Label 10

Home » , » Chong Wei Kalah Kerana "Mata Kiraan Popular" !!

Chong Wei Kalah Kerana "Mata Kiraan Popular" !!

Written By AAKJ on Monday, May 20, 2013 | 12:14 PM



Anwar nak tipu Melayu..Melayu mana yang mudah d tipu ?
Anwar kona dan tipu Cina..emmm mudah sangat tipu Cina atau memang Cina tahu mereka nak kena tipu cuma Cina biarkan dan tipu Anwar untuk dapatkan KUASA ?!!

Modal Anwar menipu kali ni :

1) Tempat mengundi ada yang lampu padam walaupun kiraan kertas undi d setiap saluran selesai sebelum jam 7 petang..semua wakil parti yang bertanding dah pun mengesahkan jumlah kiraan undi d borang 14 (klik d SINI)

2) Bangla, Indon dan Mymar d usung dengan bas oleh UMNO BN dan d eskot oleh PDRM..video ada d SINI

3) Undi Popular..undi yang menentukan siapa menang..hahah Undi sapa banyak dah tolak tepi..undi sapa menang 1 undi dah tak boleh pakai..menang atau kalah dengan 1 undi tak d kira..itulah kebodohan formula yang anwar sumbat dalam otak puok kera !

Itu antara fitnah yang cuba anwar sebarkan d sepanjang siri himpunan anak kera hitam yang mana 80% pesertanya adalah Cina !

Aakj sengaja letak fakta mudah..Chong Wei dan Lin Dan..kira elok-elok sapa menang kalau guna formula taik Anwar..tuuuiHH !!

sumber :









Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
May 20, 2013 at 2:28 PM

Kalau anda berminat Anwar menjadi PM sila hantar undian anda dengan menaip PM Anwar dan hantar undian anda ke XXXX dan peserta yang paling banyak menerima undian ( Paling Popular) akan dilantik sebagai PM. Pengundi yang paling banyak menghantar SMS akan menerima hadiah lumayan.( Pengundi Paling Hantu), Untuk maklumat lanjut sila hubungi 089-000004

Anonymous
May 20, 2013 at 8:18 PM

Hu hu hu.... agak2 nya ramai tak orang luar negara mengundi??

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger