Label 10

Home » » VIDEO PENJELASAN ; "...SALAHKAH DIA PEGANG TANGAN SAYA..." DS ROSMAH...ADEHH !!

VIDEO PENJELASAN ; "...SALAHKAH DIA PEGANG TANGAN SAYA..." DS ROSMAH...ADEHH !!

Written By AAKJ on Friday, July 20, 2012 | 1:00 AM




"..saya pun manusia biasa.." luah hati DS Rosmah d hadapan Mahasiswa/wi yang mewakili beberapa Universiti d Malaysia sempena Majlis Makan Malam AMAN KAMPUS d kediaman rasmi Perdana Menteri d Putrajaya malam tadi.

Luah hati beliau bersahaja tapi penuh makna.."samalah..anda pun akan pimpin isteri anda.."..takut jatuh katanya...atau 'caring' seorang suami...pihak pembangkang jadikan semuanya isu tentang DS Rosmah, fitnah dan umpat keji tanpa henti.." sabar je lah.." kata Datin lagi..

Di malam itu juga beliau lahirkan rasa bangga bila nama Malaysia d segani d mata pemimpin dunia lain semasa beliau d jemput ke Bangalore, India dan Dubai atas nama Permata Negara..

Baca d SINI bagaimana negara arab begitu minat supaya DS Rosmah memberi tunjuk ajar kepada mereka berkenaan Program PERMATA NEGARA !

Malah ketika d India, baca SINI...mantan Presiden Filipina, Fidel Ramos turut memuji usaha Perdana Menteri melakukan Transfomasi d pelbagai sudut dan menyeluruh dan hasilnya amat memberangsangkan..

"...kalau orang luar puji Malaysia..kenapa kita nak burukkan ?.." tambah DS Rosmah...

Beliau turut menegaskan bahawa kalau kita tidak ada tempat seperti Permata Negara maka anak-anak Malaysia bakal d ambil oleh negara lain yang sudi menyediakan segalanya kepada "insan brilliant"..

Kekadang aakj pun hairan dengan puok celaka ni..bukannya nak doakan yang terbaik untuk DS Rosmah..d hamun dengan maki dan fitnah saja..cubalah lepas solat angkat tangan mohon pada Ilahi kesejahteraan dan hidayat untuk sesiapa yang kita rasa perlu..

Mehh kita dengar sendiri...





Share this article :

+ comments + 3 comments

July 20, 2012 at 10:53 AM

program dari negara kita mendapat perhatian di negara luar.. bukan senang tu..

July 20, 2012 at 3:51 PM

orang2 pembangkang ni aku tak taulah nk cakap apa...kerajaan telah menaikkan nama negara...tp diorang xpuas hati...macam2 kemudahan dan batuan telah diberi...pon x cukup jugak...lepas tu dah xtau nk buat apa...sebarkan fitnah pasal Ds rosmah pulak...aku mmg panas hati dgn pembangkang ni...

July 20, 2012 at 4:17 PM

mmg btl pn puak2 celaka nie bknnya nak menyokong tp sbliknya lg nk m'buruk2kn DS Rosmah adalh.. sume je tak puas ati wlupn bnda tu utk kebaikan rkyt jgk.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger