Label 10

Home » » #PRU13 : "Lim Guan Eng Akan Masuk Islam Jika Pakatan Haram Kekal Kuasai Penang" - Calon Bayan Lepas

#PRU13 : "Lim Guan Eng Akan Masuk Islam Jika Pakatan Haram Kekal Kuasai Penang" - Calon Bayan Lepas

Written By AAKJ on Thursday, May 2, 2013 | 1:30 PM

Lim Guan Eng Peluk Islam


DI SEKITAR kawasan DUN Bayan Lepas sekarang, sedang heboh dengan dakwaan calon PAS di kawasan tersebut Asnah Hashim yang menyatakan bahawa Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng akan memeluk Islam selepas pilihanraya umum ke13 berakhir dengan syarat, Pakatan Rakyat perlu berjaya mempertahankan negeri tersebut.
Perkara ini disebutkan Asnah dalam kempen dari rumah ke rumahnya di kawasan tersebut.  Dakwa Asnah lagi, Guan Eng sendiri yang memaklumkan perkara ini kepadanya tapi meminta supaya ia tidak dihebohkan sekarang kerana takut undi dari kalangan orang bukan Islam akan beralih kepada BN!!
Cu baca kat blog puok kera ni..perghhHH bersilat nak kilas nampaknya..KLIK d SINI
Share this article :

+ comments + 8 comments

May 2, 2013 at 2:08 PM

Haji Lim Guan Eng.... Apa dah jadi PAS tak sedaq-sedaq lagi ka... Orang cina pun xmau salam dengan cinacelup melayu Zairil... Inikan pula orang Umno nk salam dengan Haji Lim....

Muslim
May 2, 2013 at 2:14 PM

Masuk Islam ke masuk PAS. Bg pentaksub PAS, setakat masuk Islam tak masuk PAS tak de maknenye. Yg penting masuk PAS.
Masuk Islam bersyarat, kerana politik, bukan kerana yakin dgn kebenaran Islam, niat asal pun dah tak betul.

Anonymous
May 2, 2013 at 2:58 PM

Aku nak tanya puan Asnah kenapa dekat pru baru lim guan eng nak masuk islam setahu aku dan rakyat malaysia Si Lim yg puan Asnah puji lagi dilambung lambung olih puak pas ada lah anti islam kalau tahu sikarpal sigula hack tak ke dia kena pecat tu baru sikarpal belum lagi si tua lim(bapak dia)mampus ditanam hidup si lim pujaan puak pas dia masuk islam ke dia masuk dan selam.

Anonymous
May 2, 2013 at 3:01 PM

Kalau betul Guan Eng nak masuk Islam -- tak payah tangguh tangguh. Masuk saja agama Islam sekarang.
Kepada Islam terutama yang PAs tu INGAT
Perkara agama Islam hanpa jangan dok buat main -- dapat laknat Allah Taala -- makan tak habis

Anonymous
May 2, 2013 at 3:18 PM

Macam ni lah- masuk Islam adalah kerana Allah, bukan masuk Islam kerana pakatan menang kat Penang. Itu saja dah salah dari segi akidahnya dan niatnya. Bila kita solat , puasa, dan ibadah yang lain kita niatkan ibadah itu kerana Allah. Sebab tu lah agaknya melayu islam PR senang dikotak katikkan. Mereka tak tahu apa itu akidah...sbb itu kalimah Allah boleh dijual beli, dan orang-orang kafir (yg tiada akidah) boleh berceramah kpd orang Islam pasal akidah.Tak ke bodoh tu?

Anonymous
May 2, 2013 at 3:25 PM

LGE akan masuk Islam dgn syarat PR kene menang? bukan masuk Islam kerana Allah.?...apasal lah bodo sangat Asnah Hashim ni....masuk islam harus kerena Allah, bukan sebab PR menang !...adoi...ni lah islam ajaran PAS...akidah pun tunggang langgang... KALAU DI NIATKAN MASUK ISLAM KERANA MENANG PILIHANRAYA TAK SAH ISLAM ! itu pun tak tahu ke? Macam ni nak harap PAS menjaga ISlam ? tak payah lah....apa akidah pun dia tak faham.

Anonymous
May 2, 2013 at 6:01 PM

statement yang boleh menang "THE BIGGEST JOKE OF THE YEAR!!" HAHAHA......

Anonymous
May 2, 2013 at 9:11 PM

Aku sedih yg amat sedih dgn tahap pemikiran dan pemahaman islam minah sekor ni.selama dlm pas yg konon parti islam tu maka itu yg dia dpt.

Blh dia bangga dan megah lim bewak lidah bercabang tu kt nsk masuk islam,tp klu menang pru.klu x menang x masuk islam la.

Begitu hina sekali agama islam di mata lim bewak tp org islammcm minah sekor ni tetap sanjung dan puja

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger