Label 10

Home » , , » #PRU13 : Video Sumpah Laknat Saiful Di Liwat Anwar SUPERIMPOSE !

#PRU13 : Video Sumpah Laknat Saiful Di Liwat Anwar SUPERIMPOSE !

Written By AAKJ on Friday, May 3, 2013 | 3:00 PM



pergHHH !! makin tak keruan puok kera jentera cyber kunyit bila video sumpah laknat saiful d liwat Anwar bin Ibrahim d sebarkan. Bukan sebarang tempat yang d pilih..d hadapan Kaabah..d hadapan rumah Allah..!!

Sejak video sumpah saiful d Kaabah ini tersebar, jentera Cyber Kunyit Anwar mula mencari helah..mula nak spin..tang mana yang boleh agar menampakkan bahawa video sumpah laknat ini Video Palsu !!

Alasannya : kawasan tawaf..mana mungkin boleh wat rakaman d situ..mesti d langgat orang..puok kera ni ingat dia je yang pernah sampai ke sana..entah pergi umrah atau haji..solat jumaat je depa ada d Baitullah..tak yah nak kelentonglah kalau setakat pergi nak shopping tasbih dan kopiah ! Cuba tanya nama kedai..siap boleh bagitahu lagi nama lorong dan berapa harga kopiah yang mereka beli..siap bangga lagi dapat kopiah harga paling murah kononnya dialah yang hebat tawar menawar !

Berapa banya cerita..drama Melayu yang pengambarannya d buat d kawasan Baitullah..cu tengok berapa lama video sumpah laknat saiful itu..1.43 minit !

Aakj saja letak gambar kat bawah..ada yang siap dok lepak dengan sahabat handai sementara tunggu waktu solat. Kena ingat..ada masa fully pack..waktu puncak..ada yang masanya orang tak ramai terutama antara 11am hingga zohor dan lepas zohor hingga asar..cuaca panas dan waktu jemaah rehat !

Alasannya : kedudukan Makam Ibrahim seolah-olah nampak bukan d tempatnya..perati betul-betul..d belakang saiful..ketika itu saiful berada d kedudukan nombor 12 !

Sampai camtu sekali puok kera ni nak alihkan kebenaran yang saiful cuba buktikan..berani kerana benar ! Anwar nak nersumpah ? hahaha dengar-dengar malam sebelum 5 Mei..ye ke..puiiihHH !! dah terlambat !


perghhH rupanya ada artis kita yang melangsungkan majlis akad nikahnya d hadapan Kaabah..acara ringkas dan penuh berkat..dalam rumah Allah..tak de pun orang nak halau..lepas isyak orang dah sibuk keluar cari makan dan rehat untuk datang semula bertahajjud !

Kepada puok kera terutama Jentera Cyber Kunyit Anwar..sedarlah..telan walau pahit..kalau tak nak tinggalkan parti yang anda sayang..buang je pemimpin yang terbukti meliwat staff sendiri !

Nampak sangat takde pemimpin pelapis atau pemimpin lain sengkek..tak de duit atau duit yang mereka terima selama ini d simpan untuk jamu anak bini dan tak pedulikan rakyat !!






Share this article :

+ comments + 17 comments

Anonymous
May 3, 2013 at 3:18 PM

HATI DAN AKAL KALAU TAK MAU TERIMA, GITULAH JADI NYA.
MACAM BERCINTA, SEMUA NYA WANGI, KALAU GADUH, SEMUA NYA BUSUK.
ANJING YANG SATU TU KENAPA TAKUT BERSUMPAHHHHHHH.
ORANG INI KITA SUKA, KERANA WANGI AGAK NYA.......PTUIIII

Anonymous
May 3, 2013 at 3:24 PM

Sekurang-kurangnya Saiful berani bersumpah dgn nama Allah (Wallahi) untuk kali kedua.....Datuk Seri Anwar...ada?

Anonymous
May 3, 2013 at 3:32 PM

betul tu, bukan sepanjang masa kaabah tu di penuhi orang, tak caya pergilah lihat sendiri, saiful dia buat umrah, dah ada di sana dia ingin untuk bercakap dengan allah, macam kita selalu bercakap berdoa pada allah tu, tapi di sana lebih baik dari segala gala nya, jiwa tenang, bila pandang kaabah terbayang kebesaran allah, jadi salah ke saiful mengeluarkan kata kata yang baik, meminta allah melaknatkan dia (bukan orang lain) kalau dia menipu,..sedarlah orang orang PKR sekelian, allah tak suka kamu mencaci orang yang nak buat baik, jangan haling saiful buat perkara baik, tetapi kamu halang anwar buat perkara perkara kemurkaan allah, menipu,meliwat,mengata orang,main bini orang, dan lain lain yang kotor, jangan pilih orang macam ni nak jadi PM, Negara rosak...

Anonymous
May 3, 2013 at 4:01 PM

Apa lagi yang puak ni nak bukti semua video adalah besi dan bisu tak boleh pakai konon2 superimpose macamlah mereka tu pakar sangat . Terimalah haq walaupun ia pahit. Bersabarlah saiful Allah sentiasa bersama orang benar

Anonymous
May 3, 2013 at 4:47 PM

Klu yg bt bkn team depa super impose. Dh2lah geng2 si anwar bacul. Bengong sape plh dia. Adakah anda sgp dijajah oleh bangsa sndr?

Anonymous
May 3, 2013 at 5:28 PM

knp sepul bodoh sgt kasi je anwar liwat dia??fikir logik la.. anwar tu dh 60 thn.sepul tu bru bape thn, muda, gagah agy.xblh lwn????? dh pergi umrah thn lps, alih2, sebelum pru ni jgk keluarkan video tu.

Anonymous
May 3, 2013 at 5:51 PM

Aku betul2 xpaham dengan orang yang terlalu membela dsai ni...mcm sedara mara korg pulak..langsung xboleh terima pandangan orang lain...kalau dsai bebas tuduhan liwat aritu korang xde lak ckp die rasuah...kalau pemimpin2 bn yang bebas tuduhan macam tu mesti korang ckp rasuah la bagai...pk la secara waras...saiful tu bersumpah dgn nama Allah...kalau betul dia tipu, dia akan dapat balasan...yang korang sibuk nak judge org tipu la fitnah la...dia dh hilang semua maruah dia dari dulu lagi...ini je caranye utk dapat pengadilan dari org yang berpengaruh mcm dsai tu..itu pun masih buta nak menilai...jumud sgt pemikiran orang pr ni...u

Anonymous
May 3, 2013 at 9:46 PM

Tidak ada perkara seperti bersumpah dalam Islam dan ia adalah menjijikkan untuk menggunakan agama untuk mencemarkan seorang lelaki yang hebat seperti DSAI. Apa kesusahan yang besar telah anda mengatasi? Apa perjuangan yang telah anda berjuang? Anda semua mahu menjadi agama tetapi anda tidak tahu apa yang sebenar Islam. Nikmati masa anda di dalam neraka bagi alah menggunakan anda.

Anonymous
May 3, 2013 at 10:00 PM

Sekali pun org kata super impose, xde hal la.. yg penting dia berani bersumpah dengan nama Allah, Wallahi.. dia sanggup d laknat.. ingat ade org suke2 ke mintak di laknat?? Pk la..

Anonymous
May 3, 2013 at 10:16 PM

"Mereka (orang-orang munafik) menjadikan sumpahnya (atau akuannya) sebagai perisai (untuk menyelamatkan dirinya dan harta bendanya daripada dibunuh atau dirampas), lalu mereka menghalang (dirinya dan orang lain) dari menurut jalan Allah. Sesungguhnya amatlah buruk apa yang mereka telah kerjakan" [Al-Munafiqun: 2].

May 3, 2013 at 11:40 PM

klu ye pon monyet nie bersumpah.npe lak dah PRU kua video nie
nampak sangat lah monyet sekor nie menipu demi duit..

demi kuasa umno sanggup wat ape je... najib botak ngan macai2 bodoh nie mang cam sial..

Anonymous
May 4, 2013 at 12:01 AM

KEPADA SEMUA UMAT ISLAM SILA BERI PERHATIAN DAN RENUNGKANLAH FIRMAN ALLAH ( TERJEMAHAN AYAT QURAN - JANGAN SAMPAI JATUH KUFUR SEKIRANYA MEMPERMAINKAN SUMPAH LAKNAT (MUBAHALAH) ATAU TIDAK MEMPERCAYAINYA DAN MEMPERSENDAKAN ORANG YANG BERANI MELAKUKANNYA.KEPADA SEMUA PENGIKUT PKR/PAS/BN YANG BERAGAMA ISLAM SILA AMBIL IKTIBAR DARI FIRMAN ALLAH DAN BUANGKAN PERASAAN TAKSUB ANDA, JANGAN GADAIKAN ISLAM HANYA UNTUK POLITIK KELAK ANDA YANG AKAN MENERIMA LAKNAT SEKIRANYA MERAGUI AYAT YANG ALLAH TELAH WAHYUKAN. INSYALLAH ANDA AKAN DIRAHMATI ALLAH SEKIRANYA MENERIMA NYA DENGAN HATI YANG IKHLAS.
PENDAPAT DAN HURAIAN OLEH PROF MADYA DR MOHD. RADZI
Dalam Surah al-Imran Ayat 61 Allah berfirman yang bermaksud: “Kemudian sesiapa yang membantahmu (wahai Muhammad) tentang kisah Isa sesudah datang ilmu (yang meyakinkan ) kamu, maka katakanlah (kepadanya): “Marilah kita memanggil anak-anak kami serta anak-anak kamu, dan perempuan-perempuan kami serta perempuan- perempuan kamu, dan diri kami serta diri kami, kemudian marilah kita bermubahalah kepada Allah dan kita minta supaya laknat Allah ditimpakan kepada orang yang berdusta. Ia memang janji Tuhan. Melalui Ayat 61 Surah al-Imran itu juga pada perenggan yang terakhir, dinyatakan “kemudian marilah kita bermubahalah kepada Allah dan kita minta supaya laknat Allah ditimpakan kepada orang yang berdusta.”Apabila kita bermubahalah, Allah akan memberi balasan buruk kepada mereka yang berdusta. Apabila kedua-dua belah pihak bermubahalah, mesti ada salah satunya benar dan salah satunya tidak benar. Melalui ayat itu, Allah menjanjikan balasan buruk kepada pihak yang tidak benar. Daripada kes-kes sumpah yang berlaku, ulama-ulama hadis ada merakamkan beberapa kes. Kata Ibn Hajjar, akibatnya tidak melebihi tempoh satu tahun. Tidak melebihi tempoh dua bulan pun ada. Namun di kalangan pengikut Ahli Sunah Wal Jamaah, mubahalah dilafazkan hanya pada kes-kes yang serius dan pada kes-kes yang besar sahaja. Itu pun selepas dirujuk dengan pelbagai cara lain yang perlu diusahakan untuk menyelesaikan perbalahan dua pihak tadi. Jika ia masih tidak selesai, akhirnya barulah dirujuk kepada cara mubahalah. Antara yang mungkin boleh berlaku seperti kematian secara mengejut atau sakit berpanjangan atau lain-lain. Sumpah biasa sekalipun, kalau tidak benar, ia sudah merupakan satu dosa besar dan orang yang berdusta perlu bertaubat. Mubahalah tentunya lebih serius kerana ia bermaksud laknat Tuhan iaitu dijauhkan daripada rahmat Tuhan. Jadi bila kita dijauhkan daripada rahmat Tuhan, rahmat siapa lagi yang kita harapkan? Dalam mubahalah, kita dijanjikan dengan balasan laknat. Ia boleh berlaku dalam pelbagai bentuk iaitu laknat Allah, laknat Nabi dan laknat para mukminin. Maknanya sumpah itu meminta pihak yang berkenaan dijauhkan daripada rahmat Tuhan.Manusia dinaungi rahmat Tuhan dan Tuhan memberikan rahmat kepada sesiapa yang dikehendakinya, tidak kira Islam dan bukan Islam. Dalam sumpah laknat, rahmat itu akan dijauhi daripada orang yang berdusta. Apabila kedua-dua pihak bersetuju untuk bermubahalah maka pihak yang berkenaan perlu bersumpah dengan lafaz Waallahi, Wabillahi dan Wataallahi dan kemudian terus menyebut masalah yang dimaksudkan dan pada akhirnya dengan menyatakan laknat Allah kepada mereka yang berdusta atau laknat Allah terhadap dia yang bersumpah andai kata dia berdusta.

Anonymous
May 4, 2013 at 12:02 AM

Tak cuci pungkok 3 hari boleh pergi mekah ke

Anonymous
May 4, 2013 at 1:58 AM

Anwar tak nk bersumpah tak semestinya Anwar yg meliwat. Saiful tu bersumpah untuk bagi orang pecaya je. Boleh apa bersumpah walaupun kita yang melakukan tetapi dapat balasan semula dari Allah SWT

Anonymous
May 4, 2013 at 2:14 AM

Background mcm menipu je. Kenape saiful lebih besar dari jemaah lain. Lepas tu bile camera pusing statik je macam gune camera shoting filem lak

Anonymous
May 4, 2013 at 7:14 AM

selagi Hudud Allah x dilaksanakan,mereka ini binatang yg berkaki 4 tidak akan takut untuk berdusta dgn menggunakan nama Allah sekalipun.. jika Si Saiful ni sudah bersumpah yg dia diliwat samada paksa atau rela jatuh kan hukuman yg allah tetap kan iaitu HUDUD ALLAH.. Bila nk bersumpah guna nama ALLAH tetapi bila nk menghukum, hudud yg Allah tetapkan tidak digunapakai.. sepatutnya saiful ni harus dibicarakan dgn hukum Allah (hudud).. tuan punya blog ni tolong bagitau hukuman yg patut dijatuhkan ke atas saiful berdasarkan hukum hudud. kalau ada, laksanakan lah keatas saiful. ini akan lebih menunjukkan kebenaran kes liwat ini.. kalau malaysia ni x nak jlnkan hukum allah, jgn la pandai2 nk gunakan nama Allah untuk hal yg lain.. tolong laaa...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger