Label 10

Home » » Guru Sekolah Menengah Vokasional Tolak BN ?!!

Guru Sekolah Menengah Vokasional Tolak BN ?!!

Written By AAKJ on Monday, May 20, 2013 | 1:00 PM

KEHEBATAN GURU-GURU SEKARANG

perghHHHH ! Cikgu-cikgu sekarang ni..begitu hebat..bangga dapat tunjukkan sokongan terbuka pada parti mana yang mereka sokong !!

Malah ada setengah tu siap jadi penceramah d pentas politik..siap ada yang ambil upah ceramah kutuk Kerajaan Barisan Nasional !!

Baca selanjutnya d SINI
Share this article :

+ comments + 5 comments

May 20, 2013 at 1:13 PM

Gilo weh..

Anonymous
May 20, 2013 at 1:31 PM

Dah sampai masa Kerajaan BN buat kajian mengenai isu ini...serupa juga Pegawai2 Awam yg majoriti menyokong PAS sehingga Kelantan yg patut dah diambil Gelombang Merah pun tak jaya kerana undi2 anak2 Kelantan yg balik mengundi untuk PAS sedangkan keluarga dikampung patut dah berubah dah.... Ini dah berlaku sejak era 'reformasi' lagi....

Anonymous
May 20, 2013 at 1:55 PM

Cikgu yang menyokong umno/bn perlu juga menzahirkan sokongan
baru seimbang

Anonymous
May 20, 2013 at 6:28 PM

Pak guru..pak cikgu...didiklah anak anak Melayu bidang kemahiran..selama ini mekanik bengkel Melayu kekurangan...apa saja kemahiran ajar dgn benar..jgn hanya memikir gaji besaq kemewahan anda..beri dorongan ke anak Melayu membuka kedai bukan hanya kerja di kerajaan.

Anda semua merasa cukup benar menjadi pendidik.

Ini pesanan untuk semua dato di Umno dan semua pegawaim kerajaan..

Saya pernah bekerja di co. yg mempunyai saham kerajaan. Gaji pekerja atau kebajikan terbahagi kpd 2..eksekutif dan non..

Big boss / level eks...berusaha gaji mereka besar bonus byk..kebajikan mewah...seolah olah merekalah yg menjayakan..padahal bersepah goyang kaki..kaki bodek.. Tak cukup mewah mereka berkata...bla bla bla menentang kerajaan

Bukan eks...gaji dan kebajikan ditentukan oleh big boss dan pertubuhan pekerja..bla bla dlm meeting..diperuntukkan lah peratus kenaikan gaji (biasalah kecil).alasan non eks ramai..kalau eks tinggi peratusan..

Kecillah gaji bukan eks...keuntungan co lebih ke eks...itupun masih pun cukup kata eks. Sape yg baik dgn.boss kenaikan dan bonus lebih tinggi. Hanya satu kata BODEK/AMPU. Eks yg tak puas hati...bla bla bla..yg kena kerajaan

Sama juga bukan eks marah..org bawah marah..yg kena kerajaan..kerajaan tak lihat gaji kita...kerajaan bla bla bla...tau kah anda penentuan gaji anda ditentukan oleh bigg boss dan pertubuhan pekerja.

Saya juga ada merasa sedikit pertanyaan dihati...pertubuhan pekerja utk mewakili pekerja bawah..saya ada mendengar kenaikan gaji mereka jauh lebih tinggi tapi saya tidak tau kebenarannya kerana data adalah rahsia.

Mereka yg menentukan kenaikan gaji anda..bukan sepenuhnya di kementerian..

Sudah tiba waktunya dato najib...semua dato di kementerian melihat cara kenaikan gaji dan kebajikan terutama bukan eks dgn eks. Mereka menyalah KERAJAAN.. Lihat kebajikan bukan eks dpt...begitu ketara..SALAH KERAJAAN... itulah yg ada di hati dan mulut mereka.

Dato najib...setiap ketua yg anda lantik...carilah org yg melihat ke bukan eks..gaji dan kebajikan..
Mereka lebih ramai jumlahnya..yg menyalahkan kerajaan.

Eks jumlah kecil..gaji dah besar kebajikan mewah.. Masih tak cukup...masih menyalahkan kerajaan.

Kalau masalah tak diambil perhatian..selagi itu org bawah menyalahkan KERAJAAN... Kpd yg tamak hanya memikir hak eks besar..sila berhenti dan kerja di co cina.. Anda akan tau kedahsyatannya.. Baru anda boleh mengutuk KERAJAAN.

Anonymous
May 20, 2013 at 8:07 PM

takde sape pun nak dengar suara guru2 vokasional nie...baik sebelah BN, baik sebelah PR...mintak2lah menteri pelajaran yg baru nie mai jenguklah apa masalah di kolej vokasional nie....90% guru2 menolak BN kerana isu ini.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger