Label 10

Home » , » #PRKKualaBesut : Pas Import "Kereta Kura-Kura" Sebagai Modus Operandi

#PRKKualaBesut : Pas Import "Kereta Kura-Kura" Sebagai Modus Operandi

Written By AAKJ on Sunday, July 21, 2013 | 11:11 PM



Tinggal 3 Hari lagi hari mengundi badi Pilihanraya Kecil Dun Kuala Besut, makin kecut jentera kempen Pas Kelantan memikirkan bagaimana nak jaga nama Husam Kambing sebagai Pengarah Pilihanraya Kuala Besut..takkan nak malukan Big Boss mereka..

Pelbagai strategi Pas Kelantan buat, kempen melalak d Bazar Ramadhan..turunkan penceramah yang kononnya ada nama hinggakan Presiden Parti Pas sendiri turun berceramah d markaz Pas Kuala Besut, artis usang yang baru je nikah dengan anak muda..semua dah d turunkan walaupun kehadiran tak lebih dari 200 orang..malah ada yang 30 pendengar pun ada..namun GAGAL tarik pengundi..

Antara sebab GAGAL tarik pendengar adalah kerana Penceramah Pas masih membawa isu lama yang d kitar semula dan d beri nafas baru..akhirnya jerat batang tengkok sendiri..pendengar muntah hijau..malas nak dengar walaupun Ulama Pencen Ciptaan Pas turun berceramah..Nik Aziz !




Ada dua Modus Operandi yang d gunakan puok Pas menurut sumber :

1) Guna adalah 'import' banyak-banyak kereta lama yang tugasnya membawa PERLAHAN kereta tersebut d kawasan yang sedia sesak supaya orang Kuala Besut marah..makin 'jem' jalan dek kerana PRK..dan ada yang kereta sengaja d letak lambang BN untuk timbulkan kebencian pengundi Kuala Besut pada BN !!

2) Guna kereta yang buruk dan menghiaskan dengan lambang Parti..pemandu akan bawa perlahan kononnya nak tunjukkan jalan sesak dengan kehadiran penyokong Pas d setiap ceramah mereka..walhal hanya 20 hingga 30 orang je yang datang dengar ceramah..klik d SINI

-foto hiase
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger