Label 10

Home » » PAS BAHALOL !! SYARIFAH AINI & NING BAIZURA TOLAK PAS !!

PAS BAHALOL !! SYARIFAH AINI & NING BAIZURA TOLAK PAS !!

Written By AAKJ on Friday, July 20, 2012 | 10:00 AM



Sebelum ini Ning Baizura masih belum mahu menerima PAS dan naik angin apabila dia dikaitan dengan PAS. Ning juga tak suka gambarnya bertudung disebarkan.
Ning membuat Twitt pada Rabu lalu, “PAS sebar fitnah katanya Ning Baizura dah masuk parti pembangkang & sebarkn gambar bertudung utk drama thn lepas dr koleksi saya!”
Kini Sharifah Aini yang dikaitkan akan menyertai Pas menolak PAS dan tetap menyokong kerajaan.
“Saya sokong kerajaan dan saya tidak pernah terlintas untuk masuk mana-mana parti pembangkang, baik PKR mahupun PAS,”katanya.
Sharifah Aini, 59 yang baru-baru ini mendaftar sebagai pengundi dengan SPR di Pejabat Pos Besar Shah Alam  terkejut namanya disebut sebagai antara artis yang bakal menyertai PAS.
“Saya tidak tahu bagaimana nama saya boleh terbabit. Tapi yang jelas, cerita itu tidak benar,” katanya.
“Bagi saya, kita semua ada plihan masing-masing. Jadi, kalau parti itu fikir mereka baik, buatlah yang terbaik. Tak perlulah kutuk-kutuk orang dan gaduh-gaduh. Kita mahu hidup dalam aman,” katanya.
Mungkin maklumat silap yang diterima Salahuddin Ayub sebelum ini.
Sebenarnya hati mereka belum terbuka untuk bersama PAS dan selepas ini mungkin juga berubah!!

tqekeleh
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger