Label 10

Home » » Dedah !! Ada 1000 Lebih Pusat Pelacuran Di Selangor !! Tokey Semuanya Cina !!

Dedah !! Ada 1000 Lebih Pusat Pelacuran Di Selangor !! Tokey Semuanya Cina !!

Written By AAKJ on Sunday, May 12, 2013 | 6:00 PM


Banyak..mungkin lebih dari yang aakj dapat dari sumber..semuanya berselindung d sebalik rumah urut termasuk urut kaki !!

Yang TV3 tunjuk hari ni tu baru 2 serbuan, berselindung d sebalik kononnya urut kesihatan..urut kaki..kedai gunting rambut, tak perlu nak seindung lagi..yang d tangkap adalah pelacur Cina dari China dan juga Cina dari Vietnam !

Mereka seolah-olah kebal..tangkap dan serbu malam tadi..malam ni ada lagi..apakah mereka ni d hantar balik atau Bapak Ayam  pergi jamin dan mereka masuk kerja kembali ?

Mana pergi wakil rakyat Pas yang katanya nama Melayu dan gamanya Islam ?
Mana pergi wakil rakyat parti anwar yang juga Melayu dan Islam ?

Nak harapkan wakil rakyat Dap komunis ke ? tuuiiHHH !! 

Kepada sahabat-sahabat aakj yang ada maklumat dan gambar tentang wujudnya aktiviti ini d tempat anda..aakj alu-alukan dan aakj akan publish setiap hari tentang kegiatan maksiat ini..pas babi !!


Share this article :

+ comments + 12 comments

May 12, 2013 at 7:07 PM

Betul tu bro pas babi ni pandai je cakap tempat aku kat damansara damai melambak pelacur sial pas hipokrit cakap lebih tak guna...klu compare zaman umno tkdemla teruk mcm skrg

May 12, 2013 at 7:09 PM

Strategi halus dakyah Dapig menjahanam kan negara dari pelbagsi sudut.HANYA PARTI PAS YANG PEKAK BAHLOL HARAM JADAH.

Anonymous
May 12, 2013 at 7:22 PM

Pakatan Haprak terutama PASPISPUS akan mendoakan agar amoi-amoi ni mendpat hidayah di syurga Nik Ajis

Anonymous
May 12, 2013 at 7:23 PM

PAS parti pihanraya saja...parti seluar spender saja. Menuduh UMNO/BN macam2 tapi bila dah berkuasa, maksiat makin berleluasa...hampas betul!

May 12, 2013 at 7:29 PM

Salah satu KPI Kerajaan Pakatan Selangor adalah pembinaan rumah pelacuran.....

Anonymous
May 12, 2013 at 7:38 PM

Tempat judi haram berlindung diseblik cyber cafe melambak di kawasan adun pas pulak dulu .masa bn dulu tak banyak macam ni ..depan letak tempat jual makan peniaga orang indon atau mamak..adun pas tak kan tak tau..kalau betul-betul buat kerja mesti tau...ceramah cerita pasal kemungkaran.. tapi yang tu bukan kemungkaran ke..yang masok dalam tempat tu kebanyakan orang islam

Anonymous
May 12, 2013 at 7:51 PM

Pihak berkuasa amik duit utk settle kes..x perlu nk salahkan pembangkang je la azmi oii

Anonymous
May 12, 2013 at 8:03 PM

Sebenarnya jumlah rumah urut di seluruh selangor dah capai 6000 buah berbanding hanya 700 tahun 2008 dahulu, yang mana terletak dikawasan bukan Islam. Sekarang ni rumah urut dah ada merata-rata tak kira kawasan Islam atau tak.

Dijangkakan dalam penggal ke-2 PR angka ini akan meningkat ke 20,000 , inilah jihad terbesar parti PAS dalam pemerintahan negeri selangor, membiarkan rakan2 dalam PR membina pusat maksiat sesuka hati..

Anonymous
May 12, 2013 at 8:17 PM

Tunggu lah Allah akan turun kan bala yg besar di selangor kerana kemungkaran2 ini.

Anonymous
May 12, 2013 at 8:42 PM

polis tolong la buat serbuan hari-hari kat tempat2 maksiat nie... tak cukup kaki tangan gie tambah... dan jangan lupa tangkap kaki tangan dalam polis yang makan rasuah.. jgn biarkan duri dalam daging mencanak canak....

Anonymous
May 12, 2013 at 9:36 PM

Tak lama lagi selangor jadi kaya raya..orang datang dari seluruh dunia kerana jadi pusat pelacuran terkenal mengalahkan negara jiran..

Anonymous
May 13, 2013 at 2:06 PM

Nak suruh polis serbu?...kahkahkah...nak suruh pembangkang serbu?....kahkahkah...cakap macam x de otak je...dia org meniaga lendir ni sejak selepas merdeka lagi..x kan buat2 x tahu benih perniagaan haram ni adalah hasil zina pemerintahan haram sejak baru merdeka dulu..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger