Label 10

Home » , , » Inkah Blogger & Facebooker Jamban "Jasong King" Kaki Fitnah Hapak ?!!

Inkah Blogger & Facebooker Jamban "Jasong King" Kaki Fitnah Hapak ?!!

Written By AAKJ on Friday, May 10, 2013 | 11:30 PM


Nak kata Jason..Jasong..hahaha ye ke mangkok ni yang d katakan kena reman dan d soal siasat d bawah akta hasutan ? kah kah kah..ye ke..ishhh tak berapa nak caya ni..kalu Mat Indon..aakj rasa ye..hahaha opsss !! 

Lain kali nak mengarut kena ingat..ni negara demokrasi yang ada undang-undang la ngok..bukan negara rimba..kat kampung hang pun hang bukannya berani sangat nak buat karut marut sebab d kampung pun ada undang-undang walaupun kampung tu d Besut..ehh kenapa aku sebut Besut ni hahaha Jasong ni orang Besut ke hahaha..jangan ingat kita je hebat trace orang..Polis lagi hebat..tak sampai 24jam anjing dap ni tabur hasutan..dia dah ke dalam..

Katanya punggah kat Klang..tapi dia bukan orang Klang..bukan orang Selangor, bukan orang Wilayah..bukan orang Kelantan..perghHH hang orang mana ni dol hahaha berat ni aakj tak jupe cari alamat hang..

Kalau puok kera ni dapat gambar kita..habis d canang sampai kiamat..siap dedah alamat rumah..kasar..aakj dan sahabat pro BN ni pesen sabar..tak de untung langsung dedahkan muka jamban..tuuuiHH !!
Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
May 11, 2013 at 1:54 AM

Demokrasi..........DEMOCRAZY....OPPSSS....tak cukup mulut kaki tgn naik..........

Hak asasi manusia HAM........OPPSSS.....Hamburger satu...ngap di mulut.....

Bangsa M sinonim pasti agama Is.......lam...

Demokrasi islam.......bukan islam....oh tidak
Bebas hubungan??????? Oh tidak
Bebas anutan......?????? Oh tidak
Bebas kehendak hati ????!! Oh tidak

POWER...nak tau gunanya tanya org M singa.....di mana letak power........

Hai bangsa M .... Ya sekarangni masih power boleh guna kata POWER....UMNO masih ada......

Pegi tanya org M singa..... Bole kata demokrasi power bersihhhhhhhhhhhhhhhh bebas demo jalanan menjerit melalak melaung panjat pagar panjat stadiummmmmm??????????????

Pikiaq guna akal otak .............
POWER POWERRRRRRRRRRRR........SUPERMAN BATMAN SPIDERMAN MAN MAN MANNNNN
MMMMMMMMMMMMMMMM POWERRR



Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger