Label 10

Home » » Zunar Kartunis "Asal Lukis Pitis" Fitnah SPR & Najib !! Semua Masih Lap Kerusi Menteri !!

Zunar Kartunis "Asal Lukis Pitis" Fitnah SPR & Najib !! Semua Masih Lap Kerusi Menteri !!

Written By AAKJ on Sunday, May 19, 2013 | 6:00 PM



Setiap penjuru UMNO dan SPR kena serang..kena fitnah dan yang paling MALANG adalah ahli UMNO sendiri !!..Pemimpin kita lupa :

"..fitnah yang d rancang bakal menghancurkan kebenaran yang berterabur.." - Sahabat Nabi saw.

Segenap arah datangnya FITNAH nista..dari seluruh kekuatan yang puok kera dalam jagaan ada..mereka tanpa rasa penat dan jemu ingin RUNTUHkan UMNO dan BN..siang dan malam..d mana saja..bila-bila saja..mereka umpama ANJING yang kelihatan lidah terjelir seperti letih..namun bukannya mereka letih tapi itu sifat anjing TERJELIR tandanya puas hati dapat menyalak !!

Semalam, d padang hadapan Amcorp Mall, Kartunis sakau pitis..Zunar bersama kumpulan anjingnya, Kumpulan Kartunis Independent (KKI) melancarkan 'Kartunis Lawan Penipuan PRU'..

Yang hadir bersama, Nurul Anak Anwar, E.Nalini, Koodinator SUARAM, Pyan Habib, Abu Bakar Juah dan Dayangku Intan..

Tunggu punya tunggu.."..ishhh sama macam bapaknye juga..lewat.." - keluhan pengunjung yang pro pakatan haramjadah..tak tahan cuaca panas..kahkahkah aakj dok perati je puok kera ni gelisah tunggu anak Anwar mari nak melalak !!

Ni antara FITNAH dalam ucapan puok kera ni :

Zunar Kartunis Pitis

"program ini nak beritahu dan membangkitkan semangat orang ramai mengenai penipuan PRU.."

Nurul Izzah :

"..dalam PRU kali ini UNDI POLIS adalah d gunakan untuk menipu.."

"..dakwat kekal yang patut tahan 7 hari semasa undi POLIS juga tipu.."

Ucapan kelentong Anak Anwar sekadar d sambut dengan tepukan irama Lembu berak pagi..ketepek..ketepak..ketepek..!!..adala 50 pengunjung yang hadir..kalu campur budak-budak tadika..100 la kot..

Kepada Bapak-Bapak Menteri..Bapak-Bapak Saf Pertama UMNO BN..anda nak tunggu ke atau nak serah pada siapa atau nak ahli UMNO mula cuak dan meluat ?!!

Kepada SPR..anda nak tunggu apa lagi..anda bersama puok anjing ni ke atau anda badan BEBAS ?...








Share this article :

+ comments + 4 comments

Anonymous
May 19, 2013 at 6:37 PM

Syabas aakj........tanpa jemu menulis terus menulis untuk menyedar pimpinan umno agar jgn leka.Pemmpin datang dan pergi tapi umno adalah untuk orang Melayu.Faham tu!!!!.

Anonymous
May 19, 2013 at 10:52 PM

Bn pun perlu upah kartunis politik untuk melawan kartuni pr

May 19, 2013 at 11:21 PM

Tunggu hancur dulu baru nak buka kertas siasatan...pemimpin apa ini????

Anonymous
May 19, 2013 at 11:50 PM

Bapak2 /ang2/kakak2 kepimpinan UMNO/BN bersikap mcm org tua zaman batu, xde innovasi nak menentang musuh yg bertaburan mnabur fitnah baik di alam nyata maupon di alam maya...ataupon masing2 trlalu konfiden dgn sokongan..

Sedangkn musuh dan menerobos jauh ke alam maya dgn bala tentera DAJJAL merah, hijau n mata satu. kalo di alam nyata jgn cakapla..roadtour n siri kempen ceramah/hasutan 24 jam non stop....

Yg nampak jelas masing2 sebok nak jaga kerusi mnteri ,ada yg dok sebok kutok sesama sendri semata2 nak jaga populariti di mata rakyat...bengong...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger