Label 10

Home » » Mahasewel Di Tangkap : Terlalu Awal Nak Tahniah Zahid Hamidi

Mahasewel Di Tangkap : Terlalu Awal Nak Tahniah Zahid Hamidi

Written By AAKJ on Sunday, May 19, 2013 | 10:16 AM


Tahniah PDRM..Tahniah Ketua Polis Negara yang baru..





Mahasewel yang dok tunjuk lagak akhirnya ke lokap buat sementara..fenomena atau sindrom takut anak kera akhirnya mula nak sembuh..selama ini PDRM d lihat rakyat seolah-olah terlalu berhati-hati atau takut..dengan Mahasewel pun takut..apalagi dengan orang awam..kini..perghhH langkah bermula..kutip sekor-sekor !!

Apalagi..semua 'jemaah' sewel terus buat 'semayang lilin' entah mohon restu dari berhala mana pun aakj tak tahu..kebetulan lalu kot situ..ingatkan ada orang dok jual minyak lintah hahaha rupanya petugas cuci jamban rumah nuar..dok melalak hadapan Lokap Berpusat KL,Jinjang, adalah dalam 20 orang mahasewel campur mat ganja rasanya haha..ye ke mat ganja..atau Mat Ice ?

Kononnya megah dengan laungan "505 letrikpadam" hehe aakj terjemah dari slogan yahudi yang d cipta hanya kerana kalah PRU13 !!.

Selepas Semayang Lilin mereka mereka mulakan 'zikir sesat'..'hidup rakyat', 'polis bacul' dan 'jahanam BN'..ada la dalam 5 minit lepas tu diam..tiap kali kamera hala kat mereka..zikir sesat mula balik..kamera hala tempat lain depa stop..tuuuiHH gila hahaha

Yang aakj peliknya, Pegawai DBKL tengok saja puok sewel ni pasang 5 Khemah..nak tidur depan balai..aakj dok perati..DBKL tak buat apa-apa maknanya kita pun boleh pasang khemah d merata KL bercamping bersama kumpulan kita dan juga keluarga ??

Kepada Zahid Hamidi sebagai Menteri KDN yang baru..aakj belum mampu nak ucapkan tahniah kerana ni semua BILIS !!..masih menunggu your next move Sir..

Kepada PDRM..tak perlu tunggu Menteri..anda ada bidang kuasa anda..buang badi takut pada 'pesalah'..takut pada pembangkang..Rakyat Malaysia menunggu PDRM kembali d tempat yang sepatutnya..

move on..move forward !!


Share this article :

+ comments + 8 comments

Anonymous
May 19, 2013 at 10:31 AM

Yea!!!!!! setuju!!!!! bangkit !!!!... ingin melihat Pdrm Malaysia spt polis negara -negara maju lainnya.Tegas dan berwibawa.

Anonymous
May 19, 2013 at 11:02 AM

Support pdrm!

Anonymous
May 19, 2013 at 11:04 AM

walaupun aku benci singapork, tapi aku rasa polis perlu belajar dari mereka ...hari ni buat salah, hari ni jugak duduk lokap.

mat jubo dan kitty sial dah berminggu simbah minyak pada api pekauman, tapi pelik mereka terus merdeka kesana sini...ikan bilis macam adam adli cepat pulak kena?

gen2felda

Anonymous
May 19, 2013 at 11:07 AM

Harap PDRM bertindak atas kapasiti tanggungjawab terhadap negara....bukan nak bertindak atas arahan...

Anonymous
May 19, 2013 at 11:38 AM

Buat apa nak ucap tahniah....kan dah memang keje dia....kalau dia tak buat kerja dia baru kita taruk dia kaw2!!

Anonymous
May 19, 2013 at 11:50 AM

Ya lah. Aku pun heran kenapa PDRM tak bertegas dgn kumpulan lilin ini. Aku rasa kalau dinegara jiran tu, dah habis dah masa depan mereka sbb dibuang universiti dan dilokap sebagai penjenayah. Yang aku heran lagi kenapa orang yg sudah ditangkap dan dilepaskan dgn jaminan polis masih boleh memberi ceramah untuk menukar kerajaan. Amboi, malang sungguh Malaysia ni.

Anonymous
May 19, 2013 at 11:52 AM

Yg tak tahan tu amalan " Zikir Sesat" adui.. pecah perut aku..ha.ha.

May 19, 2013 at 11:48 PM

zahid tu cakap jer berapi...dulu dia kempen Amanah saham BSN demi masa depan dan kesejahteraan pelabur...sampai sekarang semua pelabur rugi tak dapat modal pun. melabur dah lebih 15 tahun, habuk pun tarak. orang politik cakap memang berapi.selama ni pun tak nampak jasa zahid yang special,

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger