Label 10

Home » » FOTO IM4U !! ARTIS BERSAMA BN TAK GILA JADI PENCERAMAH !! MEREKA TAHU TANGGUNGJAWAB MEREKA !!

FOTO IM4U !! ARTIS BERSAMA BN TAK GILA JADI PENCERAMAH !! MEREKA TAHU TANGGUNGJAWAB MEREKA !!

Written By AAKJ on Monday, July 16, 2012 | 12:30 AM














Tak perlu terkejut kalau artis tempatan yang tersohor Malaysia bersama dalam program BN..!!

Kesemua yang hadir semata-mata memberi sokongan yang tidak berbelah bagi kepada program yang membawa menafaat kepada masyarakat tanpa mengira kesibukan jadual masing-masing..

Mereka faham tanggungjawab mereka dan d mana mereka patut salurkan bakti mereka kepada negara ini..tak perlu terpekik memburukkan orang lain hanya semata-mata mengambil upah sesuap nasi hasil dari menabur fitnah !!

Mereka faham bidang tugas mereka..dan aakj amat menghormati pendirian mereka..

Baca apa itu IM4U d SINI

Seawal jam 8 pagi belia, pelajar U, anggota polis dan badan-badan amal yang lain mengambil bahagian dalam program ke arah kesedaran kesukarelawanan yang mana IM4U adalah platform terbaru bagi belia atau siapa saja yang suka buat kerja amal..

Alhamdulillah PM kita mengumumkan peruntukan sebanyak RM 100 juta sebagai dana permulaan yang mana dana ini akan d salurkan kepada mana-mana pertubuhan yang ingin buat kerja amal...pergHHH bisa telinga puok sana...kerajaan BN asyik bantu rakyat..depa ? huh !! hahahaah








Di majlis yang sama PM mengumumkan pemberian percuma 100 000 topi keledar yang akan d edarkan secara berperingkat dan juga tiket perlawanan bolasepak antara pasukan Malaysia bertemu Man City...murah je tiket Rm10 dan hasil kutipan itu akan d salurkan kepada badan amal..

Aakj respek sebab PM bersama belia seawal pukul 10 pagi dan d sebelah petang PM datang lagi..pagi walk about..petang merasmikan IM4U !! terima kasih PM !! penat PM...



Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger