Label 10

Home » » Terlalu Lama Masa Di Ambil Untuk Siasat "Mesyuarat Agung DAP" ?!

Terlalu Lama Masa Di Ambil Untuk Siasat "Mesyuarat Agung DAP" ?!

Written By AAKJ on Monday, June 10, 2013 | 10:30 PM



Kecoh tang penipuan parti anjing komunis ni dah lama rakyat Malaysia dengar dan tahu sangat apa masalah sebenarnya..ASAS KESALAHAN dah ada namun apa yang d tunggu oleh ROS sebenarnya ?

1. Menipu dalam proses pengundian..ambil masa 14 hari baru nak betulkan dengan alasan budak tadika..silap taip..tuuuihHH !!

2. Ahli yang sah tidak d panggil hadir ke Mesyuarat Agung Parti

3. Ahli yang sah hilang hak mengundi

4. Ahli yang sah buat lapuran polis dan lapuran secara terperinci pada R.O.S

Apa lagi yang R.O.S tunggu..takut sangat ke dengan puok kera komunis ni..?? Nak tunggu PRU14 ? atau nak tunggu 'tawaran' apa dari anjing komunis supaya tak d siasat dan tak d hukum ?

Bukan aakj nak kecilkan wibawa R.O.S..namun kalau kena kat UMNO atau komponen BN yang lain..sekelip mata..terus HARAMkan parti !! 

Hukum parti yang jadi Kerajaan tapi lengahkan hukum parti yang banyak bawa kerosakan pada negara..apa ni..adehhh..




Share this article :

+ comments + 3 comments

Anonymous
June 10, 2013 at 11:08 PM

Semua mungkin bermata duitan..byk kad yg dipegang..tapi lebih aneh najib buat apa..tak kan takde tindakan..jika masih berterusan...rakyat penyokong Umno mau najib ditukar jgn lagi ditahan..harus bertarung di Umno..bukan melaga.tapi.mau yg kuat dan tegas..

Harap yg dipilih di Umno takde kad yg dipegang org..

Anonymous
June 10, 2013 at 11:12 PM

Memang ros ni ada ramai pembangkang dalamnya... tu sebab lembab nak ambil tindakan

Anonymous
June 11, 2013 at 8:51 AM

Ini adalah contoh kerajaan Najib yg lemah... yg takut kepada Cina DAP... sampai bila-bila pun melayu tetap bodoh walaupun dah berpelajaran tinggi dan berkuasa... patutlah ramai melayu malu nak mengaku melayu...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger