Label 10

Home » » Selangor : Penjaja Melayu Tepi Jalan Kena Kompaun RM1000 !!

Selangor : Penjaja Melayu Tepi Jalan Kena Kompaun RM1000 !!

Written By AAKJ on Sunday, June 30, 2013 | 11:30 PM

Ini..kalu kena kat puok penjaja Cina..nak tengok puok kera ni bertempik sawan babi serupo dengan Cina Jonker Walk boleh laa..nak tengok pemimpin Dap turun beramai-ramai buat demostrasi jalanan dan menuduh Kerajaan BN Zalim..buat laa cam ni d negeri yang BN memerintah !

Tapi bila kena kat Melayu d Selangor..d Penang atau d mana saja negeri yang puok kera ni memerintah..sapa peduli ? nak harapkan pemimpin celaka Pas ?..tuuuiHHH !!

Tengok apa jadi d Dun YB Budiman..penjaja yang cari sesuap rezeki untuk kurangkan beban keluarga..d saman RM1000..berniaga pun untung RM20 je sehari..PBT Selangor mari dan saman..mudah je kan..kenapa tak nak jenguk kat pekan yang Penjaja Cina dok seronok buka meja dan pamir daging babi secara terbuka..tuuuiHH lagi sekali !!

Cina Dap dah rasa besar sangat d Selangor..pkr dan pas celaka hanya menumpang mereka kalau nak rasa Kerusi Memerintah Selangor..kononnya Cina solid sokong DAp dan ramai calon Pas celaka dan Pkr celaka yang dapat bantuan undi Cina Dap !

Atas sebab ini maka Pas dan Pkr celaka hati kecut dan tunduk sujud pada Dap !!
Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
July 1, 2013 at 12:03 AM

moga celakalah kpd pemimpin melayu pas pkr.. anda kata utk rakyat.. rakyat mana????? mana semua pemimpin islam?????

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger