Label 10

Home » » Iklan Jawatan Kosong Penceramah Pas !! Maaf Aakj Tolong Promote !!

Iklan Jawatan Kosong Penceramah Pas !! Maaf Aakj Tolong Promote !!

Written By AAKJ on Wednesday, January 16, 2013 | 4:00 PM


AduhhHHH !! mana nak letak muko puok taik ni..dah takde ore lain ke nak sumbat dalam kandang sesat ni hahaha nak menangguk d air keruh bukan tak boleh..takut ada ular patuk kaki haha..bingai !!

Kononnya budak ni nak d jadikan ikon baru dalam team ceramah pakatan haramjadah...kononnya dia hebat sebab boleh tanya soalan dan beri pandangan merapu..kononnya ini isu RASIS !! tuiHHHH !! babi !!

Semalam aakj ada letak video mangkok taik ni kena titik d SINI.

Tengok betul-betul..kerana malu kena titik maka puok kera So Sial cuba manipulate isu kononnya rasis..hahahah terpaksa buat kona baring kononnya menghina binatang..kononnya..kononnya..kononnya...perghHHH !!

Kini..puok Pas mari meminang Mahasiswi Sosialis ini..gambar d atas dan cerita selanjutnya d SINI

Mudah je kan nak jadi penceramah pas..cari mana-mana forum dan anda cepat2 tanya atau bagi pandangan..jangan lupa bawa video atau rakam dan terus load d youtube..esok lusa marilah puok kera offer jadi IKON hahahah...stupid sekut merie !!



Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger