Label 10

Home » , » #PRU13 : Eksklusif ! Bekas Jeneral Hashim Di Siasat Skandal "Penyelewangan Bosnia" !

#PRU13 : Eksklusif ! Bekas Jeneral Hashim Di Siasat Skandal "Penyelewangan Bosnia" !

Written By AAKJ on Thursday, May 2, 2013 | 10:00 AM




Seperti yang aakj janjikan..seperti yang aakj tulis terdahulu d SINI..Bekas Jeneral ini bukan maksum..jauh sekali seorang manusia yang berhati mulia..!

Orang tua kata.."..pijak semut pun tak mati.." ! Mat Hashim lupa, pagar duri dan tembok batu serta kawalan rapi d kem tentera hanya untuk pertahanan fizikal..namun cerita-cerita yang terjadi dalam dunia tentera juga mampu d tembusi kiranya cerita itu cerita benar !

Selama ini, rakyat Malaysia tak peduli pun apa yang terjadi dalam dunia tentera..tetapi Mat Hashim lupa, dia jolok sarang tebuan yang bukan kecil saiznya..dia jolok 'hati' penjawat awam, dia hina penjawat awam dengan menggelarkan penjawat awam sebagai KERA DALAM JAGAAN !!

Penghinaan ini menyebabkan ada individu yang tampil, individu yang tersentuh hatinya..tampil dengan rasa terhina dan memberi maklumat kepada penulis mengenai dosa yang Mat Hashim buat selama ini..dosa PENYELEWANGAN semasa beliau menjawat jawatan yang tinggi dalam tentera  dan SKANDAL ini menyebabkan Mat Hashim disiasat oleh Provos Marshall.

Menurut sumber, Bekas Jeneral Hashim d siasat di atas skandal penyelewangan alam pembelian peralatan ketenteraan untuk kegunaan Kontigen Tentera Malaysia di Bosnia.

Ekoran wujudnya penyelewangan itu, Kementerian Pertahanan telah melantik Provos Marshal Tentera Darat, Kolonel Kadir Bin Babudin untuk menyiasat perkara tersebut.

Apa yang berlaku, ketika siasatan sedang berlangsung, Mat Hashim telah menukar Pegawai Polis Tentera tersebut SERTA MERTA bagi mengelakkan kes tersebut terbongkar.

Lebih kejam, Kolonel Kadir telah dinafikan haknya untuk meningkatkan lagi kerjaya ketenteraan dengan menyekat kenaikan pangkat beliau !

Penulis diberitahu, Kolonel Kadir sudah berkira-kira untuk muncul berceramah di Johor Baru untuk mendedahkan penyelewangan yang dibuat Mat Hashim yang memang terkenal dengan sikap panas barannya itu.



Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
May 2, 2013 at 2:01 PM

Biar di 'telanjangkan kemaksuman' puak2 pakatan ni hingga ke titisan yg terakhir......demi mnyelamatkan negara tercinta ini drp sang kaki korup & kaki kencing yg bertopengkan agama.....Kesian....tengok muka ex jeneral nipun....tercari2 juga 'nur' di wajahnya...tapi yg kelihatan hanya kelam & keruh!!

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger