Label 10

Home » » Isteri Kedua Bahalol Amin Saksi Kes Khalwat Beliau ?

Isteri Kedua Bahalol Amin Saksi Kes Khalwat Beliau ?

Written By AAKJ on Wednesday, January 16, 2013 | 12:00 PM


Sonamu...perghHHH !! kencang..bukan sekadar gegarkan negara..mampu hancurkan satu kelompok bangsa ..mampuj runtuhkan apa saja..wooo kali ni bukan taufan sonamu melanda pantai tapi melanda masjid milik BahalolAmin..tak cukup tanah rasanya dia nak lari hehe...

Semalam aakj dedahkan tentang bahalol amin bakal nikah dengan pasangan khalwatnya..betul ke..baca d SINI..

Ingatkan itu ledakan Gunung Berapi Karakatua..perghhhHH pagi ni terdengar dari sumber..Isteri ke Dua bakal d ceraikan beliau atas permintaan seseorang yang Bahalol Amin tak mampu tolak..

Ina atau Inafiona..tu je nama yang aakj dapat dari sumber..nama isteri ke dua..katanya bakal d jandakan oleh Bahalol Amin..bakal d ceraikan !!

Siapa yang desak dan bagi syarat ini kepada Bahalol ni..
Adakah kerana Isteri kedua beliau terlibat dalam kes khalwat sebagai punca bakal d ceraikan ?

Sumber juga memberitahu..Isteri kedua bahalol amin ada rahsia besar masa kejadian tangkapan jam 3 am itu...huhu dia ada peluru nak tembak suami sendiri..atau dia bakal lepaskan peluru selepas d ceraikan ? anak sorang rasanya..

Baca d SINI





Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
January 16, 2013 at 12:24 PM

Bolehlah pas kat orang lain kalau tak pakai ... jika lagi best anunya, ok lah tak sempit sangat...

Anonymous
January 16, 2013 at 1:42 PM

Untung lah Ostat Badrul dapat rasa banyak lubang. Muda-muda belaka. Tak nak pulak Ostat Badrul nak kawin janda yang ramai anak untuk pembelaan. Cari lobang yang muda-muda....tak aci la

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger