Label 10

Home » » Terkini !! BahalolAmin Nikah Dengan Pasangan Khalwatnya ?

Terkini !! BahalolAmin Nikah Dengan Pasangan Khalwatnya ?

Written By AAKJ on Tuesday, January 15, 2013 | 11:00 PM


AdehhhHH !!! berita ni dah meletup d pasaran maya hehe..ehhh pasaran maya pulok..d alam maya..betulkah..adehhh sudah cerai kah..itukan bini kawannya sendiri..

Apa jadi dengan kes tangkapan jam 3 pagi tu sebenarnya..Jabatan Agama Pahang masih membisu atau belum dakwa atau aakj tertinggal kes ini ?

Menurut sumber..bahalolamin nikah dengan bini orang ni bulan lepas..apakah syarat untuk lepaskan diri dari d dakwa khalwat maka perlu nikah dan Jabatan Agama takkan dakwa kita?


Aakj malas nak tulis panjang..sekadar nak tanya dan minta bahalolamin atau mana-mana isterinya jawab atau nafikan atau pasangan tangkapan juga boleh jawab..ruang komen d blog aakj dah 'open' tanpa sekatan untuk anda jawab d situ..

Aakj juga ada dengar...bahalol bakal ceraikan salah satu dari bini yang ada sekarang demi nak buat trademark "always two" hahaha..soapa yang bakal d ceraikan ? TUNGGU...!!

Share this article :

+ comments + 2 comments

January 16, 2013 at 2:35 AM

Salam, blog tuan telah saya link di blog saya, mohon pautkan jg blog budak baru belajar ini, http://beliabangkit.blogspot.com. Tq

Anonymous
January 16, 2013 at 8:49 AM

Seronok tengok cerita 'berbini 5' yang dilakunkan oleh 'Yusof Wilca'. Ada bezanya diantara peristiwa2 dalam lakonan ini dengan lakonan Badrul Amin. Pertama Yusop berkahwin dengan persetujuan bini2 yang lain tapi Badrol Amin berkahwin kerana berkhalwat.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger