Label 10

Home » » UMNO Di Fitnah Terang-Terangan !! 3 Naib Presiden Sibuk Jadi Menteri ?!!

UMNO Di Fitnah Terang-Terangan !! 3 Naib Presiden Sibuk Jadi Menteri ?!!

Written By AAKJ on Saturday, May 18, 2013 | 11:30 PM


PRU13 amat jelas keputusannya Melayu bertambah yakin dengan UMNO dan Cina menolak Barisan Nasional !! Sifir mudah yang tak perlu d post mortem terlalu detail..kalau nak post mortem maka kaji d sudut lain..umpamanya d mana kelemahan STRATEGI UMNO dan BN !!

Tak perlu nak bergaduh isu Melayu dan Cina lagi..Thats It !!

Yang wajib d buat oleh Kepimpinan Tertinggi UMNO adalah JELAS..lawan fitnah yang d taburkan oleh pakatan haram jadah..lawan d Mahkamah dan terus turun ke bawah beritahu rakyat tentang FITNAH yang melanda UMNO BN..fitnah rekaan puok kera..

Semua tahu apa yang d FITNAH oleh Anwar Jubo#..semua tahu..babi yahudi ni dok buat rally seluruh Malaysia dan dengan seronoknya menabur FITNAH kepada UMNO tanpa berselindung ;

1. Fitnah d Seremban, himpunan anak kera yang terbaru..klik d SINI

2. Fitnah d Johor..klik d SINI

..dan banyak lagi yang melanda sebelum dan yakinlah akan datang..FITNAH BERSIRI ini dah mula d terima oleh Rakyat Malaysia yang mana 'masih d atas pagar'..

Siapa nak ambil tanggungjawab SAMAN puok kera ni..sapa yang nak bersihkan taik yang mula d tabur atas kepala ahli UMNO ni..nak suruh pemeriksa kira-kira cawangan pikul tanggungjawab ini semua ke..

Berapa banyak lagi najis nak d lumur d muka ahli UMNO ? tak nak tunjuk sekali ke bahawa anda bertiga d pilih dan d beri mandat dan mandat yang d beri anda pulangkan dalam bentuk Pemimpin yang ambil berat !!?

Kerusi Naib bukan sekadar Kerusi nak panjat jadi Menteri Penuh..kerusi atau amanah ini adalah untuk anda bertiga memikil tanggungjawab membantu PM dan TPM dalam setiap sudut pengurusan UMNO..samada d Pusat, Negeri, Bahagian dan cawangan.

Arahkan segera..arahkan yang berkenaan..selamatkan maruah UMNO dan kembalikan d tempat yang sewajarnya..

Satu soalan aakj ;

Hina sangat ke kalau kita sendiri turun dan buat lapuran polis atas nama baik UMNO ?

Atau nak tunggu jadi 'pemimpin pembangkang Malaysia' baru anda semua nak mula tunjuk bakat ?

...Anwar pun turun ke balai buat lapuran polis kononnya nak bersihkan maruahnya tidak melanggan PELACUR CINA dari CHINA..turun dengan anak bini dan penyokongnya sekali malah bawa PEGUAMnya sekali..

Apakah Zahid..Hishamuddin dan Safie rasa kita takkan bersama mereka kalau mereka turun ke bawah..turun untuk bersihkan MARUAH UMNO !!?

Come On guys..!!..part I..part II aakj mohon maaf awal..bukan nak mengata..aakj pun mampu jadi pemimpin yang goyang kaki..mampu sangat-sangat..kali ni..bagi menghadapi PRU14..aakj terpaksa tegur semua..ampun..UMNO milik Melayu !


Share this article :

+ comments + 10 comments

Anonymous
May 18, 2013 at 11:51 PM

Pada yang diatas ,anda dtpertanggung jawabkan untuk memulihkan dan memurnikan kembali Umno sptmana masa ia di tubuhkan. Sukar???......memanglah sukar tapi itulah perjuangan,tiada yg mudah.Lakukanlah yg terbaik kerana maksud tersirat pru 13 adalah cukup bermakna.Itulah sebenar -benarnya undi drp penyokong2 umno yg sejati.Mereka bersama-sama umno disaat-saat umno ditikam daei belakang. Nah.....jelas bukan?????

Anonymous
May 19, 2013 at 12:14 AM

sorang dah cakap, tapi ada pulak yg bangkang dari longkang. semua mereka ni tak rasa ke mungkin mereka akan jadi pembangkang 5 tahun lagi kalu tak berubah. umno dah jemu kot memerintah negara. nak masuk 60 tahun. tu pasal tak kisah nak tambah penyokong

Anonymous
May 19, 2013 at 12:37 AM

It's about time somebody said that to their faces!

TAHNIAH AAKJ FOR HAVING THE GUTS!

lAST TERM, PM seolah-olah hanya nak fokus pd pelan transformasi as though menjawab fitnah ni keje sia-sia. Malah DS Rosmah yg kena hentam kiri kanan tu pun dgn lawak aje menjawab,"...tengok (sambil tunjuk jari tembamnya), cincin tu takde dgn saya" ... lemah gemalai aje jawab.

Nasib baiklah sorang blogger took the effort to obtain all the documents pasal cincin tu masuk dan keluar semula dan paparkan di blognya. TAPI BERAPA ORG YG BACA BLOG TU? Kenapa PM tak bela maruah isterinya dgn segala media perdana yg ada? Nampak sangat PM tak minat nak jawab fitnah, sedangkan semua orang tahu: SESUATU FITNAH JIKA DIULANG-ULANG AKAN DITERIMA SEBAGAI KEBENARAN SEKIRANYA TIDAK DISANGKAL DENGAN SEGERA!

Saya haraplah... BENAR-BENAR BERHARAP (ni kira berharap tahap gila dah ni),

Untuk penggal ini, kerajaan BN akan menyangkal setiap fitnah dengan bukti-bukti yg jelas, dengan cara yg serius dan dengan segera!

Tubuhkan satu pasukan pakar Public Relation (P.Kamalanathan yg expert bab ni) yg keje depa ialah sentiasa bersiap-sedia utk menangkis setiap fitnah tu.

TOLONGLAH...!

p/s: Pisau.net siarkan isi pendedahan Razali (ex-DAP man) yg membuat expose yg cukup menggerunkan kita. Saya terkejut bila baca yg lapuran polis dibuat pada 13 Mei 2011. Awat JAKIM tak buat apa-apa? Takde sapa2 lapur kat Agung ka? Pekida? Perkasa? Jati? PPIM? sunyi sepi ja? awat...????

PDRM- depa memang takkan buat apa-apa.....

Anonymous
May 19, 2013 at 12:39 AM

Apa yang disebut diatas adalah betul belaka. Hairan, orang UMNO/BN tak ada harga diri atau bodoh? Ini termasuk lah kawan komponen dalam BN. Apa tindakan di ambil untk melawan fitnah pembangkang? Yang terang-terang fitnah tidak diambil tindakan melalui undang-undang. Persepi rakyat kalau fitnah dibiarkan lama-lama akan dipercayai. Betul kot UMNO dah tak minat untuk mentadbir Negara...semua dah kaya raya kot. Dari PM Najib sampai ke semua lapiran kepimpinan UMNO....kita langsung tak tahu apa tindak-tanduk MCA, Gerakan, MIC untuk menangkis, melawan sebarang fitnah atau tuduhan. Kalau BN kalah pada PRU 13 yang, memang lah korang "deserve it!!!". Penat kita menyokong UMNO/BN. Tapi tak Nampak mereka nak mempertahankan maruah mereka. Kalau berterusan perangai bodoh dan pemalas untuk menjaga harga diri, PRU 14 aku malas nak keluar undi. Padan muka korang.

Anonymous
May 19, 2013 at 2:00 AM

Pru14 lambat lagi umno sepatutnya bertenang tumpu pada pentadbiran
pembangkang yang ghairah ini sebenarnya sedang dihukum waktu,5 tahun dari sekarang memang lama untuk situa yang nak jadi pm
biarkan anwar bercakap sepuas hati dia

Anonymous
May 19, 2013 at 2:18 AM

Kpd dato najib..dato dato di atas..semua dato BN

Semua blogger.dan sokongan padu dr bawah telah membuat BN menang dan anda semua duduk di atas. Jgn beranggapan bahawa coretan dan luahan di sini tak bermakna bagi anda.

Baca renung dan ambil perhatian..jgn pandang enteng. Jgn pandang sebelah mata coreta setiap org. Pandangan dan permintaan mereka harus didengar..mereka semua yg mengundi anda bukan keluarga anda yg.sedikit memenangkan anda.

Apa yg dinyata dan rakyat bawah mau diambil tindakan..sila ambil tindakan sebelum melihat UMNO terkubur. Atau anda semua sudah kaya.

Rakyat sudah muak melihat anda semua memberi tender besar ke cina..melihat anda semua terhegeh hegeh ke cina...

Blogger dan org bawah membersihkan fitnah yg dtg setiap hari....dr sekarang kami.semua akan melihat kerja anda....hanya kata..duduk dlm ac..tak nampak batang hidung..tak membantu Melayu..beri bisnes ke cina..

Cukup bermesra mesra dgn cina..dibelakang mereka semua menikam mengutuk menghina Melayu...org bawah sudah muak..

Selesaikan masalah kemasukan pendatang cina selain masalah di atas.

Anonymous
May 19, 2013 at 7:14 AM

Kerajaan bn perlu belajar cara tikam belakang
teknik ni memang perlu

Blues
May 19, 2013 at 9:12 AM

Dayus. Tu je lah perkataan yg tepat utk mereka.
Mengharapkan Perkasa dan NGO2 lain je buat kerja utk mereka.

May 19, 2013 at 1:33 PM

Dah letih nk ckp sal PDRM ngn pk meteri ni..tu psal pru 13 ni rkyt dah bg jwapanya..

May 19, 2013 at 10:55 PM

Masing masing jaga periuk nasik

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger