Label 10

Home » , » Terkini ! Ceramah Azhar Idrus Paling Ramai Tukang Tadah Karung Duit !!!

Terkini ! Ceramah Azhar Idrus Paling Ramai Tukang Tadah Karung Duit !!!

Written By AAKJ on Monday, July 1, 2013 | 10:00 AM


Permulaan 'penggal PRU14'..azhar idrus tidak menunggu lama untuk terus menerus 'menjual' nama sementara masih ada dan sementara ramai yang masih lagi nak dengar celoteh dari manusia yang tidak pernah ada tauliah pengajian agama dan manusia yang kononnya berguru dengan 8 guru secara bertalaqi dan hingga kini mangkok ni belum pernah namakan kelapan-lapan yang kononnya Gurunya itu.

Apa masalah nak dedahkan nama Guru yang kamu jadi anak murid ? susah sangat atau ada yang nak d sembunyikan ? Dedahkan dari ppndok mana atau madrasah mana Guru itu supaya peminat anda juga tahu bahawa anda dapat 'ijazah' mengajar dari ilmu mereka..

Aakj bukan nak persoal kat mana mangkok ni belajar..cuma nak tahu dengan tepat..tak perlu malu..bertalaqi tak salah tapi jaluran pengajian dan 8 guru itu mewakili aliran mana atau pengkhususan bahagian apa hinggakan mangkok ni dengan begitu selamba menurunkan fatwa karut yang penuh mesej politik d setiap kuliah hapak yang beliau jalankan.

Semalam d Masjid Hulu Kelang, lagi sekali mangkok ni dengan penuh selamba dan bernada bencikan Kerajaan BN mengeluarkan fatwa hapak dan hanyir :

"..kalau seorang perempuan tu tengok billboard BN yg mengatakan "Rakyat di dahului", kemudian kemudian dia muntah masa ramadhan , maka puasa dia masih sah.."

Azhar tunjukkan rasa benci yang amat sangat kepada Kerajaan BN hinggakan buat contoh yang sedemikian rupa dalam kuliah bab puasa..tuuuiiiHHH aku boleh ngajar bab puasa zahar..ngajar la ilmu yang tinggi sikit..buat contoh bab bini 3 ke atau berada dalam tandas wanita bersama wanita yang bukan isteri kita tu ke..ceritala sikit hukum tu..hukum atau fatwa jam 3 pagi d tandas wanita masjid jambu bongkok !! hahahah mung takut ke nak cerita ?

Atau mung buat contoh gini mung berani ke zahar ? :

"..kalau seorang perempuan tu tengok video Anwar atau dan video Stoppa seluar dalam atau tengok muka Adun Selising atau muka Adun Perupok..lalu dia muntah masa ramadhan..maka puasanya masih sah.."

Berani mung buat contoh ni ke zahar ?

Jabatan Agama atau JAIS atau MAIS..tak kiralah yang mana satu..apakah anda semua dah ubah undang-undang mengenai TAULIAH d Selangor ? Apakah Sultan Selagor selaku Ketua Agama Islam Selangor tahu dan luluskan seseorang tanpa TAULIAH dan CERAMAH POLITIK d Masjid seluruh Selangor ?

Jangan ingat aakj tiada rakaman mengenai apa yang mangkok taik Dap ni kata d Masjid Hulu Kelang semalam..

Tujuan mangkok ni d panggil ke masjid-masjid Selangor ada tujuan politik..itulah hakikat yang anda semua kena akur..mangkok ni bukannya reti sangat nak mengajar bab lain..bab ambik wuduk..solat..puasa..haji jarang-jarang..zakat jarang-jarang..bab yang tinggi sikit mampus mangkok ni tak reti..sebab ? baca dari atas dan anda akan faham kenapa ..

Aakj harap Majlis Agama Islam Selangor serius hal ini..kalau d Kelantan pun mangkok ni tak d benar mengajar kerana TIADA TAULIAH..maka anda semua fikirlah..yakin lah satu perkara..mangkok ni akan terus menerus keluarkanfatwa karut dan sesat bila dia d beri peluang mengajar d masjid dan surau..FATWA POLITIK..FATWA KARUT adalah mainan 'politik' zahar untuk kaut $$$ setiap kali dia berceramah !!

Kepada Azhar Idrus..mung ingat Nabi saw tadah karung ke setiap kali Baginda saw buat kuliah d Masjid Nabawi ? tak perlu nak berdalih sebab bini ramai..anak ramai..Nabi saw hidup susah pun tak buat macam mung buat..tuuuiHHH kuat berlakon !! bodoh !! semua kena bodohkan mangkok taik ni !

Penyokong atau penganut taik zahar sibuk d Facebook dan blog kononnya apa yang d buat mangkok taik ni semuanya betul..askar upahan cyber mangkok ni d bentuk hanya untuk tunjukkan bahawa beliau setaraf dengan ulama politik yang lain..semua memang kena bodohkan !

Kepada Menteri Besar Terengganu..ini entah kali ke berapa aakj merayu agar HARAMKAN mangkok taik ni dari mengajar d masjid dan surau d bawah seliaan Kerajaan BN..lihat saja Guan Eng keluarkan arahan untuk tidak benarkan Ustaz Kazim Alias berkuliah d sana..jangan rasa tertekan..kita ada sedikit kuasa maka gunalah demi Islam tertegak dengan cara yang betul..

Kepada Menteri Besar Terengganu..usah takut dengan kedudukan UMNO BN d Terengganu sekarang..yakinlah..lagi MB benarkan mangkok taik ni bermaharajalela..lagi teruk UMNO dan BN Terengganu d pijak oleh mangkok taik ni..gunalah kuasa yang ada..jangan jadi bodoh dan d bodohkan oleh mangkok taik dap ni...

Hapuskan saja parasit dalam Jabatan Agama dan mana-mana jabatan d Terengganu..semuanya askar upahan puok kera ni..

Berapa yang zahar mangkok taik ni dapat hasil kutipan malam semalam ?
Berapa dia bayar pada masjid ?
Berapa dia kaut sebagai upah ?
Berapa pula anggota RELA d bayar hanya untuk jaga majlis ilmu karut ni ? (ada RELA ke)

Tanya zahar..nak tengok mangkok taik ni berani tak jawab !!



Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger