Label 10

Home » » Mat Said Terengganu Hilang Taring ?!! Buang Semua Imam Pro Pas Kalau Berani !!

Mat Said Terengganu Hilang Taring ?!! Buang Semua Imam Pro Pas Kalau Berani !!

Written By AAKJ on Sunday, May 19, 2013 | 4:00 PM


Manusia d hormati kerana MORALnya
Mukmin d hormati kerana AKHLAKnya

Allah swt sendiri iktiraf, MANUSIA yang terbaik adalah manusia yang beriman dan antara yang beriman pula Allah swt letakkan yang Mengajak Kepada Kebenaran dan Cegah Kemungkaran !

Kemungkaran paling dasyat adalah  SESAT !!

Mat Said pernah kata " Pas Parti Ajaran Sesat.."..apakah ini hanya kata-kata gimik PRU atau ikhlas keluar dari hati Menteri Besar Terengganu untuk penggal yang ke dua ?

Manusia paling hebat bila apa yang dia kata..dia BUAT ! bukan cakap lain..buat lain..!

Allah tegur Mat Said d PRU13..tegur dengan keputusan merudum..tegur agar sebagai "gabenor" atau wakil Khalifah atau Amir, PM Najib agar tunaikan amanah Allah dan amanah Rakyat.

Terengganu negeri yang Cina hanya berapa kerat saja..tapi kenapa merudum ? selain dari masalah dalaman UMNO yang tak habis-habis..antara faktornya kerana Imam dan ajk Masjid atau Surau itu bukannya UMNO !! mereka pro pas = parti ajaran sesat !

Kalau dah yakin mereka sesat maka 'cucikan' semua sekali..puok nilah yang jadikan Masjid dan Surau yang d bawah pentadbiran BN Negeri sebagai pusat sebar kuman sesat !!

Azhar Idrus tumpang semangkok..dia lah antara pembawa kuman atau virus yang lebih bahaya dari virus kencing babi a.k.a kencing tikus.

Bukan aakj nak tambah derita Menteri Besar Terengganu..tapi aakj amat yakin..masalah ni bagi Mat Said hanyalah d hujung kuku..parasit dalam masjid dan surau wajar d 'kloroxkan'

Fokus !! bukan setakat bangunkan negeri dengan projek berbillion..dalam masa yang sama baiki dan betulkan apa yang silap..UMNO dan juga apa yang ada dalam Terengganu..

Kepada MB..aakj rayu..dengarlah apa kata akar umbi..beri perhatian serius dalam sebaran maklumat medium maya..berita internet..rakyat Terengganu yang kerja d luar Terengganu balik ngundi..depa yang baca ini semua..anak-anak muda Terengganu..mereka pengundi muda..



Share this article :

+ comments + 3 comments

Anonymous
May 19, 2013 at 4:26 PM

Salam aakj.......Kadang kadang rasa betul2 kecewa dgn sebahagian pemimpin umno ni.Bukan diterengganu sahaja ,d tempat2 lain pun lebih kurang sama,

May 19, 2013 at 11:16 PM

Kala tak kata rasa tak kena..kalau dah kata mmg lah kena....berubahlah umno Terengganu. .jgn bacul bila jadi pemerintah...hapuskan parasit2 sesat dlm institusi agama...hapuskan juga penyakit2 dlm kerajaan negeri. ..dengarlah kata akar umbi...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger