Label 10

Latest Post

TERENGGANU KALAH KERANA STADIUM SHAH ALAM ?!! TERUUUK !!

Written By AAKJ on Monday, October 31, 2011 | 11:56 PM


Penulis antara ribuan peminat yang hadir menonton perlawanan akhir bolasepak Piala Malaysia antara Negeri Sembilan dan Terengganu semalam di Stadium Shah Alam. Ini adalah kunjungan kedua penulis ke stadium tersebut, kali terakhir penulis datang menonton perlawanan bolasepak di Stadium ini ialah kira-kira 11 tahun yang lalu.

Penulis tak berniat nak bercerita tentang perlawanan bolasepak kerana semua pun dah tahu yang Negeri Sembilan menang perlawanan tersebut mengatasi Terengganu. Yang penulis nak sentuh ialah keadaan stadium dan kawasan persekitarannya yang begitu daif pada pemerhatian penulis.

Pada yang tak tahu, Stadium Shah Alam pernah jadi kebanggaan rakyat Malaysia ketika mula-mula dirasmikan pada pertengahan 1990-an. Walaupun rekabentuknya yang agak sedikit kontroversi tapi ia memang hebat kerana selain Stadium pertama negara yang boleh memuatkan 80,000 orang penonton, ia juga mencatat sejarah sebagai stadium yang lengkap dengan pelbagai kemudahan sukan selain bolasepak.
Hebatnya Stadium Shah Alam dulu, ia bukan setakat kemudahan sukan malah jadi tarikan pelancung juga.
Tapi keadaan yang penulis lihat semalam begitu menyedihkan. Kerusi, tandas, keadaan jalan, lampu dan sebagainya, semuanya seolah-olah tidak pernah diselenggara. Kalau pembaca perasan, tidak sampai tiga suku pun lampu limpah stadium yang menyala.

Keadaan padang jangan sebutlah, FAM terpaksa berbelanja besar untuk menyediakan padang yang sesuai dengan perlawanan akhir Piala Malaysia walhal stadium tersebut bukan berada dibawah seliannya pun tapi Majlis Bandaraya Shah Alam (MBSA), PBT dibawah kerajaan PKR. Keadaan ini juga antara faktor yang menyumbang kepada harga tiket yang tinggi.

Malah gol penyamaan pasukan Negeri Sembilan juga adalah disebabkan lantunan bola yang mengelirukan penjaga gol Terengganu. Lantunan yang sedemikian biasanya disebabkan oleh keadaan padang yang tidak rata . Sebab itu bola mudah pun boleh masuk gol juga.

Bukanlah mencadangkan rakyat Terengganu menyalahkan PKR kerana gol pertama tersebut, tapi ia adalah sesuatu yang boleh difikir-fikirkan juga. Serupalah macam macai Pakatan menyalahkan siaran langsung perlawanan Man U dengan Man City di Sri Perdana sebagai punca kekalahan MU!!!!

Walhal apa kena mengena sedangkan keadaan padang yang menyebabkan gol itu ada juga kaitannya!!
Seingat penulis dulu pancaragam boleh masuk ke dalam padang untuk buat persembahan sebelum perlawanan bermula tapi semalam jangan kata pancaragam, pemain nak panaskan badan pun terpaksa dibuat di luar padang, takut padang yang baru diperbaiki FAM untuk perlawanan akhir tersebut rosak sebelum wisel permulaan ditiupkan..

Macam itu sekali punya teruk

Baca seterusnya di MyKMU

TQUNSPINNERS

GAMBAR GUAN ENG KENA MAKI DGN TEAM BAJU KUNING !! BAJU KUNING MANA NIH ?!!

Gempar ! Satu lagi demonstrasi oleh beberapa NGO yang mewakili rakyat Pulau Pinang memprotes ketidakefsienan Lim Guan Eng dan kerajaaan DAP Pulau Pinang!


Demo tersebut diadakan sebentar tadi menyaksikan kumpulan yang memakai baju kuning berarak ke KOMTAR sambil menyatakan rasa kecewa mereka terhadap Lim Guan Eng DAP.


MiM sudah kata dari awal dulu. Jika KM Pulau Pinang dipegang sendiri oleh DAP Pulau Pinang itu sendiri dan bukannya import dari Melaka, insiden demo mungkin tidak akan berlaku di Pulau Pinang.



Foto oleh Pejuang Hamas dan Blogger Empayar Pemuda.

TQMIM

VIDEO KALID GAGAP KENA SERGAH DGN INDIA PUCHONG !! TERUS TAK TAU NAK JAWAB APA..kih kih !

"ULAMA" TERSUNGKUR D KAKI BINI !!!



BAL’AM BIN BA’URA’ : ULAMA’ YANG MATI KUFUR

Tergelincir hati boleh berlaku kepada mana-mana hamba Allah tidak kira walaupun dia seorang wali Allah atau hanya orang biasa yang mana boleh mengakibatkan seseorang itu mati dalam keadaan kufur. Dari cerita seorang pencuri kain kapan yang ditangkap setelah mencuri dari 1000 buah kubur orang Islam. Katanya selepas ditangkap, hanya satu jenazah sahaja yang mengadap kiblat yang lain berpaling dari arah kiblat kerana mereka ini semasa hidup zahirnya saja Islam tapi bathin mereka ini adalah kafir. Pada masa sekarang pun bolehlah kita lihat golongan ini walau pun nama saja Islam, tetapi cara hidup mereka ini bukan mencerminkan seorang Islam.


176. Dan kalau Kami kehendaki nescaya Kami tinggikan pangkatnya Dengan (sebab mengamalkan) ayat-ayat itu. tetapi ia bermati-mati cenderung kepada dunia dan menurut hawa nafsunya; maka bandingannya adalah seperti anjing, jika Engkau menghalaunya: ia menghulurkan lidahnya termengah-mengah, dan jika Engkau membiarkannya: ia juga menghulurkan lidahnya termengah-mengah. Demikianlah bandingan orang-orang Yang mendustakan ayat-ayat kami. maka ceritakanlah kisah-kisah itu supaya mereka berfikir.

Menurut Imam Fakhruddin Ar-Razi dan Imam Ibni Khathir, ayat ini diturunkan berkenaan dengan seorang lelaki dari Negara Yaman bernama Bal’am bin Ba’ura’. Sebilangan ulama lain menyatakan, Bal’am adalah seorang ahli ibadat yang mempunyai kemakbulan doa dari bangsa Bani Israel.

Menurut cerita daripada Ibnu Abbas, pada zaman Nabi Musa a.s ada seorang alim bernama Bal’am bin Ba’ura. Allah s.w.t telah mengurniakan kepada Bal’am rahsia khasiat-khasiat nama-nama Allah Yang Maha Besar [ Do'a Bal'am bin Ba'ura mustajab] . Setelah peristiwa firaun dilemaskan dalam laut, Nabi Musa A.S dan bani Israel yang terselamat terus mengembara sehinggakan hamper sampai dengan negeri tempat tinggal Bal’am. Raja negeri tersebut ketakutan, takut kalau-kalau negerinya diserang oleh kaum yang telah berjaya menewaskan Firaun. Setelah bermesyuarat dengan penasihat-penasihatnya Raja tersebut memutuskan untuk meminta pertolongan Bal’am agar Bal’am menggunakan ilmunya [berdo'a] untuk mengalahkan Nabi Musa a.s.

Pada mulanya Wali Allah ini menolak permintaan raja negeri tersebut kerana takutkan Allah SWT. Seperti jugak sejarah Nabi Adam as yang mana iblis pernah menyuruh Nabi Adam memakan buah dari pohon yang dilarang oleh Allah SWT melalui Hawa. Tetapi Nabi Adam a.s terpengaruh dengan Hawa disebabkan bisikan iblis yang halus itu dan melanggari larangan Allah SWT dan diusir dari syurga dan dibuang ke dunia.

Begitu juga raja negeri tersebut telah menggunakan isteri Bal’am seperti mana iblis menggunakan Hawa. Firaun telah memberi hadiah berupa barang-barang kemas dan perhiasan yang mahal kepada isteri Bal’am sebagai umpan supaya Bal’am mendoakan akan Nabi Musa as.

Pada mulanya Bal’am masih tidak mahu mendoakan. Akan tetapi setelah isterinya tidak bercakap, melayannya dan menyediakan makanan seperti biasa dibuat. Lama kelamaan Bal’am pun bertanya kepada isterinya mengapa isteri beliau mogok dan beliau tidak dilayan seperti biasa dilakukan. Isteri Bal’am berkata “berdoalah bukan susah seperti yang dipinta oleh Raja”.

Bal’am dengan kekuatan ilmunya dan kemujaraban doanya telah mengenakan sekatan kepada Nabi Musa a.s. doa Bal’am itu termakbul, menyebabkan Nabi Musa tersesat di satu tempat yang bernama Tih (sekarang : semenanjung Sinai) selama 40 tahun.

Kesesatan yang maha dahsyat itu, menyebabkan Nabi Musa bertanya Allah SWT, “Wahai Tuhan, apakah dosa yang kami lakukan sehingga kami tersesat di Tih ini?”

Jawab Allah SWT, “berpunca dari doa Bal’am”

Nabi Musa berkata lagi kepada Allah, “wahai Allah, sepertimana kamu mendengar doa Bal’am terhadapku, maka tolong makbulkan doaku terhadap Bal’am”

Lalu, Nabi Musa mendoakan agar Bal’am dicabut keimanan dari dirinya. Doa Nabi Musa dimakbulkan oleh Allah, menyebabkan Bal’am mati dalam keadaan kufur dan lidahnya terjelir sepertimana anjing.

“minta berlindung kita dengan Allah daripada menjadi seperti Bal’am bin Ba’ura’”

Dicatat oleh IBNU MUSLIM


TQPASBERUK

GAMBAR KEJADIAN KEMALANGAN KERETAPI DAN LORI DEKAT AIRPORT KKIA


Gambar ini aku dapat melalui tweet YB Kamalanthan. Inilah keadaan keretapi yang sedang terbakar sekarang ini di Putatan.
Untuk pengetahuan anda semua, kemalangan ini berlaku dekat dengan airport KKIA. Ianya melibatkan sebuah lori tangki minyak dan keretapi.
Dikhuatiri ramai yang terlibat dalam kemalangan ini kerana ianya adalah waktu puncak orang ramai pulang dari tempat kerja.
Marilah kita mendoakan agar semuanya selamat!
Sent via UberSocial

TQHOUSEPK

DEDAH BERANI !!! KUBUR MEMALI SEPERTI KUBUR LAIN JUGA !! BEZANYA IA D SIRAM DGN MINYAK ATAR ?!!!







YB Zul mendedahkan perihal, atau rahsia tentang pusara arwah Ibrahim Libya yang berbau wangi. Dihebahkan ibarat angin lalu membawa berita ke seluruh pelusuk, bahawasanya pusara arwah yang berbau wangi adalah tanda matinya seorang fisabillillah. 

Apa yang berlaku sebenarnya? 

Pusara itu sebenarnya telah disiram dengan minyak wangi (minyak atar) bergred tinggi pada setiap hari selepas subuh sejak pengkebumian arwah oleh Ustaz Omar Khalid, seorang ulama PAS!!! Itulah yang menjadi punca, mengapa ramai yang ziarah pusara arwah pada awal kematiannya tercium bau harum!!!

Pengakuan ini dibuat sendiri oleh Ustaz Omar Khalid di depan YB Zul, kerana beliau enggan lagi berterus-terusan menanggung dosa akibat perbuatan sejijik itu demi meraih simpati dan undi orang Islam, dan Melayu. Ustaz Omar menafikan sebarang bentuk syahid, kerana tanda-tanda syahid itu adalah ciptaan PAS semata-mata.



FB James Alam

INDUSTRI PELACURAN KELANTAN BERKEMBANG PESAT !!! SIAP PAKAI BAPAK AYAM MELAYU TU !!





*Liza, pelacur di Kg Limau Manis, Jalan Hamzah boleh dihubungi menerusi seorang lelaki bernama Jai di 014 811 9203

Artikel mengenai masalah sosial di kelantan, sedikit sebanyak menimbulkan salah tafsiran dengan apa yang kami cuba sampaikan. Jadi, kali ini, kami akan merungkai dengan lebih teliti tentang apa yang kami cuba utarakan mengenai artikel dahulu.

Sebelum itu, bagi pembaca berita semasa, anda boleh belek semula manifesto-manifesto,makalah dan terbitan-terbitan rasmi Kerajaan Negeri Kelantan dan mereka telah mengaku berjaya mempertingkatkan syariat Islam seperti termaktub dalam manifesto mereka seperti di bawah,

- Pengharaman judi dikuatkuasakan pada 1hb Januari 1992.
- Menutup kelab-kelab malam.
- Menghapus kegiatan pelacuran.
- Menguatkuasakan etika pakaian Islam sebagai syarat pengeluaran lesen oleh PBT.
- Pengasingan kaunter bayaran lelaki dan perempuan.
- Menutup pusat hiburan snooker dan billiard.
--Meluluskan Enakmen Kawalan Hiburan Negeri 1998 yang mengutamakan nilai-nilai Islam.

Apa yang kami ingin sampaikan di sini, bukanlah untuk membuka pekung atau membuka peluang untuk menabur fitnah.Namun niat kami hanyalah untuk membuka mata masyarakat, khususnya rakyat negeri Kelantan di Kota Bharu, agar mencari jalan dalam menyelesaikan masalah ini yang nampaknya semakin berleluasa.

Kalau ahli majlis ataupun adun kawasan tak nak buat penguatkuasaan, anda sebagai seorang ISLAM, perlu mengambil berat akan isu ini. Janganlah kita menunding jari ke negeri atau kawasan lain. Bersihkan apa yang ada di kawasan sendiri dahulu.

Kelantan dikenali dengan jolokan Negeri Serambi Mekah. Adalah wajar anda sebagai masyarakat, memerangi perkara ini habis-habisan. Sebelum ludah terpalit ke muka sendiri. Ada yang meminta bukti dan sebagainya, dan dalam artikel ini, harapan kami agar selepas ini, pembaca dapat membuat sesuatu bagi membendung aktiviti ini daripada semakin parah.

Selepas Maghrib, beberapa perempuan bertudung akan berada di sini. Hampiri mereka dan anda akan dibawa ke rumah pelacuran di Kg Limau Manis untuk aktiviti seks.

Lorong menuju ke Kg Limau Manis, dalam 100 meter dari jalan utama Taman Limau Manis. Beberapa orang bapa ayam dan pelacur akan berdiri di sini pada waktu malam berhadapan dengan beberapa barisan rumah di perumahan itu.

Aktiviti harian di siang hari. Kiri dan kanan adalah bangunan yang digunakan untuk pelanggan melepaskan nafsu mereka.

Di hadapan lorong masuk ke sarang pelacuran. Dua Pelacur sedang berdiri. Lihat Hotel Tune di belakang. Pelacur juga menyarankan sewaan dibilik hotel itu bagi pelanggan yang mahukan keselesaan.

Pusat pelacuran di Kampung Limau Manis ini tidak lebih 100 meter dari kediaman Taman Limau Manis.Serta tidak lebih 500 meter dari Kompleks SUK yang menempatkan pejabat Menteri Besar Kelantan.Mustahil penduduk di situ tidak menyedari aktiviti yang sudah berlarutan sekian lama ini.

Pihak berkuasa, tak kira apa parti politik, perlu mengambil tindakan serius dalam mengatasi masalah ini. Masalah ini bukan masalah membabitkan politik.Ketepikan ia buat sementara waktu.Masalah ini adalah masalah sesama saudara ISLAM yang perlu dibanteras. Kami percaya sekiranya kesemua pihak dan masyarakat dapat berganding bahu, masalah ini boleh diselesaikan.


Ehsan: askmehackers.blogspot


Pb: LEBIH PANAS daripada neraka...

GAMBAR PM & ISTERI NAK MENUNAIKAN HAJI...SELAMAT PERGI DAN KEMBALI !!


SEMOGA ALLAH LINDUNGI PEMIMPIN KITA DAN KURNIAKAN HAJI YG MABRUR !!

AMIN !

FUC# !! AZIZ PUKI HINA SULTAN SELANGOR DAN BELA GEREJA DUMC !!


AIDCNews – 31/10/11 – Prof Dr Abdul Aziz Bari mengulangi pendiriannya mempertikaikan titah Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Shah berkaitan dengan dengan isu pemeriksaan Jabatan Agama Islam Selangor (Jais) ke atas Gereja Methodist Damansara Utama (DUMC).

Kali ini beliau menuduh tindakan Sultan Selangor itu sebagai tidak konsisten dengan membandingkan kes cubaan murtad dengan kes bukan murtad yang pernah terjadi di Selangor.



Beliau juga menuduh dalam menangani isu cubaan murtad itu Sultan Selangor telah bertindak mengenepikan peranan Menteri Besar.

“Dan takala titah itu dibuat..apa yang disebut adalah tidak ada bukti..tidak ada bukti..Kalau tidak ada bukti saya kata tutup saja lah…tak ada bukti, tutup lah.

“Tak ada bukti, mengapa masih lagi ditinggalkan ruang..seolah-olah gereja itu masih bersalah..

“Bukankah ini sesuatu yang menzalimi atau tidak adil kepada kawan-kawan kita orang Kristian itu”, katanya.

Aziz membuat kenyataan itu ketika berucap di ‘Forum Kemerdekaan’, sempena dengan Sambutan PAS Perak 60 Tahun di Masjid Tinggi, Bagan Serai Perak pada 29 Oktober 2011.

AIDC


DEDAH BERSIRI !! GAMBAR PUSAT PELACORAN PONDAN D KELANTAN !! NIK AZIZ KEPANASAN D HUJUNG USIA !!

Pelacur pondan Kota Bharu di bilik yang disediakannya
Hari ini, selain pusat pelacuran jalanan di sekitar Jalan Hamzah dan Kampung Limau Manis, aktiviti pelacuran juga dijalankan dipremis-premis tertentu yang berselindung disebalik lesen-lesen tertentu yang dikeluarkan oleh MPKB-BRI. Bagaimanapun, apa yang kami difahamkan premis-premis yang menawarkan perkhidmatan GRO yang juga menyediakan perkhidmatan seksual ini hanya boleh dimasuki menerusi ‘invitation’ sahaja.
Sebuah tempat karaoke di berhampiran dengan DUN Chempaka yang diwakili oleh Nik Aziz
Pada malam hari, disebalik pokok-pokok ini menjadi pusat karaoke terbuka dan terdapat juga ‘GRO-GRO Veteran’.
Apa guna penyokong-penyokong PAS membandingkan aktiviti pelacuran di Kuala Lumpur yang di bawah pentadbiran Kerajaan Pusat dan aktiviti pelacuran di Pulau Pinang dan Selangor yang dibawah Kerajaan Negeri Pakatan Rakyat? Tidakkah mereka sedar peratusan penduduk Islam di Kelantan dan di Kuala Lumpur dan di negeri-negeri tersebut jauh sekali bezanya. Bandar-bandar tersebut juga tidak berstatus Bandar Raya Islam dan tidak diperintah oleh ulama’ PAS dan Ahli Majlis Perbandarannya dipenuhi mereka berkopiah haji?
Namun begitu, setiap minggu kita sentiasa dimaklumkan bahawa aktiviti-aktiviti membanteras aktiviti maksiat berjalan pesat di negeri-negeri tersebut tetapi tidak sepesat mana di Kelantan.
Apa guna Dewan Pemuda PAS terpekik terlolong setiap kali ada artis Barat dijemput membuat konsert di Malaysia? Apakah lebih baik mereka menjaga dulu aktiviti kemaksiatan yang tidak terkawal di negeri yang telah diperintah oleh Mursyidul Am mereka selama lebih 20 tahun.
Tidaklah perlu mereka mengatakan pelacuran adalah profession tertua dan Nabi Muhammad S.A.W pun gagal menghapuskannya kerana kalau itu alasan mereka, saya yakin seorang pelacur yang bertudung yang kami temui di Kota Baru itu akan mampu menjawab, ‘kubur mu hok mu, kubur aku hok aku, mu duli apa!’
Dan saat itu, pelacur itu jauh lebih mulia dari mereka yang hipokrit di dalam PAS. Setidak-tidaknya, pelacur itu hanya menggadaikan tubuh mereka untuk sesuap nasi, bukan menggadai Agama Islam untuk dapat konsesi balak, menambah bilangan isteri dan membeli kereta Mercedes.


TQKICKDEFELLA

KEDAH !!! GAMBAR PASANGAN O.K.U D TANGKAP KHALWAT DLM PERJALANAN NIKAH D SIAM !!

ALOR SETAR: Sepasang kekasih orang kelainan upaya (OKU) membuat keputusan nekad melarikan diri ke negeri ini semata-mata untuk bernikah di negara jiran selepas hubungan cinta mereka mendapat tentangan daripada keluarga masing-masing.

Bagaimanapun, perjalanan mereka berakhir apabila lelaki berusia 26 tahun yang mengalami masalah lembam dan pasangannya berusia 18 tahun ditahan selepas disyaki berkhalwat di bilik sewa di tingkat atas sebuah bengkel di Jalan Langgar, dekat sini, semalam.

Difahamkan, mereka yang berkenalan ketika belajar di sebuah pusat latihan dan kemahiran OKU di Sentul, Kuala Lumpur sejak beberapa bulan lalu, menumpang di bilik berkenaan yang dipercayai disewa ibu saudara gadis terbabit.

Malah, hubungan cinta pasangan itu mendapat tentangan kuat daripada ibu si lelaki kerana bimbang anaknya tidak boleh bekerja serta menyesuaikan diri sendiri.
SIASAT...pasangan OKU yang ditahan penguat kuasa Jaik, semalam.

Ketua Penolong Pengarah Bahagian Penguat Kuasa Jabatan Agama Islam Kedah (Jaik), Syeikh Muhammad Suhaimi Salleh, berkata berdasarkan aduan, sepasukan anggota diketuai Md Nasir Md Dali memeriksa sebuah daripada empat bilik sewa itu, kira-kira jam 9.15 pagi.

Beliau berkata, selepas mengetuk pintu dan memberi salam, seorang lelaki memakai seluar pendek paras lutut dan berkemeja-T kemudian membuka pintu lalu membenarkan pemeriksaan dijalankan.

“Pemeriksaan lanjut kemudian menemui seorang wanita sedang berbaring di atas toto dengan memakai kemeja-T dan berseluar pendek paras paha.

“Hasil siasatan mendapati wanita itu cacat fizikal apabila tidak dapat berjalan kerana masalah kaki dan tangannya, manakala si lelaki pula kelihatan normal, tetapi sebenarnya mengalami masalah lembam.

“Si wanita itu terpaksa dibawa turun bersama kerusi roda miliknya untuk memudahkan dia bergerak,” katanya ketika ditemui, di sini.

Muhammad Suhaimi berkata, pasangan itu mengaku lari dari rumah dan datang ke negeri ini dengan menaiki bas sebelum mengambil keputusan untuk bernikah di Thailand.

Katanya, pasangan itu kemudian ditahan untuk siasatan kerana gagal menunjukkan sebarang dokumen mempunyai hubungan mahram atau suami isteri dan dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kota Star untuk dibuat laporan tangkapan.

“Mereka kemudian dibawa ke pejabat agama untuk siasatan lanjut dan dijamin oleh keluarga masing-masing.

“Kes disiasat mengikut Seksyen 9(1) dan (2) Enakmen Kanun Jenayah Syariah Kedah 1988 kerana disyaki berkurung sehingga mendatangkan syak kepada orang ramai,” katanya.

Oleh Zuliaty Zulkiffli
am@hmetro.com.my
31/10/2011

GAMBAR XX !! PENJAGA GOL KELANTAN PUNCA KELANTAN TAK KE FINAL ?? DIA JUGA PENJAGA GOL MALAYSIA !!!



Masih ingat dengan penjaga gol Malaysia yang punya kontroversi percintaan mengalahkan bintang Hollywood — Khairul Fahmi Che Mat ??? Bagus.Ini entri penambah perisa untuk anda semua.

Seorang peminat hiburan telah mengirimkan dua keping gambar Khairul Fahmi bersama Dahlia Teck ini kepada editor Media Malaya dan kami siarkan kembali di’sini dengan izin bertulis.Eceh.



Rotikaya di fahamkan yang gambar mereka berdua bersama rakan rakan ini di’ambil ketika satu sessi bersosial di sebuah restoran makanan Itali klasik bernama Werner’s, Changkat Bukit Bintang baru baru ini.

Tidak kami mahu serkap jarang akan pasangan Khairul Fahmi & Dahlia Teck ini tetapi nampaknya penjaga gawang pasukan kebangsaan ini semakin hari semakin Kuala Lumpur sifat’nya.Bagus.

VIDEO PENGAKUAN PAS MENOLAK HUDUD !! MUSTAPHA ALI BUAT KENYATAAN D JOHOR !!

GAMBAR !!! JAWATAN KUASA PEMUDA PAS NEGERI PENANG KAUT DUIT DAN BINI KAWAN ?? EDISI REDAH DAN RAMAS !!


BERSAMBUNGGGGG....

SENARAI KABINET BAYANGAN ANWAR TERDEDAH ?!!!


BERMULA BILA CERITA PEJABAT ANWAR ANAK BERANAK D PECAH MASUK !! EHH YE KE PECAH MASUK ??


"Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia, Tuan-tuan/puan-puan yang dihormati sekelian. Baru-baru ini beberapa media online telah menyiarkan berita mengenai kecurian maklumat di ibu pejabat PKR di Merchant Square, Tropicana. Dalam laporan itu, dikatakan bahawa beberapa dokumen penting telah hilang. Tapi, kemudiannya, PKR telah menafikan kejadian tersebut keesokan harinya. Penafian tersebut dibuat oleh Tian Chua. .....

VIDEO TERKINI !!! GILAAA PELACOR KELANTAN BERTUDUNG ??!! NIK AZIZ SALAHKAN PEGAWAI PENGUATKUASA LEMAH !!


BERSAMBUNG..PETANG NANTI...

YOU TUBE REMOVE DAN KITA LETAK YG BUKAN YOU TUBE..tuuuiHH !! DEPA INGAT KITA BODOH KE HEHE TQ HOUSEPK


ON DI SERAMBI MEKAH


Kepada sesiapa yang tak sempat tengok video PELACUR CAUGHT IN ACTION DI SERAMBI MEKAH maka bolehlah tonton sekarang, kena tengok video ni sampai habis beb! Memang terbaik la Operasi Johnson II ni.

KEDAH !!! KERAJAAN PAS CELAKA RAMPAS TANAH LAGI ?!!





Perhimpunan aman NGO GAGAH (Gabungan Generasi Hilang Tanah) di hadapan kilang Gula Padang Terap (GPT) bagi menuntut janji-janji Kerajaan Negeri PAS Kedah yang berjanji akan menyelesaikan masalah tanah mereka. Semasa kempen PRU-12 dahulu, PAS Padang Terap dan YB Nasir Zakaria telah berjanji akan menyelesaikan masalah tanah mereka jika PAS menjadi Kerajaan Negeri. 

Masalah tanah penduduk Padang Sanai sebenarnya sudah lama sejak zaman Barisan Nasional memerintah lagi selepas Kerajaan Negeri mewujudkan ladang tebu yang antara tujuannya adalah utk mengekang ancaman Komunis dahulu. 

Isu utamanya di sini adalah PAS telah berjanji dan memberi harapan palsu kepada penduduk yang kononnya mereka akan menyelesaikan masalah tanah mereka jika mereka dipilih menjadi Kerajaan Negeri. Bagi membuktikan janji yang dibuat, PAS menunjukkan Manifesto PAS Kedah pada PRU-12 yang antara lain berbunyi "PAS akan menyelesaikan masalah tanah rakyat Kedah"

Kini apabila PAS sudah memerintah Kedah hampir 3 tahun lebih, langsung tiada usaha daripada PAS untuk menunaikan janji-janji yang mereka sendiri lafazkan. Akibatnya, penduduk-penduduk Padang Sanai, Daerah Padang Terap mula menuntut apa yang telah dijanjikan oleh PAS dahulu.  PAS Padang Terap cuba lepas tangan dengan spin isu menyalahkan Kerajaan BN sebagai punca masalah tersebut berlaku. Ramai ahli-ahli PAS di Padang Sanai yang marah dengan sikap PAS Padang Terap yang cuba lepas tangan hingga menyebabkan 35 orang ahli PAS daripada Cawangan Kampung Baru di Padang Sanai isytihar keluar PAS dan sertai UMNO termasuk juga bekas Ketua MKK Kampung tersebut serta Setiausaha MKK hingga menyebabkan Cawangan PAS di kampung tersebut lumpuh. 

Atas inisiatif Dato’ Syed Sobri ADUN Kuala Nerang merangkap Naib Ketua UMNO Bahagian Padang Terap, telah menubuhkan sebuah NGO yang digelar sebagai GAGAH yang terdiri daripada ahli-ahli UMNO dan ahli-ahli PAS di sekitar Padang Sanai bagi menuntut Kerajaan Negeri dan Syarikat Tradewind milik Tan Sri Mokhtar menyelesaikan masalah tanah mereka. 

Kemuncaknya, hari ini wakil-wakil daripada NGO GAGAH dan PERKASA Padang Terap telah menyerahkan memorandum bantahan kepada MB Kedah Azizan di Wisma Darul Aman seterusnya membuat perhimpunan aman di hadapan kilang Gula Pdg Terap (GPT) yang dihadiri oleh 1,000 orang lebih penduduk kampung di sekitar Padang Sanai pada pukul 2.30 petang. 

Walau bagaimana pun, perhimpunan terpaksa bersurai setelah diarahkan oleh pihak polis setelah ada pihak yang membuat laporan. Sungguh pun begitu penduduk Padang Sanai akan terus berjuang bagi menuntut janji-janji daripada Kerajaan Negeri PAS serta menuntut hak mereka dikembalikan semula. Wakil daripada PAS Padang Terap langsung tidak kelihatan. Ahli Parlimen Padang Terap YB Nasir Zakaria merangkap Ketua Pemuda PAS Padang Terap dan Ketua Penerangan Pemuda PAS Kedah, lngsung tidak kelihatan.



 " Kembalikan Tanah Hak Kami ! "

 Kehadiran POLIS untuk meleraikan himpunan aman GAGAH

 " Kembalikan Tanah Hak Kami ! "

 Penduduk kampung berarak dalam himpunan aman GAGAH.

 Khemah Himpunan GAGAH

 Dato' Syed Sobri bersama wakil MCA

 " Kembalikan Tanah Hak Kami ! "

 " Janji wajib dikota,
kata perlu dilaksana
hak rakyat wajib dibela..... "

 " KEMBALIKAN HAK RAKYAT
TANAH WARISAN UNTUK GENERASI MASA DEPAN "

 Penduduk kampung

 " BUKTI !!!!! Penduduk kampung tidak berbohong !!!! "

 Penduduk penduduk kampung yang hadir tadi

 Antara penduduk yang terlibat

 Antara penduduk yang terlibat

 Tandatangan penduduk-penduduk yang ingin menuntut HAK mereka !

Wakil GAGAH memberi taklimat dan ucapan
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger