Label 10

Home » , » PRK Besut Nak Tayang Kira Undi Secara "Live" : Pemimpin UMNO BN Mula Menari Tarian Pakatan Haram !!

PRK Besut Nak Tayang Kira Undi Secara "Live" : Pemimpin UMNO BN Mula Menari Tarian Pakatan Haram !!

Written By AAKJ on Thursday, July 4, 2013 | 1:20 PM


Kementerian Komunikasi dan Multimedia akan berbincang dengan Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) dalam masa terdekat ini untuk membenarkan RTM membuat liputan proses pengiraan undi pada Pilihan Raya Kecil DUN Kuala Besut nanti.
Menterinya, Datuk Seri Ahmad Shabery Cheek berkata, usaha itu bagi membolehkan seluruh rakyat Malaysia menyaksikan proses pilihan raya yang dijalankan dengan telus dan adil.
“RTM adalah media kerajaan dan kita patut dibenarkan untuk berada di dalam bilik pengiraan undi sehinggaLAH keputusan diumumkan,” katanya ketika ditemui pemberita selepas melancarkan Seminar Media dan Pilihan Raya Umum 2013 anjuran Universiti Teknologi Mara (UiTM) di Kuala Lumpur hari ini.

Aakj : Kerajaan BN ni dah mula layu dan teramat lemah ke..asyik dok buat benda yang di acah oleh pakatan haramjadah ? Asyik dok 'follow' atau bermain dalam gelanggang pakatan haram jadah ?
Apa saja persepsi atau fitnah yang d mainkan oleh puok kera ni maka Kerajaan BN akan ikut..puok kera ni yang dok sibuk nak dakwat kekal dan akhirnya puok kera ni jugalah yang hentam Kerajaan BN bahawa penggunaan dakwat kekal ini menipu !!

I.S.A pun sama..akhirnya semua yang mereka lontarkan memakan nama baik Kerajaan BN kembali..mana perginya idea sendiri ?

Sorry to say..pemimpin BN tidak konsisten dalam membawa satu-satu isu..isu ;
Anwar dengan kes liwat dan sewa pelacur..mana pemimpin UMNO BN ?
Anwar dengan dana asing ?
Anwar ada akaun d Israel
Anwar d katakan terlibat dengan isu Lahad Datu

Banyaklah kalau nak sebut..bukan setakat Anwar..puok kera yang lain dengan masalah moral pun pemimpin BN nampak macam tak berminat..kalau ini berterusan maka rakyat akan buat keputusan pilih Kerajaan yang kuat dan ideal !!


Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger