Label 10

Home » » DEDAH BERANI !!! KUBUR MEMALI SEPERTI KUBUR LAIN JUGA !! BEZANYA IA D SIRAM DGN MINYAK ATAR ?!!!

DEDAH BERANI !!! KUBUR MEMALI SEPERTI KUBUR LAIN JUGA !! BEZANYA IA D SIRAM DGN MINYAK ATAR ?!!!

Written By AAKJ on Monday, October 31, 2011 | 7:30 PM







YB Zul mendedahkan perihal, atau rahsia tentang pusara arwah Ibrahim Libya yang berbau wangi. Dihebahkan ibarat angin lalu membawa berita ke seluruh pelusuk, bahawasanya pusara arwah yang berbau wangi adalah tanda matinya seorang fisabillillah. 

Apa yang berlaku sebenarnya? 

Pusara itu sebenarnya telah disiram dengan minyak wangi (minyak atar) bergred tinggi pada setiap hari selepas subuh sejak pengkebumian arwah oleh Ustaz Omar Khalid, seorang ulama PAS!!! Itulah yang menjadi punca, mengapa ramai yang ziarah pusara arwah pada awal kematiannya tercium bau harum!!!

Pengakuan ini dibuat sendiri oleh Ustaz Omar Khalid di depan YB Zul, kerana beliau enggan lagi berterus-terusan menanggung dosa akibat perbuatan sejijik itu demi meraih simpati dan undi orang Islam, dan Melayu. Ustaz Omar menafikan sebarang bentuk syahid, kerana tanda-tanda syahid itu adalah ciptaan PAS semata-mata.



FB James Alam
Share this article :

+ comments + 1 comments

January 16, 2012 at 2:19 AM

ye ke kubur ibrahim libya pengikut dia berbau wangi?aku pun anak memali tapi tak pernah aku dengar kubur berbau wangi,yang pernah berbau wangi kain serban bekas lap darah ibrahim libya,ramai penah hidu serban tu memang tak sama wangi dengan minyak atar,tapi tak lama bau dia klu tak silap tahun 90an masa tu rtm tv3 kuat memburukan nama ibrahim libya..isu memali salah paham penduduk baling pas bn dah lama selesai..hanya seorang pemimpin bn yg terlibat datang minta maaf,apa niat admin nak bangkit isu ibrahim kembali? admin nak sejarah kembali berulang?

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger