Label 10

Home » » FOTO MENIPU !! HIMPUNAN LANGAU TAIK D KUALA SELANGOR TAK PENUH STADIUM !!

FOTO MENIPU !! HIMPUNAN LANGAU TAIK D KUALA SELANGOR TAK PENUH STADIUM !!

Written By AAKJ on Monday, July 16, 2012 | 3:27 AM


Kah kah kah..tu jelah yang mampu aakj gelak..kononnya foto dari jauh ini dan hanya ini yang mampu 'nampakkan' seolah olah lautan manusia..mana foto lain ? kenapa tak letak banyak foto yang mampu tunjuk dari segenap arah bahawa betapa ramainya manusia penganut dap datang...!! mana ?!!

Kesian aakj tengok langau taik ni..dok cuba tunjukkan bahawa parti merekalah yang paling kuat kalau nak d bandingkan dengan dua lagi puok taik dia..dap dan pkr..kononnya merekalah ketua hahaha apalagi yang mampu mereka buat..selain dari berhimpun orang yang sama..kemana saja..inilah "jentera" yang akan ke sana dan kemari...masyuuuk !!

Perati d semua himpunan taik langau ni anda akan dapati muka yang sama saja..seluruh Malaya...bas-bas yang bawa mereka pun adalah bas yang sama..drebar yang sama..masyuuuukkkk !!

Teknik cywar kononnya nak tawan Putrajaya dengan jumlah yang datang campur dengan teknik ambik gambor dan penipuan fotoshop takkan kemana...bila kalah teruk PRU 13 nanti maka mereka akan buat huru hara sebab mereka akan buat cerita..MACAMANA BOLEH KALAH..KITA SENTIASA RAMAI BERHIMPUN !!....hehe yakinlah ayat ini akan d jaja d segenap ceruk kampung supaya nampak BN zalim dan menipu !! muahaha taktik lama dol !!

Pelawak baru yang dah uzur juga d usung dan d susun dialognya konon nak buatkan hati orang BN remuk..hehe dia ingat dia sapa..sudahlah kadir..perati dialog mangkok ni ;

 "Saya bangga dapat kibarkan bendera yang mulia ini" sambil mengibarkan bendera PAS di atas pentas utama.

Bawaklah sapa..waima artis yang dah tak laku ke pentas..penganut dap a.k.a pas celaka takkan kemana..kononnya nak tawan hati Melayu d Kuala Selangor..hehe kalu setakat dok usung dengan bas..tak kemana..lakonan gagal !!


Share this article :

+ comments + 3 comments

July 16, 2012 at 3:33 AM

perrghhhhh...!! sangat pedasssss..!!!! padan muko puok2 pakatan haramjadah nihh... =.=

July 16, 2012 at 5:58 AM

Aku penah buat ini macam hihi --tapi dulu,,sekarang semua orang dah tahu taknit penipu...

Anonymous
September 21, 2012 at 4:41 AM

puak umporno ckp je bolehlah... tak dak bukti pon... semua org boleh ckp, adik aku darjah 6 pon boleh ckp mcm ko ckp ni. tahap pemikiran yg low standard!!!! mana bukti gambar kena photoshop???? manaaaaa??? kan tak dpt carii... cuba printscreeen skit tang mana tu?

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger