Label 10

Home » , » #PRKKualaBesut ; Ustaz Kazim Alias Datang Betulkan Kebobrokan Azhar Idrus !!

#PRKKualaBesut ; Ustaz Kazim Alias Datang Betulkan Kebobrokan Azhar Idrus !!

Written By AAKJ on Sunday, July 21, 2013 | 5:00 PM

Photo: Dijemput hadir beramai-ramai ke majlis pengisian ramadhan bersama Ustaz Kazim Elias di surau Lay Out Tok Has Kuala Besut pada jam 10.00 mlm ini..

Malam ini d Surau Tok Gawa Tok Khas bermula selepas maghrib, tazkirah istimewa dari Ulama yang berpendidikan tinggi, Ustaz Kazim Elias, malah beliau juga merupakan Al-Hafiz, penghafal Quran, kalam Allah.

Menurut penduduk Kuala Besut, mereka amat bersyukur bila mendengar Ustaz Kazim Elias sanggup datang mencurahkan Ilmu yang bermanafaat. 



"..dah jadi serabut dah Kuala Besut ni sejak kempen Pilihanraya Kecil ni..Azhar Idrus dan Nik Aziz sibuk keluarkan Fatwa haru biru, penduduk tak berapa suka.." - penduduk Kuala Besut

"Kami pernah hadapi perpecahan yang Maha Dasyat dulu akibat amanat Hadi Awang yang gila d Surau Tok Saboh..SOLAT 2 IMAM.." - keluh bekas peserta solat dua imam yang ingin namanya d rahsiakan.

"Bayangkan bagaimana kritikalnya keadaan d saat itu..bermusuh terang-terangan..kenduri kawin d pulau dan solat jenazah juga d pulaukan mengikut aliran parti masing-masing.." - jelas beliau lagi !

Kini keadaan tersebut dah mula kembali akibat ada ustak Cari Makan dan beberapa ulama politik ciptaan Pas yang senanghati keluarkan FATWA KARUT seolah-olah melacurkan Islam demi penuhkan POKET masing-masing..yang jadi mangsa dan menerima kesan karut ini adalah penduduk Kuala Besut !



"Penat kami bina kembali hubungan yang rosak teruk akibat Amanat Hadi Awang dulu..datang orang luar selama 12 hari habis rosak kembali ukhwah yang kami bina semula.." tambah beliau lagi.

Apa yang aakj lihat, satu pengharapan besar mereka harapkan dengan kedatangan Ustaz Kazim Elias agar dapat memberi pencerahan yang sewajarnya dan "membersihkan" segala FATWA KARUT atau FATWA POLITIK demi 1 UNDI..biarlah orang kampung Kuala Besut faham antara FATWA POLITIK dengan kehendak Allah yang sebenarnya.

Azhar Idrus, Nik Aziz, Hadi Awang dan lain-lain Ustak Cari Makan patut malu dengan diri sendiri..belajar agama entah d tahap mana..entah dengan siapa..entah jurusan apa..tapi dengan mudah MELACURKAN AGAMA demi nak penuhkan poket masing-masing..demi nak jamu bini yang jumlahnya makin bertambah dan menambahkan kekayaan yang menimbun untuk d agihkan kepada gundik yang d simpan d KL seperti Stoppa seluar dalam !


Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger