Label 10

Home » » Tentera Cyber Komunis Pakatan Haram Rancang Hancurkan Institusi Raja !! Daulat Tuanku !!

Tentera Cyber Komunis Pakatan Haram Rancang Hancurkan Institusi Raja !! Daulat Tuanku !!

Written By AAKJ on Wednesday, June 5, 2013 | 3:00 PM


Daulat Tuanku !! Mohon izin bicara...ampun Tuanku..

Dah lama kita dengar..lama sangat..Penghinaan terhadap Istana..penghinaan terhadap Sultan dan Raja malah menghina Yang Di Pertuan Agong..!! Lama sangat dah ni dan tindakan yang d buat seolah-olah hanya sekadar tindakan populis..bukan tindakan nak sedarkan rakyat bahawa Malaysia adalah negara yang punyai Raja Berperlembagaan..

Maaf aakj kategorikan apa juga tindakan yang d buat hanyalah POPULIS..bukan nak hina polis..peguam negara dan mahkamah..cuma cara kita handle puok kera anak babi ni menghina Sultan dan Raja terlalu LEMBUT !!

Tak payah cerita kat Siam..semua tahu..sesiapa juga yang hina Raja Siam maka tahulah langit itu tinggi atau rendah !

Samada anda terima atau tidak..samada anda perasan atau tidak..gerakan ingin hancurkan Raja dan sultan dah masuk fasa-fasa yang begitu berani..kenapa puok kera ni berani? sebab hukuman dan cara pihak yang ada kuasa 'handle' isu menghina institusi Istana ini terlalu lemah gemalai..umpama Nyah menari gedik d lantai..

Bukan sekali dua Istana d HINA..bukan setahun dua..malah yang terakhir..CINA pun berani hina Agong..klik d SINI..dan anda akan tahu betapa PROSES untuk hancurkan Institusi Istana dah masuk ke FASA yang amat berani..kalau dah cina pun tunjuk kurang ajar..Melayu haprak yang dok jilat Anwar apatah lagi..tuuuiHH !!

Dulu..puok kera ni test melalui Facebook..kini dah masuk Fasa yang lebih xtream..Fasa yang bakal d susuli tanamkan dalam kepala rakyat bencikan Istana !!

Dulu dalam Facebook..kini dalam blog anjing kurap yang kononnya ramai pembaca pun puok kera ni dah mula berani..klik d SINI

Aakj amat yakin..agenda nak hancurkan Institusi Istana..Institusi yang jaga hak Bangsa Melayu ini akan d serang berterusan..puok kera ni akan hina..lepas tu minta maaf..kononnya tak faham dan tak sengaja..malah mereka semua ni berbayar untuk menghina Sultan dan Raja !!

Kepada pihak yang ada KUASA..kalau tak reti atau tak mampu atau ada 'hutang' dengan pakatan haram jadah..sila UNDUR dengan hormat..ramai yang mampu tunjukkan pada puok kera ni bahawa Malaysia sebuah negara yang bermaruah..yang satu ketika dulu namanya Tanah Melayu !!


Share this article :

+ comments + 3 comments

Anonymous
June 5, 2013 at 3:11 PM

Patut belajar dari siam dan singapura macam mana ajar orang biadap.

Anonymous
June 5, 2013 at 3:28 PM

kerajaan malaysia berlembut..cina dh berani..tinggal nk pijak ja lagi..

Anonymous
June 6, 2013 at 1:25 AM

Kami benci Kerajaan bersikap Dayus.Jangan bersikap mcm Pondan

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger