Label 10

Home » , , » #AnalisaPRU13 : Agensi Kerajaan Pusat Sarang Pembelot Dan Pembolot !!? Part 2

#AnalisaPRU13 : Agensi Kerajaan Pusat Sarang Pembelot Dan Pembolot !!? Part 2

Written By AAKJ on Wednesday, May 8, 2013 | 2:00 PM


Pembelot !!

Aakj pernah luahkan d SINI bagaimana perancangan rapi telah d buat untuk menyeludup masuk penjawat awam yang bermindakan pakatan haram. Strategi yang amat mudah mereka gunakan. 

Menurut sumber dalaman, walaupun proses kononnya nampak telus dengan mengisi borang permohonan kerja kosong melalui talian internet atau online..akhirnya pemilihan d buat atas dasar temuduga..dan temuduga d jalankan oleh manusia juga akhirnya. Siapa manusia itu !! anda tak mampu nak agak atau anda memang tak tahu nak agak !

Siapa yang di pilih ? kalau anda sebagai tukang pilih..anda taknak pilih ke pemohon yang ada pertalian darah ? pemohon yang anda kenal ? atau pemohon yang anda sendiri minta mereka mohon ? Proses penyeludupan ini bukan setakat nak beri jawatan dan gaji bulanan..ianya juga proses pembentukan jentera parasit yang tak rasmi atau memang yang rasmi.

Ada sahabat yang bekerja dengan kerajaan bagitahu..kalau Bos dari Kelantan maka bersusunlah warga Kelantan dalam jabatan tersebut. Bukan sekadar datang dari Kelantan, mereka bawa bulan bersama mereka !! Ini contoh sahaja hehe

Parasit inilah yang bakal menjalankan kerja-kerja kempen menentang Kerajaan BN yang menyara seluruh ahli keluarga mereka..Mereka jenis muka tebal dan bebal..prestasi kerja No 2..yang penting gaji mereka sakau dan kerja dakyah karut mereka jalankan.

Menurut sumber lagi..mereka akan usahakan segera pengesahan jawatan dan kalau yang kontrak..mereka akan pastikan anak-anak buah yang mereka seludup masuk d perbaharui kontraknya setiap tahun.

Kalau pembentangan Bajet, merekalah yang pertama akan menyalak kononnya Bajet yang d bentangkan oleh Kerajaan BN tak bagus dan merekalah orang pertama yang berteriak bagi babi kena lenyek dengan lori balak kiranya Kerajaan BN naikkan gaji.

Kalau Bos mereka nak pencen maka bos tersebut akan lobi bagaikan manusia yang kemaruk tak makan 7 hari..lapar..mereka bodek supaya pengganti wajib datang dari kaum mereka.

Perhati betul-betul kiranya anda berurusan dengan puok-puok ni..sejauh mana mentaliti depa dan sehebat mana prestasi kerja mereka.

"Kerajaan menguasai Parti atau Parti menguasai Kerajaan" inilah ayat yang selalu mereka gunakan untuk mengelirukan manusia lain kononnya mereka kebal dari d buang kerja. 

Puok ni akan tunggu hingga pencen..kalau pencennya sebagai Ketua Pengarah atau jawatan yang tinggi..anda tunggu..mereka akan istihar masuk parti haramjadah..terus tanpa tunggu lama mereka akan serang Kerajaan BN dan ciptakan persepsi bahawa Kerajaan BN buruk !! mudah sajakan strategi puok kera ni..

Khabarnya ramai Cikgu dan Cikgi yang d jadikan jentera babi sondol ni..bukti ada..pelajar darjah satu dah pandai nyanyi lagu pakatan haram !!

..bersambung : PEMBOLOT ! - kereta besar..rumah besar..makan tempat mewah..bini lain..gundik lain..tunggu aakj dedahkan..semuanya retorik !!


Share this article :

+ comments + 14 comments

Anonymous
May 8, 2013 at 2:21 PM

HARAP MEREKA INI AKAN LETAK JAWATAN...ATAU PERGI KERJA KAT NEGERI-NEGERI PEMBANGKANG...TOLONG SEKAT KENAIKAN PANGKAT MEREKA.

Anonymous
May 8, 2013 at 2:29 PM

Pengetua di sekolah kene pantau...sebab hal ini mmg berlaku...sehinggakn ada murid bertanya..kenapa semua cikgu form **** asyik salahkn kerajaan...?...mereka menerap unsur-unsur hasutan kpd murid utk membenci kerajaan...or kementerian pelajaran kene ambil tindakan.

Anonymous
May 8, 2013 at 2:35 PM

banyak belaku dari segi kemasukan ke sekolah asrama dan ipta.semua di monopoli oleh org PAS.Menteri pelajaran harus mencaru idea mcn mana nak hapuskan parasit ini.Ini bukan masalah pelajar nak di politikkan tapi hakikatnya.Warga pendidik harus di bersihkan jgn berlembut.Agensi kerajaan lain pon di bersihkan sama sekali.

Anonymous
May 8, 2013 at 2:47 PM

Memang sah...Kakitangan pejabat kerajaan ramai Penyokong PR, saya sendiri dikempen masa menunggu giliran buat ujian kenderaan...Konon kerajaan sekarang tidak baik TAPI gaji tiap bula kerajaan yang bayar... Kadang-kadang bila kita berurusan dikaunter agensi kerajaan pun ada kakitangan buat hal supaya orang ramai BENCI kerajaan antaranya buat kerja lambat, biakan orang ramai menunggu lama, arah kesini sana, pegawai bercuti,kursus,mesyuarat,fail tak jumpa dsb.... Jangan cakaplah pasal para pendidik...memang ramai cikgu / cikgi / pensyarah yang penyokong PR ada yang memegang jawatan dalam parti PR pun. Nak harap Ketua jabatan....? Bos pun sama penyokong PR... YAB PM kena melihat dan mendengar ini semua....

Anonymous
May 8, 2013 at 2:47 PM

aku setuju bila aakj bagi contoh kalau ketua jabatan org kelantan, maka berderet ler org kelantan dlm jabatan tu. itu bukan cth. itulah realiti yg berlaku dalam UPM. Pendaftarnya org kelantan. kat segala ceruk rantau UPM ni byk org kelantan, sampai boleh kecek kelate dlm sesetengah jabatan dan ofis. kerja mcm hampeh. claim lambat proses, menghilangkan dokumen penting, buat kerja semua mcm siput, termasuklah pendaftarnya sekali yg mcm PTD kelas bawahan. pendek kata disetiap jabatan di upm ni ada saja staf yg sgt tak kompeten buat kerja sehingga menyukarkan tugas-tugas harian pelajar dan pensyarah. i bet kalau check IC mesti org kelantan. meluat aku.... kalau keje bagus takpa. aku bukan prejudis terhadap kelantanese tapi attitude dia org low class sungguh. . . assabiyah pulak tu

Nik Klate
May 8, 2013 at 3:01 PM

Puok2 ni lah hok balik Klate.. Ambik pitih dgn BN.. Pergi pakoh PAS.. Kemudian tinggalkan negeri ni dlm serba kekurangan.. Hantu punya pengundi!!..

Ultra malay
May 8, 2013 at 3:15 PM

Transfer kat tempat jin bertendang je.Baru ada akai,hipokrit yg tak bersyukur nikmat Allah. Aku cadangkan melayu2 ni minta kerja kat DAP.Baru dia tahu tinggi langit kerja dgn cina.

Anonymous
May 8, 2013 at 3:21 PM

banyak sangat orang Kelantan makan gula jadi camnie la....smapai kiamat la

Anonymous
May 8, 2013 at 3:36 PM

Bukan takat jabatan kerajaan jer..GLC bersepah...hari-hari kempen 5tahun tak semak kepala aku...

Anonymous
May 8, 2013 at 4:40 PM

Saya ni bukanlah aeorg cerdik pandai...tapi suka utk mberi pndgn...Memandangkan memang ramai penjawat awam termasuk cikgu cikgi ni....terang2@sembunyi2 menentang Kjaan...saya ingin btnya....apa hukum pendapatan mrk di sisi agama Islam? Bukankah ajaran Islam mewajibkan kita umatnya patuh pada pemerintah waima pemerintah itu org kafir...selagi dia X berlaku zalim....kita wajib patuh?

Soalan saya pd pnjwat awam...adakah Kjaan yg ada skrg ni zalim sgt pd anda smua? Pada hemat saya yg dlm kategori warga emas ini....Kjaan yg ada skrg sudah ckup baik dlm mdgr & myelesaikan permasalahan rakyatnya....apatah lg para penjawat awam....bukti2 jelas mnunjukkan Kjaan amat perihatin....Saya sbg org luar (X bkerja gomen) yg hidup srba sderhana amat bersyukur dikurniakan Kjaan yg sebegini mengambilberat....Rasanya Xde satu pun negara di mukabumi ini yg sebegini sifatnya....Ini terbukti & diakui oleh byk kajian2 yg dibuat oleh negara asing!!

Jadi....nasihat saya pd penjawat awam, cikgu & cikgi yg X sudah2 nak menentang sgala usaha & kebaikan yg Kjaan lakukan....cubalah muhasabah diri byk2 & belajar utk berterimaksih & panjatkan kesyukuran spt dituntut oleh Agama kita....

Jika rasa X boleh juga nak mentarbiahkan hati tu....nasihat saya baiklah anda BERHENTI saje...drp setiap hari khidupan anda dlm keadaan yg berdosa...menggigit jari pd Tuan yg memberi anda rezeki ALLAH SWT ini....selepas berhenti boleh la anda menjadi 'pemberontak' sepenuh masa thdp Kjaan...

Pada pihak Kjaan pula....setelah kembali membentuk Kjaan selepas PRU13 yg ckup mencabar & getir ini....fikirkan cara2 berkesan agar kejadian 'gunting dlm lipatan', strategi tikam blkg masyarakat cina ini dpt dibendung....Buatlah 'akujanji' baru utk pnjawat awam bersabitkan undang2, buat post mortem sbb2 mrk 'mungkir' ini....tindakan tegas@pecat saja mrk ini dr Kjaan sekiranya ckup bukti yg mrk ini 'engkar' pada 'Akujanji' tersebut.....Jika ditutup sebelah mata@disapu di bwh karpet...X mustahil (mtk dijauhkan)...BN/Umno akan tinggal sejarah & menjadi sumpahan generasi Melayu/Islam yg akn dtg....

Nukilan....'Rakyat Yg Mengenang Budi'

Anonymous
May 8, 2013 at 5:21 PM

Klu boleh cikgu2 dr kelate bg mengajar di kelate.saya tgk kebanyakkannya yg mengajar di luar kelate sgt kuat dgn parti pas.boleh mnghasut cikgu2 lain lg..

Anonymous
May 8, 2013 at 5:26 PM

Nak tanya.....bukankah aakj jugak ore kelate? Oooppss!!!

Anonymous
May 8, 2013 at 11:58 PM

korang nie kenapa lah..bila tak menyokong bn korang kata pembelot lah apa lah..kena la PAHAMKAN .diri korang tu jika korang tak BODOLAH...memilh org atau pihak adalah hak masing2...kalau korang bersih org pasti akn menyokong.buatlah mcm mana sekali pun,diaorg akn menyokong.mereka bukan PARASIT ingat bukan PARASIT.yg parasit adalah korang ...KERAJAAN.

Anonymous
May 10, 2013 at 8:35 AM

Bila AAKJ nak jumpa Tuanku Najib dan usulkan supaya keluarkan Kelantan dari Malaysia tuan AAKJ?...kami dah x sabar nak tengok semangat jihad tuan?....

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger