Label 10

Home » , » #PRU13 : Ceramah Bekas Jeneral Hashim Sepi ! Foto

#PRU13 : Ceramah Bekas Jeneral Hashim Sepi ! Foto

Written By AAKJ on Thursday, May 2, 2013 | 3:10 PM


Mula-mula masuk parti Anwar bukan main lagi Mat Hashim ni melalak siang dan malam menabur fitnah tentang Kerajaan BN yang mana beliau sendiri hidup mewah hingga pencen d bawah kerajaan yang sama selama ini.

Mat Hashim begitu lantang menghentam kerajaan BN d mana saja ceramah yang beliau hadiri. Akhirnya Anwar, sebagai upah, meletakkan nama beliau untuk bertanding d kerusi Parlimen Johor Baru.

Peringkat pertama, dengan sombong dan bongkak cuba tunjukkan pada rakyat Malaysia bahawa beliaulah hero rakyat dengan cerita merapu sepanjang siri ceramah beliau. Fitnah dan cerita rekaan yang beliau hamburkan, akhirnya memakan diri bila cerita skandal beliau yang gila kuasa dan skaldal pembelian peralatan ketenteraan Angkatan Tentera Malaysia ke Bosnia d dedahkan.

Mana nak letak muka, dia ingat orang awam tak usik kisah skandal dia sebab dia hebat dalam Kem ? perghHH silap besarlah hang Hashim !

Lihat saja berapa orang manusia yang hadir untuk dengar dia merapu ? kata Najwa Latif..kosong..kosong..kosong..

Kisah beliau gila pangkat ada d SINI

Kisah Mat Hashim d siasat 'Skandal Bosnia' d SINI


Share this article :

+ comments + 5 comments

Anonymous
May 2, 2013 at 3:19 PM

Hashim, tak baik tunjuk perangai kacang lupakan kulit macam Anwar. Hashim, bayangkan satu hari nanti anak sendiri sepak kita...... lebih kurang macam tu la

May 2, 2013 at 3:36 PM

Dia juga tuduh penjawat awam sebagai kera jagaan yang diberi susu, pisang dan kacang...hinanya penjawat awm dimata pakatan...kematian polis dianggap sandiwara, askar dihina. Bahkan para penjawat awam juga diancam dikurangkan andai pakatan memerintah.

lepas ni bolehlah penjawat awam dan pasukan keselamatan menjadi pengganas mengganggu kerajaan pakatan.

Anonymous
May 2, 2013 at 3:37 PM

sambut birthday pun lagi ramai org drg..pi le buat kt umah

Anonymous
May 2, 2013 at 3:53 PM

awk tu dah tua.... buat la cara org tua !! jaga mulut dan jaga ibadat. anytime je nyawa akan dicabut oleh izrael .... ko ingat ko bleh jadi menteri ???

BAHLOL TOLOL
May 2, 2013 at 3:56 PM

KERA BERCAKAP, SIAPA NAK DENGAR. !
ZOO JOHOR TAK CUKUP KERA.......SILA DAFTAR SEBAGAI PENUDI.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger