Label 10

Home » » Video Seks Melissa Gooi Yang Hina Agung ?!

Video Seks Melissa Gooi Yang Hina Agung ?!

Written By AAKJ on Tuesday, June 4, 2013 | 3:00 PM

BONGKAR (VIDEO)! Siapa Melissa Gooi Yang Sebenarnya Didedah! @PDRMsia

Kebetulan Atau Memang Dirancang?



Tu Dia!Selak punya selak, akhirnya terbongkar juga siapa sebenarnya Melissa Gooi yang menghina YDP Agong tempohari. Dunia ini kecil dan tak lari kemana. Selain sebagai Pengurus Pemasaran di Lancome (Loreal Malaysia), Melissa Gooi pernah berlakon dalam satu cereka pendek "JinnyboyTV's Video bertajuk Abunden?! bersama teman lelakinya Alan Lok.






Manakala pengendali tapak laman sesawang Youtube JinnyboyTV's Video dikenali sebagai Dan Khoo yang juga individu yang sama mengupload video blackout pada 5 Mei 2013 tempohari. Saling berkait rapat antara mereka., maka tidak hairanlah apa yang berlaku..




Alan Lok dengan Bapa Rasis Malaysia





Apa lagi? Pihak polis boleh ambil tindakan sekaligus!




SUMBER
Share this article :

+ comments + 16 comments

June 4, 2013 at 3:23 PM

Hakikat sebenarnya semua perkara yang berlaku ada pendorongnya dan bila diperhalusi mereka adalah daripada kalangan penyokong Pakatan Rakyat..

Anonymous
June 4, 2013 at 3:28 PM

Harap Polis !!!adus..apa guna SB ramai ramai, bawa kamera, bawa tape, last no hasil, benda mcm ni pun meka tak tahu, bloggers lebih cekap dari meka, ooop mekamtak boleh di bawa ke mahkamah sebagai saksi..heran dulu ISA boleh lah la ni semua kes kena bawa ke mahkamah baru kes berjalan if no hera say ..no case, case closed

Anonymous
June 4, 2013 at 3:58 PM

delete virus completly as to prevent main cpu from crash!

Anonymous
June 4, 2013 at 4:42 PM

Blog sampah

Anonymous
June 4, 2013 at 5:14 PM

anon june4, 4.42pm....ko la sampah .... tak nak terima kenyataan yg ko dan PR (anu war) dah kalah ... pas tu jaja sana sana, lalak sana sini mcm org gila kata kerajaan tipu ... bangla la (padahal gambar dlm harakah tu org asli), lampu padam la (kantoi tipu jgk), .... sudah la... aku da bosan dgn sampah mcm korang ni...

Anonymous
June 4, 2013 at 8:26 PM

Melissa ini gatai puki sbb tak kena kote...itu pasal meroyan kat FB..lain kali bagi Banglasia tutuh puki dia baru dia boleh duduk diamx..

Anonymous
June 4, 2013 at 8:55 PM

Allah mengharamkan memakan babi.itu adalah arahan yg wajib diikut.
Inilah akibatnya jika makan babi.perangai pun dah macam babi.
Dasar kaum cina berketurunan babi.

Anonymous
June 4, 2013 at 9:52 PM

Kalau x menghina bukan babi namanya..x gitu.

Anonymous
June 5, 2013 at 12:19 AM

ambik jugak tindakan pada pemimpin negara yg dah terbukti makan duit rakyat cthnya shahrizat jalil ...jangan biar terlepas mentang2 lah hang bekas menteri umno dan hukuman biarlah adil macam penjenayah yg lain cthnya khir toyo ..songlap beratus juta tapi penjara 1 tahun jerrr..rakyat curi roti kena penjara lebih lagi..jangan hipokrit...

Anonymous
June 5, 2013 at 9:07 AM

@Anonymous
bukan songlap..tp kes salah guna kuasa..beli tanah buat rumah dgn harga lg rendah dari harga pasaran..ada unsur rasuah disitu..jgn kita sabitkan salah lain pulak..haram disisi Islam..sebagai contoh, kalau org tu meraba kita tak ckp dia rogol..sama la kat sini..ckp jgn ikut perasaan

Anonymous
June 5, 2013 at 3:09 PM

Patot di sula Melissa Gooi ni dari PUKI dia sampai ke pangkal tengkok dia !!

Anonymous
June 5, 2013 at 3:22 PM

Kebongkakan (arrogance) Cina DAP yg dianggotai lebih 97% dari keseluruhan kaum Cina di Malaysia ini sudah tidak dpt dikawal lg. Benci dan menyampah mereka pada org Melayu dan United Malays National Organisation (UMNO)sudah tak dapat dibendung lagi. Apa saja yg Melayu ada semua mereka cemburui dan BENCI !Satu2nya yg dapat melindungi Melayu (selain agama)adalah DYMM YDP Agong. Inilah sasaran mereka skrg !!
Bg DAP, kaum Cina lah bangsa yg paling bermaruah di bumi ini. Mereka sudah brjaya dimana saja mereka berada. Malaysia akan di-singapurakan-kan seperti Penang, kata seorg kenalan saya berbangsa Cina tak lama dulu.
Syabas Kit Siang! Kau berjaya setakat ini..

Anonymous
June 5, 2013 at 6:47 PM

Mana dia video seks?

Anonymous
June 5, 2013 at 8:14 PM

KADOK DAH NAIK JUNGJUNG..

Anonymous
June 6, 2013 at 8:17 AM

komen2 tahap sampah dr sampah masyarakat.

Anonymous
June 6, 2013 at 12:45 PM

Bapak kau yg bapa rasis,blog kau ni mcm tahi kucing,otak admin pun sama mcm tahi kucing...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger