Label 10

Home » , , » #PRU13 : Husam Musa Janji "Kambing Jamnapari" Pada Penjawat Awam ?!

#PRU13 : Husam Musa Janji "Kambing Jamnapari" Pada Penjawat Awam ?!

Written By AAKJ on Thursday, April 25, 2013 | 1:00 PM


Husam Kambing a.k.a Husam Pelawok a.k.a Husam Jenin...!! Makin lama makin meriah janji jeningnya sejak masuk bertanding Parlimen Putrajaya !!

malam tadi khabarnya, aakj dengar mangkok taik ni mula buat Manifesto bukan Janji..

"..Bonus 4 Bulan Gaji Pada Penjawat Awam.." !! itulah janji baru mangkok taik anak murid nik aziz !!

Puok kera ni kalu berjanji No 1..Husam kepalanya..apa yang Husam tak janji pada rakyat Kelantan sepanjang berpenggal jadi Wakil Rakyat Kelantan ?

- Janji Stadium..masuk tahun ke 25..baru nak buat..
- Janji Hiway Rakyat..masuk tahun ke 25..minta duit rakyat untuk buat jalan pada rakyat
- Janji Keretapi laju..masuk tahun ke 25..lukisan trak keretapi tak siap lagi..

Itu antara janji umpama nak beli langit ke 7 !!

Apa yang Husam buat selama dia jadi Wakil Rakyat ?

-Surau..satu pun tak buat, surau kat kampung sendiri pun semput..
-Masjid..Masjid zaman BN yang buatkan..itupun dia bukan selalunya d situ.
-Dewan Orang ramai..markaz pas yang dia buat pun dah nak lebur..

Apa Projek Husam yang berjaya semasa dia kononnya orang yang paling Nik Aziz percaya..

- Projek Kambing Jamnapari..khabarnya bukan setakat GAGAL..ada tembakan d lepaskan..tembakan amaran..atau tembakan itu tersasar ? Baca d SINI

- Projek Koridor Depu, kononnya nak tanam pokok gaharu..akhirnya lalang yang tumbuh merata..

Itulah Husam Kambing..angan jeninnya luarbiasa..!!

Malam tadi pun aakj dengar bila dia tanya warga Putrajaya tantang janjinya itu :

"..kalau dah semuanya diam..tanda anda sokong saya.." -sumber bagitahu aakj hahaha mudah je mangkok ni buat analisis PRU..patutlah..semua yang d buatnya mampus dan GAGAL !!

Aakj juga d beritahu..Husam mati akal..jentera yang d bawa seramai lebih kurang 150 dari Kelantan dan mula bersungut..klik d SINI

Nak bertanding d kawasan orang..d kawasan yang dia sendiri pun tak pernah sampai..kalau setakat datang lepak kat warung kopi selama sepenggal..dan bagitahu semua orang bahawa kita dah tahu keseluruhan kawasan..maka Husam silap besar..

Kalau Husam Kambing tahu dan arif sangat tentang Putrajaya, kenapa bawa petugas dari Kelantan ?!! mana jentera tempatan ?!!

"Masuk ke sini dok bawa loghat Kelantan..manalah kita nak paham apa yang dia cakap.." celah pengundi yang hadir d majlis Husam Kambing.

"Bila kita tanya bagaimana cara dia kira bonus yang d janjikan..dia tak nak jawab..saya boleh kalau setakat nak janji.." keluh yang datang d majlis Mimpi Jenin Husam !


“Bayangkan, ketika Putrajaya tiada apa-apa mereka memandang rendah dan menuduh BN dengan pelbagai kata-kata tetapi hari ini mereka pula yang mahu ke sini apabila kawasan ini sudah maju, indah dan terkenal di serata antarabangsa,” - Tengku Adnan Tengku Mansor, Calon Parlimen BN Putrajaya


“Hari ini kita melihat bagaimana orang luar yang menuduh macam-macam pada BN, datang ke tempat kita dan mencanangkan mahu mengubah Putrajaya sebagai bandaraya Islam walhal orang luar ini tidak tahu sejarah pembangunan Putrajaya yang mana mula-mula dibina ialah Masjid Putra sebagaimana Nabi Muhammad SAW ketika mula-mula membuka Madinah dengan Masjid Nabawinya. - Ku Nan..
“Orang luar ini kata mahu mengembangkang syiar Islam sedangkan dengan kepimpinan BN di sini, sekolah agama peringkat rendah dan menengah dibina untuk pendidikan anak-anak, malah sekolah agama berasrama penuh juga diwujudkan selaras dengan pembangunan Islam yang sentiasa diperkukuh,” tegasnya lagi.
Beliau yang juga Ketua UMNO Bahagian Putrajaya adalah penyandang kerusi Parlimen kawasan terbabit turut menekankan bahawa permuafakatan yang diterapkan dalam masyarakat di kawasan terbabit amat tinggi dan saling memahami antara satu sama lain.
“Pelbagai program yang diadakan di sini dibuat secara bergotong-royong misalnya program kenduri rakyat, korban perdana setiap tahun, majlis berkhatan beramai-ramai malah pada bulan puasa penduduk tempatan bersama-sama menyediakan juadah bagi sebagaimana Maidatul Rahman iaitu majlis berbuka puasa beramai-ramai,” 

-
Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
April 25, 2013 at 4:46 PM

4 bulan bonus tu..tapi kalu berani masukan lah dalam manifesto..tapi bagi pakatan manifesto bukan janji lah :(

Anonymous
April 26, 2013 at 1:05 AM

Tolak syiah yg nk ke putrajaya

http://www.husammusa.com/v10/index.php?option=com_content&view=article&id=573%3Akelantan-jalinkan-hubungan-erat-dengan-negara-iran&catid=1%3Alatest-news&fb_source=message

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger