Label 10

Home » , » "You Muslim NGO's Are Mother Fucke#.." - Anjing Dap Menghina Islam Dan Melayu ?!! tuuuiHH !!

"You Muslim NGO's Are Mother Fucke#.." - Anjing Dap Menghina Islam Dan Melayu ?!! tuuuiHH !!

Written By AAKJ on Saturday, June 15, 2013 | 5:00 PM


Para politikus yang berdialog dengan gerakan Saya Anak Bangsa Malaysia hari ini
Anak Bangsa Malaysia merupakan alat untuk DAP meruntuhkan dan memusnahkan ketuanan Melayu yang termaktub dalam Kontrak Sosial perjanjian oleh bapa-bapa kemerdekaan negara dalam Perlembagaan negara, yang merupakan penggantian beri-memberi melalui Perkara 14–18 yang berkenaan dengan pemberian kewarganegaraan Malaysia kepada orang-orang bukan Melayu, dan Perkara 153 yang memberikan hak istimewa rakyat kepada mereka daripada kaum bumiputera.
Akhirnya bangsa Cina telah mengistiharkan dengan nyata bahawa sesungguhnya bahasa Malaysia tidak penting tetapi mereka sanggup mengaku sebagai anak Malaysia semata-mata untuk merampas Negara dari bangsa Melayu. Sememangnya mereka amat munafik dan hipokrit. 

Gabungan NGO Islam-Melayu telah memohon Kerajaan membekukan perlaksanaan Dasar Pendidikan 2013-2025 sehingga isu Sekolah Jenis Kebangsaan Cina diselesaikan menurut Perlembagaan Persekutuan.
Ini telah mengundang kemarahan terhadap kumpulan yang mendakwa diri mereka Anak Bangsa Malaysia sehinggakan mereka mencarut “Mother Fucker”. 

Bangsa Cina ini lupa bahawa mereka telah menyatakan pendirian bahawa mereka tidak menyokong kerajaan Barisan Nasional dalam PRU13 yang lepas sedangkan terlalu banyak pemberian dan tolak ansur yang telah diberikan oleh 

Kerajaan Barisan Nasional yang mana sekaligus memberi gambaran bahawa mereka tidak memerlukan kebaikan dan tolak ansur Kerajaan Barisan Nasional. Ini adalah masa yang cukup tepat untuk kerajaan Barisan Nasional menarik kembali segala keistimewaan yang telah diberikan kepada Bangsa cina.

Sekiranya Kerajaan Barisan Nasional gagal bertindak tegas terhadap kebiadapan Bangsa Cina sekarang ini maka mereka akan lebih “besar kepala” dan kurang ajar dengan menuntut perkara yang mustahil untuk kerajaan laksanakan semata-mata untuk “provoke” bangsa Cina menentang Barisan Nasional.
Tindakan yang bijak dan tegas memang amat diperlukan. Lupakan pada istilah menarik rambut dari dalam tepung. Ianya tidak berkesan tehadap bangsa Cina yang biadap dan kurang ajar ini.

Share this article :

+ comments + 3 comments

Anonymous
June 15, 2013 at 5:50 PM

Bosan...muok..meluat..pm menteri tu tak terasa ke Melayu...suruh tutup sek cina..dia pertahan lagi..meluat tengok najib pro cina..adik dia tak buat kenyataanke pasal statement ni..ooo Melayu baru..bangsa lain org lain hina Melayu takpe.

aakj..buat apa awak melenting..bukankah org bawah ni dah mengamuk marah...tapi apa najib buat sebelum dan selepas pru..ong tu pun tak boleh nak buat apa..adik najib tak sedo diri ke dia dpt byk kemudahan kerana abgnya kat situ. sape letak abg dia kat situ..cina..keluarga dia

pi tanya adik najib..staff cina kat off dia undi abgnya ke..

Anonymous
June 16, 2013 at 9:02 AM

Apalah korang percaya apa yg aakj tulis , dia cuba memainkan isu perkauman dan melaga lagakan org saja , pernah ke dia balas semua komen2 km ?

Anonymous
June 16, 2013 at 7:54 PM

ini bukan soal melaga..Melayu harus bangkit dan lawan biadap cina..tapi yg atas wajib tegas bukan di bawah aje yg berbunyi.

Saya Melayu rasis..ini bukan perkauman semata..tetapi sikap biadap melampau cina..jgn anggap Melayu bodoh..akan terus boikot hingga lunyai cina kafir.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger