Label 10

Home » , , » #PRU13 : Pakatan Mula Kalut Berita Kekalahan Mereka Mula Tersebar ! Video !

#PRU13 : Pakatan Mula Kalut Berita Kekalahan Mereka Mula Tersebar ! Video !

Written By AAKJ on Thursday, May 2, 2013 | 10:30 PM


"..pakatan haram akan buat kekecohan awal sebelum 5 Mei.." 
- sumber rapat

Memang wujud..memang ada..memang ejen Anwar ini ada d mana-mana. Dari dulu lagi kita dengar tidak semua polis dan tentera suka pada Kerajaan BN..yang pasti, yang tak suka adalah kerana mereka ada agenda atau kepentingan peribadi..contohnya mudah..4 Bekas Jeneral yang kecewa kerana perut mereka masih belum kenyang, meloncat untuk sokong Anwar..itupun setelah pencen comfirm !

Khabarnya, walaupun mereka pencen, 'kaki' mereka masih ada dalam polis dan tentera. Tak perlu terkejut kalau ejen mereka ini sendiri terlibat dalam kerja-kerja kononnya merisik kedudukan parti politik tanahair.

Terbaru, kem Anwar mula kecoh dalam minggu ini kerana lapuran yang d sampaikan bahawa Anwar dan sekutunya bakal d benamkan dalam PRU kali ini. Sudah tidak ada lagi undi protes seperti yang terjadi pada PRU yang lepas. Semua rakyat Malaysia tahu bahawa kemenangan Pakatan Haram pada PRU12 dulu adalah kerana "UNDI PROTES", nak mengajar UMNO BN bahawa rakyat perlu d dahulukan. Nak mengajar sesetengah pemimpin BN yang egonya melangit tingginya.

Bila PM Najib mengambil alih tampuk kepimpinan negara, rakyat sudah dapat menerima kembali cara PM Najib bekerja untuk rakyat. PM Najib berjaya yakinkan rakyat dengan Plan Pembangunan Negara yang menyeluruh. Program Transformasi yang d perkenalkan PM Najib termasuk Pemimpin perlu berani berubah kalau tidak akan d ubah.

Sudah nampak jelas bila menghampiri PRU pada 5 Mei ini bahawa rakyat sudah menghantar isyarat jelas bahawa hanya BN saja yang mampu bina negara ini. Hanya BN sahaja yang menepati apa yang d janjikan walaupun d negeri yang tidak BN kuasai.

Perkara inilah yang telah d laporkan pada Anwar..kelam kabut jadinya kem Anwar dan sekutu haramnya merancang untuk buat huru hara dan mula menabur fitnah yang mereka cipta d saat akhir agar rakyat Malaysia kembali menyokong mereka.

Sepenggal yang lalu, pakatan haram d beri mandat dan amanah untuk menjaga 5 Negeri..semuanya GAGAL. Isu kroni dan nepotisma yang mereka lemparkan pada Kerajaan BN selama ini, mereka sendiri yang amalkan..bahkan tanpa silu, tanpa rasa berdosa, harta milik rakyat ada yang sudah berpindah tangan secara sembunyi-sembunyi.

"Anwar tidak boleh menerima kekalahan kali ini..dia akan buat sesuatu.." - menurut sumber 'risikan polis dan tentera yang pro kepada pakatan haram.

Dalam sehari dua ini saja,lambakan isu tahap jamban mula bermain dalam blog dan portal pakatan haram yang d biayai sepenuhnya oleh duit rakyat negeri yang mereka kuasai.

Isu kononnya berpuluh kapal terbang d sediakan untuk membawa masuk pengundi Sabah dan Sarawak ke Semenanjung.

Isu kononnya Suruhanjaya Pilihanraya Malaysia tidak adil dan bakal berpakat dengan parti Barisan Nasional bagi menipu dalam PRU sengaja d adakan. Yakinlah puok kera ini akan serang SPR hingga ke hari mengundi dan selepas mengundi.

Anwar sudah pun membuat wawancara dengan agensi berita luar negara bahawa proses pilihanraya umum kali ini Barisan Nasional akan membuat penipuan besar-besaran.

"..kalau saya kalah, saya akan berhenti dari politik dan akan menumpukan pada kerjaya sebagai pensyarah luar d universiti luar negara.." - Anwar.

Kenyataan Anwar yang berbolak balik ini sudah lama kerana beliau pun sudah menjangkakan bahawa kali ini parti milik beliau sendiri bakal hancur dan d kuburkan oleh rakyat Malaysia.

Malah menurut sumber, segala perancangan Anwar hanya menguntungkan DAP saja selama ini. Anwar terkena dengan strategi yang d ciptanya sendiri. Kaum Cina yang taksub dan tidak memahami apa itu konsep keadilan dan kesamarataan telah mula menterjemah apa yang Anwar janjikan dengan kepala otak haloba mereka sendiri. PAS juga terkena..yang untung hanya DAP!

Cina DAP mula pasang angan-angan bahawa satu masa nanti d waktu yang terdekat, KUASA POLITIK MALAYSIA bakal jatuh ke tangan mereka ! Pas dan Parti Anwar bakal gigit jari.

DAP betul-betul gunakan Anwar, Hadi Awang dan Nik Aziz sebagai binatang tunggangan mereka ! Mereka hanya mahu kuasa..bukannya mereka mahu Anwar !

Isyarat yang jelas mereka menolak Anwar sebagai PM walaupun setelah sekian lama mereka canang bahawa Anwarlah bakal PM kiranya mereka menang rupanya hanya d peringkat awal..Kit Siang sudah berani bertanya secara terangan d satu ceramah d Johor.."..siapa PM kita.." tanpa menyebut nama Anwar.

Kelmarin, sebaik sahaja habis proses pengundian awal untuk anggota keselamatan kita, puok kera dalam blog dan portal jamban mereka sudah keluarkan berita terkini bahawa Pakatan Haram Jadah menang "undi awal atau undi pos"

gila ke sawan !! peti undi belum d buka, kertas undi belum d kira, mereka secepat kilat menyebarkan bahawa polis dan tentera yang selama ini mereka gelarkan ANJING..menyokong mereka sepenuhnya !!

Kini, berbaki hanya 2 hari sahaja lagi tempoh berkempen dan mustahil Anwar belum terima apa-apa report lagi tentang kedudukan terkini pakatan haram, khususnya parti milik Anwar sendiri.

Kepada seluruh rakyat malaysia..jangan takut keluar mengundi, jangan takut untuk memberi mandat yang besar kepada BN..yakinlah kepada keupayaan Anggota Keselamatan kita yang majoritinya sanggup pertahankan Malaysia dengan nyawa mereka.

Lahad Datu sebagai bukti bahawa Anggota keselamatan kita sanggup letak nyawa demi pertahankan kedaulatan negara yang bermaruah ini.


Untitled14

Apa akan terjadi pada 5 Mei ini aakj akan bongkarkan. Maklumat pun aakj dah dapat apa yang puok kera ni nak buat dan siapa yang buat dan d mana mereka akan buat dan berapa upah yang mereka akan dapat !!




Baca d sini untuk tahu fitnah dan tohmahan tentang "pengundi Sabah dan Sarawak" ! klik d SINI
Share this article :

+ comments + 3 comments

Anonymous
May 2, 2013 at 11:09 PM

Agak2 la kalau nk ckp pengundi hantu berpuluh2 kapal terbang dr sabah/sarawak. Sedap je buat tuduhan. Oooo...kalau korang menang....xde nk bising plak. Kalau rasa2 nk kalah...mcm2 citer. Cukup2lah weiihh....xsedar ka majoriti org mluat kt PR. Undi protes terhdp BN hampir dh xde. Aku pn same gk dulu, undi protes...skrg ni dh bersatu kembali sokong BN.

Anonymous
May 2, 2013 at 11:26 PM

betul pru12 aku undi pas. orang bn tak marah pun aku. pru13 aku undi bn orang pas tak suka pada aku. aku cuma nak mengajar pas jangan sombong. baru menang sikit sombong... macam undi aku dulu tak bernilai. InsyaAllah BN akan menang lebih 90% kerusi perliman dan semua negeri di bawah BN.

Anonymous
May 3, 2013 at 12:31 AM

Menteri Besar Kelantan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat berkata "mubahalah" atau bersumpah dengan menjunjung al-Quran adalah cara untuk menentukan kebenaran dan juga sesuatu yang dituntut dalam Islam.

Sambil menyokong cadangan Mufti Perlis, Dr Mohd Asri Zainul Abidin berhubung perkara itu, beliau berkata melalui cara demikian, Allah SWT boleh melaknatkan mana-mana pihak yang bersalah.

"Dalam Quran sudah menyebut, setelah sudah tiada ikhtiar lagi dalam menyelesaikan kemelut yang memalukan itu, siapa yang tidak bersalah Tuhan tolong," katanya kepada pemberita ketika ditemui di sini, hari ini.

Cadangan Mufti Perlis

Beliau yang juga Mursyidul Am PAS berkata demikian sebagai mengulas cadangan Mohd Asri supaya kedua-dua individu yang dikaitkan dengan kes liwat iaitu Penasihat Parti Keadilan Rakyat Malaysia (PKR) Datuk Seri Anwar Ibrahim dan bekas pembantunya, Mohd Saiful Bukhari Azlan "bermubahalah" atau bersumpah.

Dalam kenyataannya semalam, Mohd Asri berkata isu liwat yang membabitkan Anwar sudah semakin rumit dan rakyat pula menjadi keliru.

Komen Mufti Perak

Manakala Mstar Online melaporkan Mufti Perak, Datuk Seri Dr Harussani Zakaria berpendapat Datuk Seri Anwar Ibrahim perlu mengemukakan bukti di mahkamah sekiranya beliau tidak bersalah seperti yang didakwa oleh bekas pembantunya Mohd Saiful Bukhari Azlan.

Dr Harussani berkata demikian ketika diminta pendapat beliau tentang cadangan mubahalah (bersumpah) yang dicadangkan oleh Mufti Perlis, Dr Asri Zainul Abdin semalam.

Katanya lagi, "Setiap keterangan yang diberikan perlu dibuktikan. Jika tiada keterangan untuk dijawab, barulah beliau (Anwar) perlu bersumpah."

Sebelum ini, Dr. Asri telah menggesa Anwar yang dituduh meliwat kali kedua dan pembantu khasnya, Mohd. Saiful Bukhari Azlan supaya bermubahalah’ atau bersumpah.

Katanya lagi,"Kedua-dua pihak (Anwar dan Saiful) hendaklah bersumpah. Kalau tidak puas hati lagi, bermubahalah seperti ini... 'Jika dia tidak melakukan kepada saya, laknat Allah kepada saya, jika saya melakukannya laknat Allah kepada saya' dan hendaklah bersumpah dengan Wallahi, Wabillahi, Watallahi... saya tidak melakukannya."

Ketika ditanya samada beliau bersetuju atau tidak untuk meminta Penasihat Parti Keadilan Rakyat Datuk Seri Anwar Ibrahim bersumpah berhubung dakwaan liwatnya, dia berkata,"Keterangan mesti diberikan oleh orang yang didakwa (Anwar). Apabila sesuatu perkara itu dizahirkan, ia mesti ada bukti.

"Sekiranya tidak ada bukti, barulah diambil pendekatan bersumpah ini,” tambah Dr. Harussani ketika dihubungi mStar Online hari ini.

Kata Dr. Harussani lagi, Anwar perlu memberi bukti di mahkamah sekiranya beliau tidak terlibat dengan dakwaan tersebut.

Namun apabila diminta pandangan lanjut, Dr. Harussani berkata, "Saya tak nak komen lagi sebab tak nak terlibat tentang hal ini."

Pertelingkahan parti politik

Beliau menganggap isu liwat ini timbul disebabkan pertelingkahan antara dua parti politik yang berlaku sekarang.

Difahamkan terdapat perbezaan pendapat tentang hukum liwat di negara ini. Ada ulama yang mengatakan sebatan 100 kali rotan dan ada yang berkata tidak pasti. Ini adalah kerana undang-undang Islam di Malaysia hanya merangkumi kes zina sahaja dan bukan kes liwat.
sumber :-http://jasindaily.blogspot.com/2008/07/sumpah-dengan-junjung-al-quran-untuk.html
anihnya selepas saiful bersumpah laknat nik aziz kekal mempertahankan nwar berahi bahkan sampai ketahap menjamin nwar berahi masuk surga dan orang umno perlu mencium kaki nwar berahi ...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger