Label 10

Home » » Kalau Blogger & Facebooker Cepat Masuk Lokap, Adilkah Anwar & Anjingnya Menyalak Menghina ?

Kalau Blogger & Facebooker Cepat Masuk Lokap, Adilkah Anwar & Anjingnya Menyalak Menghina ?

Written By AAKJ on Sunday, May 12, 2013 | 9:30 PM



Manusia pelbagai wajah..manusia pelbagai selera seks..mungkin binatang je kita tak de video atau gambar tapi aakj tak tuduh dia pakok binatang..sekodar bertanya kih kih kih !!

Kenapa Polis terlalu berlembut dengan Anwar dan anjing dalam jagaannya..mereka buakn setakat buat rakyat tak selesa tapi lebih dari itu..mereka lontarkan kata-kata yang boleh menimbulkan berantakan antara kaum..

Semua rakyat Malaysia tahu..beberapa Blogger dan Facebooker d sumbat dalam lokap kerana tulisan mereka yang berbau perkauman dan mampu kononnya menyebabkan berbunuhan antara kaum..tapi kenapa tidak Anwar dan anjing peliharaannya..berapa tahun lagi nak biarkan anwar dan anjing kurap jagaannya buka dada dan merasa terlampau bebas nyalakan api d seluruh Malaysia ?

Takut sangatkah Polis dengan Anwar & anjing kurap belaannya..bebas sangat nampaknya ke sana ke mari..bebas buat apa saja..bebas suarakan apa saja seolah-olah 'merestui' apa saja Anwar dan Anjing kurapnya buat..Terangkan pada rakyat kenapa Anwar dan Anjingnya d beri kebebasan yang maksiama dan kenapa kami blogger serta 'pemain maya' d sumbat ke lokap dengan begitu mudah ?

Apakah nak tengok Anwar dan Anjing kurapnya merampas kuasa terlebih dahulu baru nak jalankan tugas pembersihan ?

Apakah kalau UMNO BN buat maka polis cepat2 tangkap atau apa ya..aakj makin tak faham dan ini adalah hasil sahabat-sahabat maya minta aakj tanya..letak komen rasmi mewakili Polis dan aakj akan sampaikan pada dunia KENAPA POLIS TIDAK TANGKAP ANWAR DAN ANJINGNYA !!
Share this article :

+ comments + 8 comments

Anonymous
May 12, 2013 at 9:55 PM

dalam polis pun ada penyokong PR, biasalah tu, nak buat macam mana big bos pun lembik je, tunggu khalid jadi ketua kot baru OK.....

Anonymous
May 12, 2013 at 10:16 PM

Ini dipanggil 'selective prosecution'.Kalau pembangkang buat apa saja,tiada tindakan walaupun beribu laporan polis dibuat.Tapi kalau bukan pembangkang,hanya 1 laporan polis dan terus ditangkap.Inilah masalah UMNO.

Anonymous
May 12, 2013 at 10:28 PM

tak adil.....itu yg buat rakyat hangin

May 12, 2013 at 11:10 PM

Celaka mereka ni sbb tidak bertindak adil...berapa banyak anwar dan anjing belaannya menyalak yg isinya sgt membahayakan negara dan boleh membawa huru hara..

Perhimpunan haram di Kelana Jaya, Batu Kawan dan Ipoh mlm ini....jelas melawan Agong dan kerajaan malaysia.

Kenapa tiada tangkapan dibuat???????????????

Anonymous
May 13, 2013 at 10:31 AM

perkara biasa dari dulu hingga sekarang..ikan bilis saja di tangkap..jerung dibiarkan mengganas..jika dibiarkan begini pihak berkuasa sekarang yg sebetul nya jd pengkhianat negara..UBAH!!!

Anonymous
May 13, 2013 at 11:41 AM

La ni elok 'cakap' dengan parang saja. Baru mereka faham!

Anonymous
May 13, 2013 at 12:50 PM

Kalau di Spore lah lama dah kena tangkap.

Anonymous
May 13, 2013 at 9:54 PM

aku pon pelikla..apesal polis asik buat pc nak nasihat pengkianat2 suruh jadi baik..hormatila undang2...n bla..bla..bla..bosan dengar.
wei....perompak penyamun...korang jangan la merompak...boleh ke kata camtu...hehehe
pehak berkuasa x usah la buang masa nak cakap macam orang penakut..macam bodo je aku tgk...jangan ikut perangai macam hisam amaran
buat keje diam2 suda..yg salah tetap dambil tindakan..itu saje..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger