Label 10

Home » , » Zahid Hamidi Anak Didik Anwar ?!

Zahid Hamidi Anak Didik Anwar ?!

Written By AAKJ on Saturday, May 18, 2013 | 4:00 PM


Tegas ?!! Lantang ?!!..ohhHH..entahlaa..!!

Dulu pegang Kementerian Pertahanan..kata penganalisa politik..dia GAGAL !
Kini pegang Kementerian Dalam Negeri..entahlah..komen penganalisa..

Bagi aakj senang je..tunjukkan sekali dalam hidup kita yang kita mampu laksanakan amanah yang d beri..SEKALI !! dan insyaAllah manusia akan lihat bahawa kita mampu buat benda yang sama berkali-kali..

Bagi aakj tidak susah..selagi bertindak dalam 'lingkaran kuasa' maka jalankan tugas tanpa 1001 alasan..selagi yang salah tetap salah maka segala alasan untuk pertahankan kesalahan itu wajib tolak ketepi..JALANKAN AMANAH dengan kadar segera !

Saat ini Malaysia masih aman..tetapi yakinlah keamanan yang ada tidak akan berkekalan..keamanan yang d bina sejak dari awal merdeka terus menerus cuba d robek dan d ganggu gugat oleh manusia yang mempunyai cita-cita yang amat besar dan nafsunya mengalahkan binatang d hutan !

Mampukah Zahid bertindak pantas mengekang segala perjalan yang d rancang oleh Perosak Negara..oleh haiwan ternakan dalam jagaan ?

Zahid jangan lupa " cegah sebelum parah" dan "jangan terhatuk baru nak tengadah"..ini bukan nasihat aakj tapi bidalan santun orang tua-tua Melayu..

Banyak kesalahan..banyak pertuduhan dan banyak fitnah dah mula berleluasa..apa nak tunggu lagi..kalau dulu khabarnya Hishamuddin teruk kena kritik kerana terlalu "Auww"..lembik..dan penuh pantun "amaran"..kini giliran Zahid..rakyat Malaysia menunggu !!


Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
May 18, 2013 at 4:28 PM

Hang beritahu d bawah uandang mana polis nak cegah..Akta perhimpunan aman 2012 (APA 2012 ) ? Hukuman denda < RM 10K ..itu denda Max, Mahkamah selalu beri RM1K tak menjadi kudi punpada mereka. Akta Sosma 2012 yg mengantikan ISA , baca Seksyen 4 (3) aktiviti dan fahaman politik polis x ada kuasa menankap nit like ISA. Baca n faham..tanya Najib apa sudah jadi ! Tanya sama Najib kenap hapus ISA
http://malaysianlaw.my/attachments/Act-747-Security-Offences_85130.pdf

Anonymous
May 20, 2013 at 12:29 AM

Mu ni nak cuit konon tapi big picture nya mu beri peluru pada askar dapsters laknat untuk menyerang. Ambo tak paham strategy mu. Patutnya beri semangat dan sokongan pada panglima kita ini nak tunjuk hero pulok nak mencuit. Ambo kenal mu and mu pun kenal ambo......

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger