Label 10

Home » » #PRU13 : Terkini ! BN Mendahului 29 Kerusi DUN Selangor !!

#PRU13 : Terkini ! BN Mendahului 29 Kerusi DUN Selangor !!

Written By AAKJ on Friday, May 3, 2013 | 2:00 PM


TERKINI !! Alhamdulillah d hari Jumaat yang mulia ini rakyat Selangor yang menderita selama sepenggal d bawah Kerajaan Pakatan Haram d beri khabar gembira bahawa BN Selangor mendahului dan d jangka menang d 29 kerusi DUN yang d pertandingkan.

Maklumat ini d perolehi bukan sahaja dari risikan yang d buat jentera BN sendiri malah dari kem pakatan haram juga melapurkan perkara yang sama.

Antara faktor besar yang mempengaruhi pengundi adalah KEGAGALAN Kerajaan Pakatan Haram Selangor menjaga rakyat dan kenyataan ikhlas Menteri Besar Selangor, Kalid Gagap : "Manifesto Bukan Janji.."..

Janji pada Ibu Tunggal..janji pada kanak-kanak Tadika dan janji pada warga emas..semuanya Khalid Gagap kalah dalam rayuan ketepikan saman mahkamah ! Nilai tuntutan mencecah ratusan juta !

Bukan itu saja..rakyat Selangor mula takut, kiranya sepenggal lagi mereka beri mandat pada Pakatan Haram maka akan habislah segala harta kekal rakyat Selangor !

"Tanah-tanah yang bernilai tinggi d jual pada kroni dengan sewenang-wenangnya.." keluh pengundi Selangor..

"..29 Kerusi..ada yang Dun tak d jangka menang..BN menang tipis kerana calon yang PM letak dekat d hati pengundi.." - sumber Tropicana

"..anda akan tengok hari ini hingga 5 Mei, akan banyak lagi kekacauan akan berlaku untuk takutkan pengundi Selangor, jentera GERILA pakatan haram akan buat huru hara d beberapa lokasi hingga tarikh tersebut.." - sumber Tropicana



Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
May 3, 2013 at 4:54 PM

SEMOGA BERITA INI AKAN MENJADI KENYATAAN PADA MALAM AHAD NANTI

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger