Label 10

Home » , » #PRKKualaBesut : Antara Nik Aziz, Rumah Berhala, Rumah Allah & Sedekah !!

#PRKKualaBesut : Antara Nik Aziz, Rumah Berhala, Rumah Allah & Sedekah !!

Written By AAKJ on Sunday, July 21, 2013 | 6:00 PM


Aakj pernah senaraikan FATWA HAPAK Nik Aziz yang terbaru sempena lacurkan Islam demi 1 Undi d Pilihanraya Kuala Besut beberapa hari lepas..klik d SINI

Yang paling 'anih' sekali Fatwa Karut Nik Aziz adalah :

"..Umno merosakkan pemikiran rakyat dengan menyediakan pelbagai kemudahan termasuk masjid hingga menyebabkan umat Islam menjadi kedekut.."

“Kenapa saya kata tidak akan buat masjid? kerana Umno khianat kepada otak orang Kelantan. Mereka buat banyak masjid, surau. Akhirnya orang Kelantan menjadi kedekut.."

Baca banyakali kalau tak faham..ayatnya mudah dan amat senang nak d tafsirkan..iaitu SALAHKAN UMNO BN DALAM APA SAJA ISU !

Apa yang dapat d lihat..Nik Aziz datang ke Kuala Besut dengan muka yang amat tebal..dulu boleh laa buka dada sebab datang sebagai Menteri Besar Kelantan..kini hanya datang sebagai Pencemah Jemputan yang terpaksa d usung dan d papah naik ke pentas..nak jula nama atas tiket Mursidol pun dah nampak tak laku sebab khabarnya dah ada calon nak lawan dia !

Nik Aziz cuba tutup kelemahan ketara beliau semasa memimpin Kelantan..23 tahun dengan keupayaan membina satu suku buah masjid..tu pun dengarnya Kerajaan BN yang siapkan sepenuhnya juga yang satu suku buah tu..

Nik Aziz lupa kita tahu beliau suka mendampingi SAMI BUDHA demi UNDI !..apa yang tak sukanya..membenarkan Patung Budha Berdiri yang TERTINGGI DI ASIA..gah berdiri d Tawang Bachok Kelantan..mengadap Laut Cina Selatan..

Malah menurut sumber, Nik Aziz juga pernah meluluskan hampir RM100,000 projek mengecat pagar kuil Budha dengan beliau sendiri yang mulakan PERASMIAN aksi MENGECAT pagar tersebut ! cat itu pun warna HIJAU !

Nik Aziz cuba rosakkan otak orang kampung dengan kaitkan pembinaan Masjid dengan Sedekah !

Nik Aziz lupa kisah Masjid Pertama dalam sejarah Islam yang d bina oleh Nabi saw..Masjid Nabawi..siapa bina ? itu asas pembinaan Masjid..Nik Aziz ni reti ke dok bab AsbabulNuzul ? berat !!

Nik Aziz lupa ke d mana saja Nabi saw pergi maka apa yang Nabi saw bina ? dan amalan ini d ikuti oleh Sahabat yang 4 dan Sahabat-Sahabat selepas itu..kalu Nik Aziz tak tahu maka aakj nak royat..MASJID !! inilah perkara pertama Nabi saw buat kemana sahaja Nabi saw pergi !

Nabi saw tak minta dengan mana-mana Qabilah sedekoh dahulu dan bila dah cukup duit maka Nabi saw baru buat Masjid..camtu ke Nabi saw buat Masjid..Nik Aziz ni nyanyok ke !! 

Adalah tugas dan tanggungjawab Pemimpin menyediakan kemudahan kepada rakyat yang d perintahnya..samada rakyat nak menderma itu adalah isu lain..

Nik Aziz wajib bertaubat !! cuba kelirukan umat Islam tentang SEDEKAH !!

Nik Aziz pun buat-buat tak tahu..Nabi saw tak LIBATKAN diri dalam apa juga bentuk pembinaan BERHALA !! waima cat pagar !!
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger