Label 10

Home » » Jabatan Hal Ehwal Agama Terengganu Penuh Dengan Parasit !! Mat Said Kena Tipu !!

Jabatan Hal Ehwal Agama Terengganu Penuh Dengan Parasit !! Mat Said Kena Tipu !!

Written By AAKJ on Monday, May 20, 2013 | 10:25 AM




Mat Said wajib bersihkan "Kesesatan" yang ada !

Kalau dah yakin Pas = Parti Ajaran Sesat maka Mat Said wajib 'clorox' kan kesesatan yang ada..dan ianya bermula d seluruh Jabatan yang d miliki Kerajaan Negeri. Sesat politik atau sesat agama..semuanya sama..SESAT !!

Bukan sekali dua aduan d buat..bukan setakat aduan dari dalam jabatan sendiri..malah aduan dari akar umbi..Mat Said kena dengar..siasat dan bertindak. Puok parasit ni pandai menyamar..depan angguk..belakang puok kera ni cakar dan tikam belakang.

Patutlah Azhar idrus bermaharajalela d surau dan masjid d bawah pentadbiran Kerajaan Negeri..tauliah bukannya ada tapi sakan dok mengajar..mengajar ilmu yang tak membina ummah..ilmu sekadar nak ketawa terbahak-bahak dalam surau dan masjid..Rumah Allah dah jadi gelanggang pak lawak..gelanggang sahabat iblis ! Banyak ketawa adalah kawan dan sahabat iblis..yang ni azhar tak nak bagitahu ? pooorahhhHH !!

Kelantan pun tak terima dia sebab tiada TAULIAH !



Sahabat aakj ada bukti, ramai pegawai dan ajk masjid adalah parasit parti yang sesat..siap ada gambar..siap ada nama penuh..parasit ini bukan saja dok mengajar dan menghasut d Masjid yang d tadbir Kerajaan Negeri tapi juga mereka adalah penceramah politik ketika PRU13 baru-baru ini..

Mat Said kena bertindak dengan kuasa yang ada..kuasa kalau tak d gunakan maka PRU14..Bye-bye !!

Aakj akan dedahkan gambar dan nama antara parasit yang dok makan gaji tapi tak jalankan amanah..ada ke kerja seminggu sekali ?? gaji nak sama banyak dengan yang kerja hari-hari ? HARAM !!
Share this article :

+ comments + 7 comments

Anonymous
May 20, 2013 at 10:35 AM

jaheat dah jadi pusat parasit rupanya.

Anonymous
May 20, 2013 at 10:55 AM

Natei mung azhar berus!!!! Ckap nipung manjang...ati bsuk....sek dok cerdik mane pung....bodo beruk la mung ni ustak mekdi

May 20, 2013 at 11:01 AM

apa lagi tunggu tunggu tunggu.......

Anonymous
May 20, 2013 at 11:13 AM

Kakitangan Awam di pangkalan TLDM LUMUT termasuk Pegawai keawangan DBA WAJIB ditukarkan dipindah kerana ramai yg PRO pembangkang dan jadi talibarut PAS PKR masa PRU 13.

Anonymous
May 20, 2013 at 12:14 PM

Parasit memang ramai dalam kerajaan. Mereka ini tak sedar diri. Kerajaan patut bersihkan mereka dari semua jabatan agar urusan kerajaan dapat berjalan dengan baik dan telus. Selagi mereka berada dalam jabatan, banyak kes-kes rahsia dibocorkan dan sabotaj program kerajaan. Biar mereka cari jalan sendiri.

Anonymous
May 20, 2013 at 12:16 PM

Mmg penuh parasit pun jheat ni. tak tahu lg ke? surau2 dah jd markas mereka.
tuu tak kira parasit2 guru2 dan ustazah2 tudung labuh di sekolah2 terutama dlm parlimen kuala terengganu. Itulah sebabnya kwsan2 dlm Parlimen tu terus KO dlm pru13.

MB dan exco ambil perhatian skit hal ni. Jgn terus bengap.

May 20, 2013 at 12:21 PM

pada pemimipin negara dan ketua jabatan kerjaan tolong bersihkan parasit2 ini terutama kaum cina..orang cina dipepenjawat awam pasti akan sokong lim kit siang.mereka takkan istiharkan tp dihatinya sudah terpahat kukuh dalam jiwanya..tolong ambil perhatian pada spesis ini..jgn bagi jawatan yg tinggi atau pastikan mereka tak hadiri mesyarat penting..hgn percaya pada spesis ini lagi..masa utk memepercayai mereka sudah tamat sampai bila2..hati2 para pemimpin negara yg amanah dan syg pada negara..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger