Label 10

Home » , » #PRU13 : Terkini ! Anwar & Azizah Siap Sedia Lari Ke Luar Negara !!

#PRU13 : Terkini ! Anwar & Azizah Siap Sedia Lari Ke Luar Negara !!

Written By AAKJ on Friday, May 3, 2013 | 4:00 PM


Berita mutakhir yang d terima dari sumber rapat !! Anwar dah bersedia untuk lari ke luar negara bersama keluarganya !!

Aakj dalam artikel sebelum ini dah ceritakan bahawa puok kera ni dah tahu mereka bakal d kuburkan 5 Mei ini. Klik d SINI

Visa dan kediaman Anwar d luar negara sudah d sediakan lebih 5 tahun yang lalu..alasan Anwar..beliau hendak berlindung dari d tangkap oleh Kerajaan Malaysia kerena skandal menghasut dan merancang pemberontakan melawan Yang Di Pertuan Agung d Lahad Datu ?

6 keping foto kunjungan anjing suruhan Anwar d Manila berjumpa pengganas Kiram III, klik d SINI.

Tambah sumber lagi..negara yang sedia menerima dan melindungi Anwar untuk jangka waktu sementara adalah :

Israel, Amerika Syarikat dan Australia !

Insyaallah Aakj akan dedahkan Visa negara mana yang Anwar sudah mohon dan d luluskan dengan kadar segera !
Share this article :

+ comments + 5 comments

Anonymous
May 3, 2013 at 4:08 PM

Nak lari mana? Berani buat berani tanggung lah.!

Anonymous
May 3, 2013 at 4:30 PM

marathon...tripleton...boston

Anonymous
May 3, 2013 at 5:01 PM

Lari kemana pun Allah nampak.

Anonymous
May 4, 2013 at 4:39 PM

Hehe,. Lari ke liang lahad le, senang cerite, jangan lari dari kesalahan yang dia telah buat,. Tanggung je la,. Bodohhh.

May 4, 2013 at 5:24 PM

sumber dalaman bagitau aku yang anwar akan lari ke Israel untuk menjadi ejen jual ubat gegat dan dia akan luaskan pengaruh dia dengan israel untuk meluaskan jualan ubat gegat di Malaysia pasnih.
Dia akan gunakan duit 7 bilion dari wang 1MDB yang najib transfer kat akaun bank haram awal2 minggu lepas tu untuuk lancarkan produk ubat gegat tu.
sila sebarkan

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger