Label 10

Home » , » #PRU13 : Plan Bawa Anwar Lari Ke Luar Negara Bocor !

#PRU13 : Plan Bawa Anwar Lari Ke Luar Negara Bocor !

Written By AAKJ on Saturday, May 4, 2013 | 7:00 PM



Kelmarin aakj ada ceritakan d SINI bahawa mengikut sumber Tropicana..Anwar dan Azizah bakal melarikan diri ke luar negara yang mana pengurusan visa mereka sudah lama siap !!

Semuanya kerana Anwar sudah tahu awal bahawa pakatan haram jadah bakal bungkus d PRU13 ! Malah kenyataan PM yang d petik dari akhbar Sin Chew Jit Poh dan MStar Online menjelaskan bahawa Barisan Nasional bakal menang besar sebanyak 155 kerusi Parlimen.

Sumber risikan Tropicana juga turut melaporkan perkara yang sama dan ini menyebabkan rancangan untuk membawa Anwar dan Azizah ke luar negara sudah siap sedia d atur !

Menurut sumber lagi..Anwar bersandiwara kononnya beliau seperti Nelson Mandela, negara huru hara..rakyat kacau bilau dan bila keadaan aman..belau akan pulang dan akan d sambut sebagai wira negara..tuuuiHH !! berlakon !

"..Anwar akan keluarkan kenyataan bahawa nyawanya terancam.." jelas sumber rapat. 

Perancangan untuk huru harakan Malaysia telah d rancang seawal jam 3 pm pada 5 Mei ini !! - sumber Tropicana.

Puok kera ni sengaja buat kecoh awal untuk menunjukkan bahawa SPR tidak adil dan BN menipu dalam PRU13. Mereka bersandiwara bahawa mereka LAYAK menang besar..bukannya BN kerana setiap ceramah perdana mereka d penuhi lautan manusia "import" !

Aakj harap sangat kali ini pihak anggota keselamatan bertindak tegas !!




Share this article :

+ comments + 3 comments

Anonymous
May 4, 2013 at 9:21 PM

lepas pru13...ISA wajib Di adakan semula...

Anonymous
May 4, 2013 at 10:38 PM

Aku juga amat MENYOKONG ISA dikaji dan dikembalikan kpd kami....rakyat Msia yg cintakan keamanan & kemakmuran.....Mudah2an BN akan kekal memerintah!! Semoga selepas PRU 13 ini Kjaan akan lebih berani mengambil TINDAKAN TEGAS pada sesiapa jua yg mencabar undang2 negara & Perlembagaan Negara.....agar masalah & kucar kacir yg berleluasa kini akan dpt dikekang agar tidak merebak krn ianya mampu menghancurkan negara.....

May 5, 2013 at 4:01 PM

Nk kata BN x tipu dlm PRU13 ni pun susah gak sbb dh ada kes pengundi warga asing di tangkap. Kes dakwat kekal yg x kekal pun ada juga kebenarannya. Slps lbh kurang 2 jam mengundi, basuh guna sabun pcuci pinggan-mangkuk, dh hilang. Itu apa yg blaku pd kita org yg mngundi d area Ampang. Pd yg lain x tau la plak. Apa-apa hal, tggulah siasatan dr pihak polis.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger