Label 10

Home » » Terkini !! Budak Cina Kena Bogel Kerana Hina Islam Dakwa Penculik Mahu RM5000 Tebusan..tuuuiHHH !!

Terkini !! Budak Cina Kena Bogel Kerana Hina Islam Dakwa Penculik Mahu RM5000 Tebusan..tuuuiHHH !!

Written By AAKJ on Wednesday, July 17, 2013 | 8:30 PM

saya hina islam 1

Sudah baca apa yang didakwa Ng Mun Tat … budak Cina yang sebelum ini dilaporkan diculik oleh 8 lelaki kerana dikatakan bertindak menghina Islam di Facebook.
Kalau belum…boleh klik d SINI
Alasan yang diberikan…senang cakap penulis memang tak boleh nak terima langsung.
Dia mendakwa diculik 8 lelaki yang mahukan wang tebusan daripada keluarganya…nak tahu jumlah yang diminta…RM5,000.
Bayangkan…. 8 lelaki menaiki sebuah kereta mewah Toyota Alphard mahu berpenat lelah dan membahayakan diri menculik seorang penjaga kafe siber untuk jumlah sebanyak itu….masuk akal ke?
Lepas itu dibadannya diconteng Saya Hina Agama Islam….alasan: akan dipukul orang Islam lain jika cuba lari….
Lapan orang culik dan ada kemungkinan dia boleh lari….dan tak pulak dia dipukul masa mula-mula dijumpai dengan tulisan itu di badannya di tepi lebuh raya…
Masa dia mula dilarikan…penculik serahkan beg duit dan telefon bimbit dia kepada teman wanitanya.
Perghhhh…ini penculik beriman betul… 8 orang nak RM5,000…beg duit dengan handphone tak mahu… barangan kemas teman wanita tak usik….cuma nak RM5,000…
Ayoyo apek…sudah la tipu tu ok…
Harap polis siasat Mun Tat ni betul-betul dan ambil tindakan yang wajar ok… loya dengar penjelasan yang diberikan itu…

mynewshub
Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
July 17, 2013 at 10:08 PM

Kalau kes culik dan mintak wang tebusan. mungkin 8 orang tu akan kena lebih teruk.

Anonymous
July 18, 2013 at 8:40 AM

Si CINABIAWAK ini juga tuduh penangkap Melayunya itu "cium gam" - tak boleh percaya!
Bukankah si CINASAMSENG ini yang buang bangkai babi kat surau - sekarang dia buat lapuran polis kononnya sebab diculik? Jadi kenapa dia tidak ditangkap atas jenayah kepada umat Islam, sebab itukah dia TAKUT buat lapuran polis asalnya? Polis kena MENYIASAT ini dan dedahkan sepenuhnya- bukan hanya bertumpu pada pemukul Melayunya. Lepas itu, apakah polis akan siasat dengan SEGERA semua jenayah yang berlaku pada Melayu/Islam seperti jenayah di atas?

Yang hairannya beberapa hari lepas, peniaga Melayu dan anak kecilnya nya ditembak, dan seorang Ibu tunggal Melayu dari JPA dibunuh dengan kejam; dan seolah, hari-hari, sekurangnya 2 orang Melayu, terutamanya yang muda dan menunggang motosikal, akan meninggal dengan ngeri, terutamanya akibat kemalangan dengan lori GANAS – tapi ganjilnya, tiada pula lapuran, bangsa apa semua penjenayah ini? Tapi kalau bangsa Cina atau India jadi mangsa jenayah, terutamanya oleh orang Melayu/Islam, apalagi polis, bukan main lagi MELALAK Bukan Islam DAP/PKR! Dan tidak lama dulu, 3 pekerja Myanmar Islam miskin mati tertimbus dalam kemalangan industri, tapi juga tak tahu bangsa apa syarikat pemaju perumahan itu – dan berita itu terus lenyap; apa terjadi kepada pembelaan mereka dan kelurga mereka yang miskin? Kemudian hari ini, 3 lagi mangsa Melayu termasuk anak kecil yang tersepit dengan ngeri dalam lif ROSAK – nasib baik lif itu tak terjunam, kalau tidak lebih ramai mangsa!

Ini amat ganjil dan adalah malang sekali, kerana bangsa Melayu/Islam makin menjadi mangsa jenayah dan kemalangan – itu baru berhari, belum lagi jumlah yang meninggal akibat jenayah atau kemalangan ini dalam setahun! Maka, kita risau jika bangsa Melayu/umat Islam, termasuk pemimipin/para cerdik pandai Melayu/Islam/UMNO kita yang asyik meninggal mengejut dengan segala jenis kanser (boleh disebabkan suntikan atau makanan/minuman yang mengandungi racun kimia) sengaja disasarkan! Maklumlah si-benci-Melayu/Islam dari CINABIAWAK SAMSENG DAP yang amat jahat, serta sekutu kuatnya Barat-Israel, tidak boleh dipercayai sama sekali!

Sila lihat juga lapuran penyerangan samseng pada pekerja Melayu semalam – macam biasa, tidak dilapurkan bangsa apa samseng-samseng tersebut, dan apakah jenis pembelaan yang pekerja Melayu dan keluarga mereka, yang malang dan miskin ini, akan dapat dari syarikat dan K’jaan BN? Apalagi mereka bekerja keras mencari rezeki halal.

Di http://www.utusan.com.my/utusan/Jenayah/20130717/je_02/Dua-diserang-lapan-samseng, Dua diserang lapan samseng, Oleh MOHAMMAD YASIR JAAFAR:

SEREMBAN 16 Julai - Dua pekerja sebuah syarikat mengorek pasir cedera parah selepas diserang sekumpulan samseng bersenjatakan parang di sebuah tapak projek mendalamkan sungai dekat Sungai Gadut di sini petang semalam.

Dalam kejadian kira-kira pukul 3 petang itu, mangsa, Mohd. Yussri Rahim, 28, retak tulang lengan kiri selain bengkak di muka manakala rakannya, Ahmad Hiswan Ahmad Hassan Safri, 26, parah di tapak tangan.

Menurut Mohd. Yussri, ketika kejadian, dia bersama rakannya itu baharu hendak memulakan operasi hari pertama di tapak berkenaan.

"Tiba-tiba semasa saya sedang sibuk bekerja bersama Ahmad Hiswan di hadapan tapak projek, kami didatangi lapan lelaki bermotosikal lalu mengugut kami supaya membayar wang perlindungan jika tidak mahu dicederakan........

MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger