Label 10

Home » » DEDAH BERSIRI !! GAMBAR PUSAT PELACORAN PONDAN D KELANTAN !! NIK AZIZ KEPANASAN D HUJUNG USIA !!

DEDAH BERSIRI !! GAMBAR PUSAT PELACORAN PONDAN D KELANTAN !! NIK AZIZ KEPANASAN D HUJUNG USIA !!

Written By AAKJ on Monday, October 31, 2011 | 4:41 PM

Pelacur pondan Kota Bharu di bilik yang disediakannya
Hari ini, selain pusat pelacuran jalanan di sekitar Jalan Hamzah dan Kampung Limau Manis, aktiviti pelacuran juga dijalankan dipremis-premis tertentu yang berselindung disebalik lesen-lesen tertentu yang dikeluarkan oleh MPKB-BRI. Bagaimanapun, apa yang kami difahamkan premis-premis yang menawarkan perkhidmatan GRO yang juga menyediakan perkhidmatan seksual ini hanya boleh dimasuki menerusi ‘invitation’ sahaja.
Sebuah tempat karaoke di berhampiran dengan DUN Chempaka yang diwakili oleh Nik Aziz
Pada malam hari, disebalik pokok-pokok ini menjadi pusat karaoke terbuka dan terdapat juga ‘GRO-GRO Veteran’.
Apa guna penyokong-penyokong PAS membandingkan aktiviti pelacuran di Kuala Lumpur yang di bawah pentadbiran Kerajaan Pusat dan aktiviti pelacuran di Pulau Pinang dan Selangor yang dibawah Kerajaan Negeri Pakatan Rakyat? Tidakkah mereka sedar peratusan penduduk Islam di Kelantan dan di Kuala Lumpur dan di negeri-negeri tersebut jauh sekali bezanya. Bandar-bandar tersebut juga tidak berstatus Bandar Raya Islam dan tidak diperintah oleh ulama’ PAS dan Ahli Majlis Perbandarannya dipenuhi mereka berkopiah haji?
Namun begitu, setiap minggu kita sentiasa dimaklumkan bahawa aktiviti-aktiviti membanteras aktiviti maksiat berjalan pesat di negeri-negeri tersebut tetapi tidak sepesat mana di Kelantan.
Apa guna Dewan Pemuda PAS terpekik terlolong setiap kali ada artis Barat dijemput membuat konsert di Malaysia? Apakah lebih baik mereka menjaga dulu aktiviti kemaksiatan yang tidak terkawal di negeri yang telah diperintah oleh Mursyidul Am mereka selama lebih 20 tahun.
Tidaklah perlu mereka mengatakan pelacuran adalah profession tertua dan Nabi Muhammad S.A.W pun gagal menghapuskannya kerana kalau itu alasan mereka, saya yakin seorang pelacur yang bertudung yang kami temui di Kota Baru itu akan mampu menjawab, ‘kubur mu hok mu, kubur aku hok aku, mu duli apa!’
Dan saat itu, pelacur itu jauh lebih mulia dari mereka yang hipokrit di dalam PAS. Setidak-tidaknya, pelacur itu hanya menggadaikan tubuh mereka untuk sesuap nasi, bukan menggadai Agama Islam untuk dapat konsesi balak, menambah bilangan isteri dan membeli kereta Mercedes.


TQKICKDEFELLA
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger