Label 10

Home » , , , » #PRU13 : Husam Bawa Bini Muda Berkempen Di Putrajaya ?!!

#PRU13 : Husam Bawa Bini Muda Berkempen Di Putrajaya ?!!

Written By AAKJ on Wednesday, April 24, 2013 | 4:00 PM


Cita-cita nak jadi MB kelantan selepas Nik Aziz terpaksa d kuburkan begitu saja..beliau begitu hampir gantikan Nik Aziz ketika itu..namun desakan dari ulamak ciptaan Pas nak yang bertaraf ulamak politik sahaja yang menerajui  Kelantan..Husam akhirnya pada penggal ini bawa diri untuk d penggalkan d Putra Jaya !!

Husam terpaksa datang ke Putrajaya kononnya beliaulah yang paling layak untuk bertanding d Parlimen ini. Menumpang nama "Putrajaya" yang gah demi mencari dan membina nama semula setelah pelbagai isu yang dia ciptakan sendiri sepanjang menjadi wakil rakyat d Kelantan..nak jaga Dun pun tak mampu..nikan pila nak tawan Putrajaya !

Menurut sumber dari kemnya sendiri d Putrajaya yang d bawa khas dari Kelantan untuk menjadi petugas PRU kali ini..

"..kami dah lesu..letih..tak yakin..macam main-main.." itulah antara keluhan dari petugas import yang d bawa khusus dari Kelantan dan jentera Pas d Putrajaya d abaikan...khabarnya 150 orang dan d tempatkan d rumah-rumah sekitar Putrajaya.

"..kami mana kenal pengundi d sini..nak buat kerja pasang poster boleh suruh budak-budak sini je la.." tambah petugas dari Kelantan lagi..

Warga Putrajaya dah mula cuak bila tiap malam petugas-petugas import ini datang dengan lagak samseng dan bawa budaya kotor..khabarnya d ceramah Husam yang tak sampaipun 30 orang itu..mereka sediakan tapak pasar malam haram (tanpa permit) dan berakhir dengan sampah yang bertimbun yang d tinggalkan.

Rungutan dari jentera BN juga timbul bila samseng upahan Husam mula tunjuk perangai gila..Tampal poster Pas d khemah atau bilik gerakan BN !!

"Masuk kampung orang dengan lagak samseng taik kucing..memalukan orang Kelantan saja.." sinis anak Kelantan yang bekerja d Putrajaya !!

Calon BN untuk kerusi Parlimen Putrajaya adalah penyandang penggal lalu, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor..




"Ku Nan terlalu banyak jasa bagi warga Putrajaya..semua masjid dan surau d penuhi program Ilmiah setiap malam..Husam nak cerita bab Islam d sini ? Balik selenggara program masjid dan surau d Kelantan dululah.." - pengundi Putrajaya !

..bersambung..tunggu video Husam..katanya nak jual Putrajaya !! betul ke ?



*poster husam credit to : Ariz Mivec 
Share this article :

+ comments + 3 comments

April 24, 2013 at 4:49 PM

PAS dah hancur. Dah lari dari sifat perjuangan mereka. Dah macam Komunis, gunakan kekerasan bila nak ambil kuasa. PDRM pantau gerakan mereka, perbuatan yang salah dan tak mengikut undang-undang harus di bentras. Jangan sampai dah susah baru nak ambil tindakkan. Ibarat nasi dah jadi bubur.

Saat Jais
www.treat-cure.com
http://saatjais.wordpress.com

Anonymous
April 24, 2013 at 6:25 PM

Xnampak pun sepanjang kempen petugas PAS ganas& bawa budaya kotor..malah dekat ja 300m dengan khemah UMNO d precint9. .xdak pulak gaduh2...

Anonymous
April 25, 2013 at 2:55 PM

Puak ni dah terdesak. Harap polis kerap adakan rondaan utk elak pergaduhan kerana jaga nama baik pusat pemerintahan Pusat. Nanti kalau ada insiden bersorak la pengkhianat ni dan akan disebarkan ke media asing mengatakan capital of Malaysia is not safe.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger