Label 10

Home » » Wajah "Jason King" Baru Di Bebaskan Dari Tahanan !! Dia Mungkin Guna Nama "Mangkok Jamban Dap"

Wajah "Jason King" Baru Di Bebaskan Dari Tahanan !! Dia Mungkin Guna Nama "Mangkok Jamban Dap"

Written By AAKJ on Sunday, May 12, 2013 | 8:30 PM



Bagi yang tak pernah kenal pengkhianat bangsa Melayu, inilah dia King Jason atau Bustamam Omar. Mamat ni baru sahaja dibebaskan dari tahanan Polis atas kesalahan menghasut dan mengancam kestabilan Negara. 

Dalam blog mamat ni, dia hanya menyalahkan pihak SPR dan Polis atas kekalahan Pakatan Pembangkang pada PRU13 lalu. Artikel perkauman, fitnah dan menghasut sengaja dibuat untuk mendatangkan ketegangan kaum. 

King Jason yang berumur 38 telah ditahan Polis pada 7 Mei melalui aduan orang ramai yang membaca blog provokasi yang melampau tulisannya. Dia ditahan di Jalan Kota Raja, Kampung Jawa Klang. 

Dia ditahan untuk siasatan dibawah section 233 Akta Komunikasi dan Multimedia 1998. Kanun Keseksaan Akta Hasutan. Setelah disoal siasat dan diambil keterangaan, dia dibebaskan pada petang Jumaat lalu.


Aakj : sama tak dengan gambar yang aakj tunjukkan d SINI

SUMBER
Share this article :

+ comments + 4 comments

Anonymous
May 12, 2013 at 8:58 PM

wow!!!....wow!!.melayu rupanya ,ingatkan bukan melayu.Dari tindak tanduk, terfikir difkiran , apakah tidak ada sekelumit pun rasa sayang pada bangsa sendiri.

Anonymous
May 12, 2013 at 9:00 PM

Tergelak tgk posting dekat fb jason king..pasal roti gardenia pun dia nak fitnah.kononnya lepas pru 13 harga roti naik 2.40..memey kaki fitnah la jason ni.x penah beli roti ke.

Anonymous
May 12, 2013 at 9:04 PM

Jambu jer........mcm rapizi?

Nok
May 12, 2013 at 9:37 PM

jason king dan papagomo polis berani tahan..anuar ibrahin ke lim kit siang, kapal sink ke polis ada berani ke???dah tentu org yg menganjur perhimpunan haram....sbb polis takut depa ada baik punya lawyer..silap2 kes lahat datu yg dikatakan ada bukti pun hilang mungkin begitu aje dgn alasan "kes dalam siasatan"sampai PRU14 akan keluar balik untuk kempen BN.....kerismuddin kena singkirkan...di ganti dgn Dato'seri RahimNoor ke bekas KPN baru ngam....kerismuddin harus potong kote dia bagi anjing makan.....

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger