Label 10

Home » , , » #PRU13 : Video Seks Nurul Izah Part 4 !! Aksi Atas Meja !?

#PRU13 : Video Seks Nurul Izah Part 4 !! Aksi Atas Meja !?

Written By AAKJ on Saturday, May 4, 2013 | 1:58 PM



Semasa pilihanraya pada tahun 2004, Wan Jijah telah bertanding di kawasan Parlimen Permatang Pauh dan pada masa yang sama Nurul sedang menduduki peperiksaan akhir di Universiti. 

Oleh kerana terlalu sibuk membantu ibu beliau untuk berkempen di Permatang Pauh, Nurul telah gagal dalam 4 mata pelajaran semasa peperiksaan tersebut.

Untuk lulus dalam 4 mata pelajaran ini, Nurul telah bertemu dengan profesor tersebut dan berunding cara bagaimana untuk beliau memperolehi keputusan cemerlang.

Setelah melakukan rundingan dengan mengatakan bahawa bapa beliau ketika itu sedang mengalami masalah di penjara dan dikatakan di cucuk dengan racun arsenik dan sebagainya maka profesor tersebut telah mengambil kesempatan dengan apa yang dihajati oleh Nurul iaitu kelulusan bagi 4 mata pelajaran tersebut.



Profesor yang Sangkakala kenali ini biarlah Sangkakala sebut dengan panggilan H sahaja bertanya kepada Nurul  apa habuan yang beliau akan perolehi sekiranya beliau memberikan kelulusan kepada Nurul  dan Nurul  memberikan kata kepada profesor H bahawa beliau sanggup berbuat apa sahaja demi untuk mendapatkan kelulusan tersebut.

Seperti orang mengantuk disorongkan bantal, profesor H mula memainkan peranan beliau sebagai seorang lelaki dengan menggoda Nurul  untuk mendapatkan respon sama ada beliau berjaya atau tidak menggoda anak perempuan pertama Bekas Timbalan Perdana Menteri ini.

Satu perkara yang tidak disangka sangka telah berlaku apabila Nurul memberikan tindakbalas yang agak memberangsangkan dimana apa bila profesor H mengajak beliau untuk melakukan aksi ringan ringan di belakang pintu pejabat profesor H dengan tujuan supaya tidak dilihat oleh orang luar bilik pejabat kerana ada cermin pandang terus di hadapan meja profesor H dipersetujui oleh Nurul .

Dan disitu bermulalah ringan ringan iaitu ciuman dari mulut ke mulut oleh mereka berdua dan profesor H telah bertindak meminta Nurul mengulum kemaluan beliau dan ini juga dipersetujui oleh Nurul.

Dan disitu juga bermulanya episod kuluman kemaluan profesor H oleh Nurul.

Setelah profesor H mencapai kepuasan maka kedua dua mereka telah kembali duduk di kerusi dimeja profesor H dan mereka bercerita tentang kehebatan masing masing dimana profesor H mengatakan bahawa Nurul Izzah pandai melakukan aksi dan beliau benar benar mencapai kepuasan.

 Diakhir pertemuan pertama ini, Profesor H telah memberikan wang kepada Nurul  untuk dibuat belanja dan beliau berjanji akan memberikan kelulusan kepada Nurul .

Kisah keterlanjuran ini sebenarnya tidak habis disitu sahaja, ianya berlarutan sebanyak 3 kali lagi di lokasi yang sama tapi pada masa dan hari  yang berlainan.

Dan pada 3 kali yang berikutnya, bukan sahaja aksi ringan ringan telah dilakukan tetapi aksi yang lebih panas juga telah terjadi dan ianya melibatkan hubungan badan diantara Nurul dengan profesor H.

Menurut kata profesor H, Nurul mempunyai nafsu yang agak kuat dimana beliau pernah meminta supaya profesor H memakan makanan kesihatan demi untuk memantapkan kekuatan kelelakian beliau.

Profesor H juga mengatakan kepada Sangkakala bahawa ini ada kemungkinan dengan Gen dalam diri Nurul  yang membuatkan beliau agak kuat dalam melakukan hubungan badan dan mempunyai nafsu yang boleh dikatakan kuat juga.

Itu semua telah diceritakan sendiri oleh profesor berkenaan dimana Sangkakala sendiri pada asalnya tidak mempercayai ianya adalah benar tetapi apabila ditunjukkan video tersebut maka Sangkakala mula berasa yakin dengan apa yang diperkatakan oleh profesor H.
Sangkakala berani melafazkan sumpah Wallahi..Wabillahi..Watallahi dengan nama Allah bersumpah bahawa profesor H telah datang berjumpa dengan Sangkakala sebanyak 5 kali dan pada akhir sekali pertemuan kami pada hari himpunan jutaan belia di putrajaya pada tahun 2012
Selama ini Sangkakala tidak mengeluarkan video tersebut kerana tidak sanggup untuk mengaibkan mana mana pihak tetapi atas dasar untuk memberitahu kebenaran tentang perilaku Anwar serta keluarga beliau maka Sangkakala mengambil keputusan untuk mengeluarkan kronologi kejadian ini bermula dimana Sangkakala lihat keluarga yang mempunyai moral sebegini tidak sepatutnya dijadikan pemimpin bagi sebuah negara yang aman dan sentosa serta makmur seperti Malaysia.

P/S video part-4 akan dikeluarkan bila-bila masa dari sekarang korang tunggu ajelah...Tapi lokasinya?........Nantikan....... Sabar itu separuh dari IMAN...



VIDEO SEKS Part 4 ada d SANGKAKALAJARI9



Share this article :

+ comments + 7 comments

Anonymous
May 4, 2013 at 9:16 PM

mmg kaki lucah la sep ni..igt la ko tulis ni akan jd saksi ko di padang mahsyar.....taubatla wei...ingat dosa...

Anonymous
May 4, 2013 at 9:27 PM

wajub mecegah kemungkaran..dgn tangan atau perkataan..atau tulisan..atau niat..

Anonymous
May 7, 2013 at 6:06 PM

fitnah itu seperti membunuh orang...bertaubatlah lah wei !!!!!!

June 3, 2013 at 11:27 PM

aku x phm apa yg kau pikir..
kalau betul pun kenapa sanggup nak malukan org?
apa kau rasa kalau org tulis citer macam tu pasal kau? mesti malukan?
pikir lah weh...x yah nak rasa bagus sngt
semua org ada silap sendiri...

Anonymous
June 8, 2013 at 7:38 AM

Silap ka betul ka..hakikatnya pemimpin mcm ni memang laknat! Tak patut dibuat pemimpin.biar la apa sj keburukan yg org ceritakan kalo puak2 mcm korang memang takkan terima.biar dia bogel dgn khalayak pon korang tetap tak percaya sebab korang terlalub taksub dan pemimpin bodoh pon korang sanjung!izzah pon korang leh sokong?wtf

Anonymous
June 28, 2013 at 2:18 AM

Yg pcye p0n leh tahan b0d0h. Gak. C penipu kna game dgn c kaky kencg. Pdnla k0rng ny smua same je. Yg ptme fitnah yg kdua tkg menambh bre api. Xke same je. C0z kal0 yg d ats sdg memftnh n ada yg s0k0ng. Same2 je k0rang bsubht.,jgn ftnh 0rg nti kena laknt allah.,jgn nti dbkar dgn api..sush nk maty nti..jgn nti jd mayat x cukup tanah nk kambus..apela yg skt haty sgt. Kte kal0 b0leh biala dpmpn 0leh 0rg yg adil dan yg mempthnkn agama islam. Bkn say n0 2 hudud. Mcm bpk k0rang. Ala najib c keparat tu..b0d0h..

Anonymous
August 1, 2013 at 5:17 PM

korang semua tak ingatkan ke apa hadi awang cakap??? hadi awang cakap kita mesti mendedahkan keburukan pemimpin,supaya rakyat dapat menilai dan memilih.salahkan la hadi awang pemimpin terhebat tu

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger