Label 10

Home » , » Ezam Mohd Noor Mula Cerita Baru..Cerita Lama Sudah Tamat ?!!

Ezam Mohd Noor Mula Cerita Baru..Cerita Lama Sudah Tamat ?!!

Written By AAKJ on Sunday, May 19, 2013 | 11:00 PM


Cerita baru Ezam, Senator : Anwar Kena Berubat ?

Cerita baru sebagai pembuka lembaran selepas PRU13..aakj kadang-kadang nok sukko..ada saja cerita baru tang Anwar..entah apa sakitnya Anwar kita pun tak tahu..cuba terus terang..tak payah nak berpantun hingga PRU14..tak perlu nak berkias..tak perlu nak wujudkan epik sandiwara..

Dulu ketika awal masuk UMNO..kisah 6 kotak..kisah Wan Azizah pesan supaya dia jengok ke rumah tengok-tengokkan Anwar d rumah lama mereka..ketika itu Wan Azizah ada d luar negara..kononnya Wan Azizah tak percayakan Anwar..semua cerita mati kat situ je..Ezam buat modal ceramah politik dengan cerita yang tak pernah terungkai 'ending story'

Ezam celoteh d pentas politik tentang Anwar namun celotehnya longgar..blogger dedahkan video yang d melibatkan Eskay akhirnya 'fatwa besi' d telan bulat-bulat oleh puok kera..Ezam nampak ke tak nampak apa masalah sebenarnya..apa strategi Ezam sebetulnya..?

Bukan niat aakj nak kondem Ezam..sekadar nak beri cadangan..PRU14 game baru..game yang perlukan KEBERANIAN..tak perlu buat cerita separuh jalan dan minta pendengar ceramah terjemah sendiri..kalau ada RAHSIA Anwar maka dedahkan segera..senang kita bawa kisah benar ini ke seluruh Malaysia.

Ezam wajib jelaskan apa maksud ANWAR KENA BERUBAT ! sakit apa ?

Aakj malas nak tanya kisah yang lalu..namun dalam menghadapi PRU14, aakj harap Ezam jangan ulangi lagi kisah sekerat-sekerat..jangan dok buat ayat kelakar :

"..saya cabar Wan Azizah cabar saya.." kan kelakar bunyinya tu..tak perlula dok minta Wan Azizah cabar..terus bagitau je apa yang Saudara Ezam tahu..

Aakj pun dah tunaikan janji pada sahabat-sahabat seperjuangan aakj..janji aakj mudah, habis PRU13, aakj akan mula CUIT Pemimpin Barisan Nasional..bukan HENTAM namun sekadar cuit dan beri pandangan.

Cuit bukan bermakna aakj tolak pilihan PM Najib, namun cuit demi nak tegur pemimpin yang kita pilih..jangan lupa..Pemimpin BN yang mewakili UMNO d pilih dalam UMNO dulu..barulah anda d pilih jadi Pemimpin Kerajaan BN..anda bukan berlenggang duduk d kerusi Kerajaan BN.

Kita cuit umpama membantu PM Najib memiliki Barisan Kepimpinan Barisan Nasional yang TERBAIK bukan menghentam semberono.

Kepada sahabat-sahabat, janji nak cuit dah Aakj tunaikan..dah mula cuit :

Cuit Zahid Hamidi klik d SINI

Cuit Khairy Jamaluddin klik d SINI

Cuit 3 Naib Presiden UMNO d SINI

Cuit Menteri Besar Terengganu d SINI

Yakinlah aakj bukan sekadar cuit sekali dan senarai nama pemimpin d atas akan jadi keutamaan aakj dalam siri 'cuitan' ini hehe pemimpin lain pun aakj akan cuit bila perlu..

Ini kisah Anwar perlu berubat yang Ezam lontarkan tiba-tiba je hari ni..klik d SINI


Share this article :

+ comments + 8 comments

blues
May 19, 2013 at 11:47 PM

Apa jasa Izam pada Umno, BN dan negara selama ini?
Cerita2 dia cuma sekadar buat sedap org UMNO je, yg dah memang menolak AI pun.
Penyokong2 pembangkang, yg sepatutnya dia tarik, tak ambil peduli pun cerita dia.
Jadinya, Tolak je dia keluar. Buat semak je.
A mole perhaps.

Anonymous
May 20, 2013 at 12:35 AM

Hidup aakj...teruskan perjuangan...jangan sekali kali berubah...

Anonymous
May 20, 2013 at 1:57 AM

haha...aakj pon patut kene cuit jugak...
ni nak cuit skit....apesal x tunjuk muka ..ni main selindung selindung..takut org kenal ke?.
...ni tanya je..selindng ke?atau aku ketingalan..
haha..aku pon selindung jugak..hehe

May 20, 2013 at 8:56 AM

Kadangkala kita perlu menegur pemimpin yang leka dengan program dan projek berjuta bilion. panggil orang ramai-ramai...suruh datang mereka datang, suruh makan mereka pelahap macam babi kelaparan, suruh sorak mereka sorak, suruh tepuk mereka tepuk...

BN sampai lelah buat kerja bantu rakyat. Tetapi fuckatan ceramah siang malam hasut dan fitnah. Tak cukup ceramah mereka tipu dalam media sosial. Kerja mereka tak susah, cuma daftar sebanyak mungkin pengundi baru dan lama harbi kemudian alihkan ke kawasan kubu BN, gunakan alamat keluarga angkat. Bayarkan mereka RM200-RM300 seorang. Bila time mengundi pakat beratur ramai-ramai pangkah fuckatan dan mereka menang. Senangkan? Adakah BN sedar perkara ini? Mereka dah mula sejak 8 mei lalu di Kelana Jaya.

SPR tolong jangan benarkan parti politik daftar pengundi lagi, sila bersihkan nama-nama pengundi hantu DAP. Jangan jadi macam CEC DAP...tipu,tipu,tipu!

Anonymous
May 20, 2013 at 9:24 AM

Ezam ngan Blogger GAP, Papagomo dan AAKJ dan byk lagi sama aje...kata nak dedah video pasal Anwar laa...itu laa...ini laaa...tapi sampai sekrg habuk pun tarak...cuma video anwar bercakap adalaa...rakyat tak mahu video yang sekerat jalan aje....bila dekat nak mengundi keluar balik cerita ini...tak kebodoh namanya...mula laa rakyat tak nak percaya...mula rakyat kata ada konspirasi...sekarang keluarkan semua bukti2 tuuu kalu rasa bukti tu ada...

Anonymous
May 20, 2013 at 1:30 PM

@Anonymous Ya, terima kasih kerana menjadi blogger yg BERANI menyediakan ruang utk kami menegur Kerajaan dengan niat utk MENAMBAHBAIK keadaan... demi Agama, Bangsa dan Negara...syabas!

Anonymous
May 20, 2013 at 1:33 PM

Saya nak mintak sesiapa tolonglah dedahkan pendirian 'duri dalam daging' UMNO ni:

Ini saya petik dr blog seseorg tu:

Ahli Jawatankuasa PAS Pusat, Khalid Abdul Samad menyifatkan kenyataan Ahli Majlis Tertinggi Umno, Datuk Saifuddin Abdullah bahawa Barisan Nasional (BN) kalah di kawasan pengundi yang mengutamakan demokrasi mengesahkan bahawa parti tersebut tidak demokratik.

*************************
apa maksud dia 'kawasan yg mengutamakan demokrasi' ?

Anonymous
May 21, 2013 at 12:05 AM

Anwar kne berubat.mai penyokong pakatan kita hantar anwar buat rawatan mental atau masukkn die dlm hosp permai...ANWAR SCHIZO..split personality..nk jd pm konon...masuk permai dulu bru jd PM...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger