Label 10

Home » » Video 95% Polis Sokong Pakatan Haram !!!

Video 95% Polis Sokong Pakatan Haram !!!

Written By AAKJ on Monday, May 20, 2013 | 9:00 AM




Sebelum ini, pasukan Polis kita menghadapi cabaran yang amat getir khususnya dalam membendung ancaman pengganas Kiram III yang cuba menceroboh Lahad Datu, Sabah. Ramai yang cedera dan terkorban tetapi malangnya, Pakatan Pembangkang dan kuncu-kuncu Anwar menuduh insiden ini sebagai sandiwara semata-mata.

Pelbagai reaksi yang kita dengar dari kalangan anggota, ada yang merungut dan ada yang bersetuju di atas tindakan yang diambil oleh kerajaan.

Namun, kita perlu akui bahawa polis juga manusia biasa yang juga mempunyai perasaan. Setiap anggota polis pasti tersentuh, sedih dan kecewa dengan tindakan kepimpinan Pakatan Pembangkang dan penyokong-penyokong mereka yang sengaja memaki hamun dan menghina mereka. 

Dan setelah teruk di maki hamun dan dihina tanpa belas kesihan oleh Pakatan Pembangkang, Anwar Ibrahim masih mahu menipu rakyat kononnya 95% anggota polis menyokong Pakatan Pembangkang di PRU13 yang lepas?

Lihat video di bawah :






HAIRAN.... jika ada yang percaya dengan omongan Anwar di dalam video di atas. 

Bahkan, semua orang tahu Pakatan Pembangkang telah memburuk-burukkan imej pihak polis selama ini dan kerana itu, 95% polis sokong Pakatan Pembangkang?

Come on.... Anwar. Who are you trying to bluff? 

Ironinya, Anwar 'mengiktiraf' pula 'sumpah polis' tersebut sedangkan diri beliau sendiri masih belum bersumpah muhabalah ke atas dakwaan aktiviti liwat beliau! 

Sungguh memalukan! Shame on you!

Share this article :

+ comments + 3 comments

Anonymous
May 20, 2013 at 10:52 AM

Kalu aku ni polis....sory le nk pangkar nuar laknat ni....dah ko ludah polis...ko jilat blik....ptuiiiiihh!

Anonymous
May 20, 2013 at 5:34 PM

Isteri isteri polis kaum keluarga polis...apa pandangan semua...menerima dgn mudah...

Si nuor ni nak mintak bantuan polis...takut ke tali gantung..jadik bodek polis la tu...

Lu ingat polis dan keluarganya bodoh mcm adam mcm penyokong pkr pas...

Kalau polis cayang sgt kat lu..pi sana lahad datu.....isteri polis nak cili mulut hang

Anonymous
May 22, 2013 at 1:33 AM

Polis boleh SUMPAH...yang boleh sumpah anak haram nama ANUwar Ibrahim...tak ka bodo, sat kata POLIS bersubahat dengan SPR sat kata 95% polis sokong hang...memang hang kaki putar alam...nasib baik di Malaysia ni ada Puak2 PAS yang percaya...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger