Label 10

Home » » #PRU13 : Seluar Dalam "Muka Stopa Ali" Di Edar !! FREE !

#PRU13 : Seluar Dalam "Muka Stopa Ali" Di Edar !! FREE !

Written By AAKJ on Saturday, May 4, 2013 | 6:00 PM

Photo: Akhirnya Stopa Ali buat keputusan untuk selamatkan PAS dan tidak akan melafazkan sumpah laknat seperti apa yang diminta..Nik Aziz pun kata tak perlu bersumpah laknat..memangla, nak sumpah laknat buat apa nanti Stopa Ali terkena sumpah laknat, malu la PAS nanti..hahaha - Joe

MAMPUSSSS !!

Entah siapa punya idea nak malukan Stopa atau nak burukkan lagi nama BN..seluar dalam berwajah Stopa Ali mula d edar secara percuma d kawasan Pas & Dap bertanding ! 

"..kerja Dap la kot..saja nak propa supaya nampak BN terdesak"- sumber dari jentera kunyit pas celaka !

Masih ramai lagi yang terkejut bila video Stopa Berzina d keluarkan d alam maya. Seperti biasa, puok kera yang kononnya ustak ciptaan parti terus sawan dan kata ini kerja UMNO BN..nafi tal tapi tuduh UMNO punya kerja. 

"..yang sedapnya Stopa..yang berdosanya UMNO BN.." keluh ahli pakatan haram jadah yang nyata kecewa kerana manusia yang bersifat iblis ini masih kekal dalam jawatan tertinggi parti..Parti Isle..!

Semuanya pakat nak tiru Anwar.."..manusia dalam video tu mirip saya tapi bukan saya.."

Video zina Stopa Ali dengan janda yang d war-warkan sebagai bini No 2 Stopa oleh puok kera pas celaka..hingga kini Stopa tak berani bersumpah laknat..dengan ambik alasan Nik Aziz tak benarkan bersumpah kerana itu bukan amalan Islam !

Buat penat je aakj dan team tunggu d Masjid Rusila tempohari !!
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger