Label 10

Home » » Foto DS Najib Mandi Bogel Tersebar !

Foto DS Najib Mandi Bogel Tersebar !

Written By AAKJ on Wednesday, January 16, 2013 | 6:00 PM



Aku ucapkan berbanyak-banyak tahniah kepada pemain media juak pembangkang yang begitu mahir mengedit gambar seperti di atas.

Aku malas nak komen panjang-panjang pasal gambar di atas. Aku cuma doakan agar individu yang buat gambar tersebut kembali ke pangkal jalan.

Berpolitik biarlah bermoral dan profesional. Janganlah kebudak-budakan dalam berpolitik. 

Baca d SINI
Share this article :

+ comments + 7 comments

Anonymous
January 16, 2013 at 6:23 PM

Sedih teman tengok tahap mentaliti pembangkang dalam berpolitik. Jagalah akhlak anda. Sapa nak tanggung ni? Datuk Seri Najib tentu beroleh pahala yang mencurah-curah hasil kebiadaban mereka ini....

Anonymous
January 16, 2013 at 6:45 PM

sebenarnya tahap mentaliti pembangkang yg mcm ni lah yg mmbantu barisan nasional mmperoleh kemenangan pada pru13 nnti...ini kerana rakyat yg berfikiran waras akan dapat menilai mana yg buruk n mana yg baik...kena ingat pengundi senyap adalah lbih besar kuasanya untuk menentukan siapa yg layak mentadbir negara...mereka2 ini hanya memerhatikan n akan meluahkan kuasa mereka bila sampai masanya....diharapkan agar penyokong barisan nasional tidak terikut2 cara pembangkang, kerana ini hanya akn merugikan....ni pendapat aku sebagai rakyat biasa yg cintakan keamanan demi agama, bangsa dan negara... :-)

Anonymous
January 16, 2013 at 7:00 PM

terima kaseh PR. anda telah berjaya membuat kami kenal siapa PR. sekali lagi terima kaseh.

Jijan Mali
January 16, 2013 at 7:01 PM

Apalah nak diharapkan dari juak-juak Pembangkang ni. Otak depa semua kat kepala lutut. Yang mana telah menjadi kaum Nabi Lut akibat terpangaruh dengan pujuk rayu Anwar Al-Juburi Wal-Liwati tu lagi terok, otak dia orang dah ada kat kepala pungkok depa.....

Anonymous
January 16, 2013 at 7:34 PM

Terima kasih PR...tunggu fatwa Nik Aziz dan Hadi awang.

Anonymous
January 16, 2013 at 11:02 PM

Azmi Awang Kelana Jaya (AAKJ), Tak sesiapa pun menilai benda ini satu penghinaan kepada DS Najib, tetapi satu penghinaan pada yang mengedit gambar tu. Menghina diri sendiri yang berfikiran kotor lebih kotor dari najis khinzir, najis khnzir masih boleh di samak untuk membersihkannya, tetapi siapa yang meng edit gambar tersebut hanya boleh dibersihkan dengan api neraka jahannam. Memang sungguh hina...

Anonymous
January 17, 2013 at 7:05 PM

kahkahkah....

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger