Label 10

Home » » Video Terkini ! Mati Dalam Ceramah Pas..Jeritan Syahid Kedengaran ?!!

Video Terkini ! Mati Dalam Ceramah Pas..Jeritan Syahid Kedengaran ?!!

Written By AAKJ on Wednesday, January 16, 2013 | 11:08 AM


Aakj ucapkan terima kasih pada sahabat aakj yang hantar video ini untuk d renung bersama !!

Paling gilaa dan tak masuk akal..ceramah d teruskan ketika arwah dok menggelupur !! Alfatihah dari keluarga aakj..takziah kepada keluarga arwah..

Ini cerita sahabat aakj semalam ;

Muhammad Puaad Ariffin meninggal dunia ketika ceramah PAS pengkalan Pegoh sebentar tadi

Tumbang dari bangk
u ketika menunggu air yang dpesan diwarung yg jauhnya 50m dari cermah ketika itu ketua pemuda PAS Malaysia sedang berucap!

Agak-agak ler, pakat berhentiler sbgai hormat kat kejadian hampir 1 jam dari tumbang pengsan dan meninggal dunia. (blh dengar ceramah maki umno & BN) 

Pakat bagitau ler srh berenti ceramah, bantulah dgn duit collection atau paling tidak umum kutipan segera serta uruskan arwah dgn keluarganya, bukan seminit dua kejadian tadi sejam lebih tu

Tak kan bagi alasan tak perasan? tak kan tak nampak ambulan datang, polis datang, orang kerumun mayat... paling tidak dalam nie pun kita blh tengok petugas ada, blh maklum berenti dan umumkan tentang kejadian. tak kan tu susah sangat

Dari pkl 11 sampai 12 ceramah tetap on, kalu anak & menantu dia tau ler bila sampai ditempat kejadian tentu ler angin...

Nak pecah telinga teman dan nak muntah bila dengor ' tak pa dia ni mati JIHAD sebab datang ke ceramah PAS' toya komer ler, tak jadi kat keluarga 
komer boleh ler cakap...


VIDEO d SINI





Share this article :

+ comments + 5 comments

Anonymous
January 16, 2013 at 11:18 AM

Kerana 'syahid' , jenazahnya enggak perlu dimandi atau dikafan. Terus ditanam donk....

Anonymous
January 16, 2013 at 11:28 AM

JUAK2 PAS MMG BODOH & TONGGONG KEBANYAKKAN RUMAH KATA PERGI KUBU KATA MARI.. ORE PAS NI KALO MUKA HODOH TAPI PERANGAI JGNLAH BODOH TAPI KENYATAAN MMG SEBEGITU. MOGA ROHNYA AMAN DISANA.

January 16, 2013 at 11:41 AM

punyalah 'KHUSYUK' mendengar ceramah maki hamun umno/bn/najib sampai ada ahli yg matipun tak sedar. tawadduk sungguh!!!!

wanjamakwanjusoh
January 16, 2013 at 12:29 PM

senang betui nak dapat syahid la ni.. duduk order ayaq sambil dengaq ceramah pun dah buleh.. esok2 duk kat syurga sebelah geng2 saidina Hamzah, kot2 saidina hamzah tanya..

"hang ni dapat masuk sini mcm kami ni lagu mana..cuba habaq mai sikit.."

agak2 nak jawab apa..

Anonymous
January 16, 2013 at 12:44 PM

Untuk rujukan Wanjamakwanjusoh January 16 12:29 pm

Kalau lah Syaidina Hamzah R.a tanya (sebenarnya benda-benda macam ni di kategori Laro - tak patut di buat tapi kita layan la sikit) saya akan jawab saya masuk sini sebab RAHMAT ALLAH dan semuanya ahli-ahli di dalam syurga ini masuk atas sebab Rahmat ALLAH jua Tuhan yang Maha pengasih MAha Penyayang termasuklah anda yang saya hormati Saidina Hamzah Penghulu Syuhada."

Sebab tu lah tak buat buat soklan atau pertanyaan laro-laro ni. Sebab tak pasal-pasal membabitkan Syaidina Hamza Penghulu Syahid.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger